Ik was erover aan het denken, maar een vakantie boeken richting China en daar willekeurig wat gooks op hun stomme smoel slaan lucht ook al heel erg op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
slachtofferhulp?
schadevergoeding?
stichting correlatie?
NIks mee te maken. Dat die gung-ho's daar goedkoop kunnen produceren geeft ze nog geen reden om het maar langzaam aan te doen met de verzending.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef captainkid het volgende:
Jonge heb geduld. Duurt soms extreem lang bij die Chinezen maar kost ook geen fuk.
En nooit gezeik met de douane.
Vind ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NIks mee te maken. Dat die gung-ho's daar goedkoop kunnen produceren geeft ze nog geen reden om het maar langzaam aan te doen met de verzending.
Van mij niet. Langzaam werken past bovendien niet bij een land met een communistische signatuur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef captainkid het volgende:
[..]
Vind ik wel
Als ik voor 50 cent inclusief een stekker kan krijgen die 25 bij de Mediamarkt is mogen ze van mij zo traag werken als ze willen.
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
gleuf dat ik hem naar china opstuur
Mijn oom is uit een wachttoren bovenop een kankermongool gevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
niet met kanker schelden aub, mijn oom is door een kankermongool neergestoken.
kut mn kwoot werkt niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.
Ja, waarom ga je anders naar Turkije?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:29 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is zoiemand die op vakantie naar Turkije gaat en daar op alle Turken gaat schelden.
Moet je de volgende tags gebruiken: [kwoot] en [unkwoot].quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:31 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
kut mn kwoot werkt niet meer
even FB mailen
HAHAHAHA GARPIG MAN!!!Einz11quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er even doorheen kijken johquote:
"Kinderen willen niet met me spelen, noemen me Lin, en wijzen me na"quote:
Haha, TS wilt met kinderen spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Kinderen willen niet met me spelen, noemen me Lin, en wijzen me na"
Er heeft je een keer een spleetoog nikkel genoemd?quote:
Dat had dus betrekking op Linpunt. Pedobeer die je bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:48 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Haha, TS wilt met kinderen spelen
TS is een pedo
Was bezopen in de botsauto's en zat 2 Chinezen heel de tijd uit te schelden voor "kanker chinezen". En toen was het rondje klaar en kwamen ze op me af.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er heeft je een keer een spleetoog nikkel genoemd?
Spleetogen passen zich juist goed aan, ze integreren perfect hier. Nooit last van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er even doorheen kijken joh
Smoesjes! Ik heb zojuist even de politie gebeltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat had dus betrekking op Linpunt. Pedobeer die je bent
En toen ben je snel naar je zolderkamertje gevlucht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Was bezopen in de botsauto's en zat 2 Chinezen heel de tijd uit te schelden voor "kanker chinezen". En toen was het rondje klaar en kwamen ze op me af.
Nee, naal zijn zoldelkamelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
En toen ben je snel naar je zolderkamertje gevlucht.__!
Verdee gaan drinken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
En toen ben je snel naar je zolderkamertje gevlucht.__!
Hihi, Lin valt op 12-jarige jochies.quote:
TS wilt linpunt vieshard geven, maar is onzeker en durft het niet te zeggen, dus blijft ie maar domme opmerkingen over haar afkomst maken, die echt niemand grappig vindquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, naal zijn zoldelkamelVool die kankel Chinezen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, naal zijn zoldelkamelVool die kankel Chinezen.
Met gleuven spelen is lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Zijn aarslikkers wel, maar dan moeten we nog even wachten totdat ze komen opdagen. Lekker stoer, lekker sterk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:55 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
TS wilt linpunt vieshard geven, maar is onzeker en durft het niet te zeggen, dus blijft ie maar domme opmerkingen over haar afkomst maken, die echt niemand grappig vind
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat zegt een Chinees tegen een neger die een pilsje bestelt?Ik heb eigenlijk nog nooit een chinees zo horen praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
Zijn aarslikkers wel, maar dan moeten we nog even wachten totdat ze komen opdagen. Lekker stoer, lekker sterk.__!
Als hij wil laten zien wat een idioot hij is mag dat.
Hier moest ik lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef Sealnova het volgende:
Ik klikte toen ik kutspleet zag staan
Ik was tel eur gesteld
Hier ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Dat alleen je aarslikkers je maar grappig vinden en dat je overkomt als een idioot, moeilijk eh..quote:
Nou ik dus serieus wel. Ik vroeg in een Chinees afhaalrestaurant waar ik geld kon afhalen en ze vertelde me "dat ik op het einde van de weg lechtsaf moest, dan links en dan geld kon pinnen bij de labobank"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:59 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een chinees zo horen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |