SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Maemo 5 echt fantastisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef Skylark. het volgende:
Het interesseert me alvast geen neuk welk systeem jullie het beste vinden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef PH-KCD het volgende:
Perenbanaan EINZ11UNO11!!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach meid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:59 schreef Sjebbige het volgende:
Waarom komen de fandroids altijd als vliegen op stront af in die Apple-topics? En waarom zie je andersom vrijwel nooit Apple fanboys in fandroid-topics zeuren?
klacht: fandroids hebben een blinde haat ontwikkeld voor alles dat voorzien is van een Apple-logo
Tot aan de teennagels bedoel je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef OEM het volgende:
Apple fanboys missen de meeste topics omdat ze met hun kop in Steve Jobs aars zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwiwi.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Klopt, vooral in de Starbucks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze zich willen afzetten tegen wat zij zien als aanbidding van Apple.
Dat zij zich er zelf ook schuldig aan maken, maar dan als het aankomt op Android, ontgaat ze even volledig.
Mensen met Android mogen hooguit in de Burgerking gaan zitten.quote:
Denk dat niet helemaal correct is, wel richting een bepaald Android toestel soms als die pas in de markt is maar in mijn ogen lang niet zo fanatiek als iPhone-bezitters.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze zich willen afzetten tegen wat zij zien als aanbidding van Apple.
Dat zij zich er zelf ook schuldig aan maken, maar dan als het aankomt op Android, ontgaat ze even volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |