Ik was erover aan het denken, maar een vakantie boeken richting China en daar willekeurig wat gooks op hun stomme smoel slaan lucht ook al heel erg op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
slachtofferhulp?
schadevergoeding?
stichting correlatie?
NIks mee te maken. Dat die gung-ho's daar goedkoop kunnen produceren geeft ze nog geen reden om het maar langzaam aan te doen met de verzending.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef captainkid het volgende:
Jonge heb geduld. Duurt soms extreem lang bij die Chinezen maar kost ook geen fuk.
En nooit gezeik met de douane.
Vind ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NIks mee te maken. Dat die gung-ho's daar goedkoop kunnen produceren geeft ze nog geen reden om het maar langzaam aan te doen met de verzending.
Van mij niet. Langzaam werken past bovendien niet bij een land met een communistische signatuur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef captainkid het volgende:
[..]
Vind ik wel
Als ik voor 50 cent inclusief een stekker kan krijgen die 25 bij de Mediamarkt is mogen ze van mij zo traag werken als ze willen.
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
gleuf dat ik hem naar china opstuur
Mijn oom is uit een wachttoren bovenop een kankermongool gevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
niet met kanker schelden aub, mijn oom is door een kankermongool neergestoken.
kut mn kwoot werkt niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.
Ja, waarom ga je anders naar Turkije?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:29 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is zoiemand die op vakantie naar Turkije gaat en daar op alle Turken gaat schelden.
Moet je de volgende tags gebruiken: [kwoot] en [unkwoot].quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:31 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
kut mn kwoot werkt niet meer
even FB mailen
HAHAHAHA GARPIG MAN!!!Einz11quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
niet met kanker schelden aub, mijn oom is door een kankermongool neergestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |