Ik ga even een schuilkeldertje zoeken. Monument.quote:
*pakt m'n fable 3 upgraded shotgun u_u*quote:Op zondag 5 juni 2011 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga even een schuilkeldertje zoeken. Monument.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
soonquote:
inbefore grapjesquote:
quote:
Michael Jackson is dood.quote:
Homoquote:Op zondag 5 juni 2011 23:21 schreef MouzurX het volgende:
En slapen doe ik de volgende 3 uur niet meer door wise.
quote:
quote:
quote:
Ik wou m je gewoon laten zien hoorquote:
Maar om haar dan te vergelijken met het meisje op die foto gaat me echt te ver.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:23 schreef L0t.. het volgende:
ik heb dqod wel eens op de cam gezien maar ik zou toch niet meer voor de geest kunnen halen hoe je eruit ziet![]()
Zulke extreme seks ben ik niet zo van.quote:
Toen ik dat laatst zei stuurde je me naar huis.quote:
Sowieso anders dan toen, want toen had ik nog zwart haarquote:Op zondag 5 juni 2011 23:23 schreef L0t.. het volgende:
ik heb dqod wel eens op de cam gezien maar ik zou toch niet meer voor de geest kunnen halen hoe je eruit ziet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso anders dan toen, want toen had ik nog zwart haarAls dat toen die ene keer was wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hoezo leuk meisje tochquote:Op zondag 5 juni 2011 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar om haar dan te vergelijken met het meisje op die foto gaat me echt te ver.
gister de markup (html) van de topiclijsten herschreven, moest de css ook opnieuw (natuurlijkquote:
Ik let niet zo op, heb alleen oog voor Sandy.quote:
Voor Fok?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef n8n het volgende:
[..]
gister de markup (html) van de topiclijsten herschreven, moest de css ook opnieuw (natuurlijk) kwart opnieuw gedaan incl. iPad gebeurens zonder js. Verder ingewikkeld positioneringsverhaal dus daar ga ik maar niet verder op in
Ja, je wordt bedankt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw shotgun was zo zwak als een weekdierquote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst zei stuurde je me naar huis.
Jawel, dus als wd er nog is, op demoforum is die iPad versie begonnenquote:
Asblondquote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef MouzurX het volgende:
Dqod je hebt geen zwart haar meer? Wat had je laatst dan?
Teleurgesteld.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Vicky
Charlotte
Geordie Shore
Fotoshop fail.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Vicky
Charlotte
Geordie Shore
quote:
ohjaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je wordt bedankt.
Ook nog voor dat extreem rare linkje wat je vanmiddag postte.
Had je dat toen ook al of alleen nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |