omdat het m niet gaat worden, met je minimale inzetquote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Paul het volgende:
Waarom is deze op slot?
Mensen die The Dark Knight overdreven ophemelen
Hoezo minimale inzet? Ik geef 2 voorbeelden waarom ik dat vind.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat het m niet gaat worden, met je minimale inzet
Aah echt jammer dat ik dat geweldige topic nu pas zie!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]___!!!!!!!!!!!!!
en deze dan? Armeense propaganda :')
bij gebrek aan beterquote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Aah echt jammer dat ik dat geweldige topic nu pas zie!
Maar dit: Miss Olympia (gespierd wijf)
het is toch niet driemaal proberen en dan mag het wel?
Ik vind het ook een minimale OP Paul. Daar kun je wat meer van maken. Tevens was Batman Begins vele malen beter.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo minimale inzet? Ik geef 2 voorbeelden waarom ik dat vind.
Deze mening had je mooi in het topic kunnen zetten als hij nog open was geweestquote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het ook een minimale OP Paul. Daar kun je wat meer van maken. Tevens was Batman Begins vele malen beter.
heb je nog een kwaliteitskloon dan? of ga je vanaf nu goede topics maken zodat je ook een keer n slechte kan makenquote:
De eerste was vol. Ik heb e.a. verwijderd waardoor er minder posts zijn. Deel twee heb ik wel gesloten.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef wise het volgende:
Nederlandse vrouwen en buitenlandse mannen.
is deze op slot gegaan door modje of door reacties¿
oh ok. weet ik genoegquote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De eerste was vol. Ik heb e.a. verwijderd waardoor er minder posts zijn. Deel twee heb ik wel gesloten.
Ik zie het probleem ook niet zo eerlijk gezegd al denk ik wel dat het topic meer op zijn plaats in in LIF.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:52 schreef Lithia het volgende:
Misselijk & buikpijn.
Er waren genoeg serieuze reacties. Waarom geen straf geven aan de stoute kinderen in de klas ipv de hele klas op slot zetten?
Dicht. Al snap ik niet waarom je er zo over ageert. Er zijn topics van mindere kwaliteit waar ik je vrolijk in zie meeposten.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:37 schreef Zero17 het volgende:
Overvallen door Somalische asielzoekers
Overduidelijk getrol van nieuw geregistreerde accounts.
Mwah.quote:
Op een paar reacties na valt het allemaal best mee. Die reacties zijn inmiddels verwijderd en genote.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef Zero17 het volgende:
Mwah.
Vond het behoorlijk trollgedrag, maar ik moet maar accepteren dat er daadwerkelijk zulke bekrompen mensen bestaan.
en weer open, triest figuur, wel heel triest om op deze manier je gelijk te moeten halen, get a lifequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef 9611Niels het volgende:
Als ik niet voor elke post hier genote werd had ik er verder ook niks aan gedaan.
Alright.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo eerlijk gezegd al denk ik wel dat het topic meer op zijn plaats in in LIF.
Mocht de TS dat me me eens zijn dan hoor ik het wel en verplaats ik het topic.
Als yvonne het open wilde houden, dan had ze het zelf wel weer geopend lijkt me. Heeft het nou echt nut om dat topic weer te openen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en weer open, triest figuur, wel heel triest om op deze manier je gelijk te moeten halen, get a life
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Gary_Oak het volgende:
SWj!
Maar snel op slot zetten zodat je weer het laatste woord hebt?
Staat het je in de weg danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef Lithia het volgende:
. Heeft het nou echt nut om dat topic weer te openen?
Het is echt een oprechte vraag hoor.
Wat is dat nou weer voor een opmerking.quote:
Makkelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen die resistent worden voor antibiotica, WTF!?
kan iemand resisten veranderen in 'resistent'
Dankuquote:
O ik had gister echt een half scherm vol van die topics in de KLB index... Had even een schermprintje moeten maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Links? Ik vind het wel meevallen namelijk.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:14 schreef Socios het volgende:
Walgelijk plaatje in dit topic:
Druk met werk
(Ik zou niet klikken...)
Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:14 schreef Socios het volgende:
Walgelijk plaatje in dit topic:
Druk met werk
(Ik zou niet klikken...)
Wat is deze man toch een goede mod.quote:
Fijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Fraech het volgende:
Slotje, goedkeuring van du TS is aanwezig.
Slappe penissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |