SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Maemo 5 echt fantastisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef Skylark. het volgende:
Het interesseert me alvast geen neuk welk systeem jullie het beste vinden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef PH-KCD het volgende:
Perenbanaan EINZ11UNO11!!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach meid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:59 schreef Sjebbige het volgende:
Waarom komen de fandroids altijd als vliegen op stront af in die Apple-topics? En waarom zie je andersom vrijwel nooit Apple fanboys in fandroid-topics zeuren?
klacht: fandroids hebben een blinde haat ontwikkeld voor alles dat voorzien is van een Apple-logo
Tot aan de teennagels bedoel je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef OEM het volgende:
Apple fanboys missen de meeste topics omdat ze met hun kop in Steve Jobs aars zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwiwi.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Klopt, vooral in de Starbucks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze zich willen afzetten tegen wat zij zien als aanbidding van Apple.
Dat zij zich er zelf ook schuldig aan maken, maar dan als het aankomt op Android, ontgaat ze even volledig.
Mensen met Android mogen hooguit in de Burgerking gaan zitten.quote:
Denk dat niet helemaal correct is, wel richting een bepaald Android toestel soms als die pas in de markt is maar in mijn ogen lang niet zo fanatiek als iPhone-bezitters.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze zich willen afzetten tegen wat zij zien als aanbidding van Apple.
Dat zij zich er zelf ook schuldig aan maken, maar dan als het aankomt op Android, ontgaat ze even volledig.
Nee, Burger King kost ook geld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen met Android mogen hooguit in de Burgerking gaan zitten.
gebeurt andersom ook, nonargument dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Denk dat niet helemaal correct is, wel richting een bepaald Android toestel soms als die pas in de markt is maar in mijn ogen lang niet zo fanatiek als iPhone-bezitters.
Wat Ireyon elders ook al aangaf is het ook bijzonder irritant dat als mensen specifiek om info om een Android toestel vragen constant toch het advies gegeven wordt om toch maar vooral een iPhone te halen.
Lang niet in die mate.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
gebeurt andersom ook, nonargument dus.
Jij verzint altijd je eigen definities, en die staan niet in een boek of te vinden bij google.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te achterlijk voor. Koop een boek of google het.
Maar jij komt aan met wollige termen en beweerd dat het innovatief is. M.a.w. je loopt uit je nek te lullen. Wat dat betreft blijft mijn stelling dat iPhone nog weinig innovatief is, wel staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te achterlijk voor. Koop een boek of google het.
Alle design-muizen zijn faal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
die is faal. Daar geef ik je gelijk in.
jij denkt dat ik de term UX heb verzonnen? Geeft maar weer aan hoe stupide je bentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:13 schreef OEM het volgende:
[..]
Jij verzint altijd je eigen definities, en die staan niet in een boek of te vinden bij google.
De definitie is wat anders dan de term. Hoe stupide moet je zijn om dat niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
jij denkt dat ik de term UX heb verzonnen? Geeft maar weer aan hoe stupide je bent
UX is bij lange na geen wollige term. Misschien dat het wollig overkomt als je er geen verstand van hebt, maar dat is toch echt jouw probleem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar jij komt aan met wollige termen en beweerd dat het innovatief is. M.a.w. je loopt uit je nek te lullen. Wat dat betreft blijft mijn stelling dat iPhone nog weinig innovatief is, wel staan.
De gemiddelde iPhone-bezitter heeft dat ding betaald van geleend geld, dus geen geld hebben is geen argumentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Nevermind.. het volgende:
Omdat de 'fandroinds' geen geld hebben voor een iPhone.
Kun je het niet even uitleggen? Ik wil het ook wel weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
UX is bij lange na geen wollige term. Misschien dat het wollig overkomt als je er geen verstand van hebt, maar dat is toch echt jouw probleem.
Ok, ik dacht dat jij term en definitie door elkaar haalde. Dus je erkent het bestaan van de term UX?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:15 schreef OEM het volgende:
[..]
De definitie is wat anders dan de term. Hoe stupide moet je zijn om dat niet te begrijpen.
Inderdaad, maar jouw eindeloze gedraai eromheen is wel wollig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
UX is bij lange na geen wollige term.
Ik heb nooit ontkend dat die term bestaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat jij term en definitie door elkaar haalde. Dus je erkent het bestaan van de term UX?
UX = gebruikservaring. Simpel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je het niet even uitleggen? Ik wil het ook wel weten.
welk gedraai? Ik draai nergens om UX heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Inderdaad, maar jouw eindeloze gedraai eromheen is wel wollig.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef Wootism het volgende:
Aaaaaah ik miste al een Apple-bash topic.
Dag vrienden! Dag OEM!
Dag kleine kontlikker van me. Wanneer kom je weer langs?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef Wootism het volgende:
Aaaaaah ik miste al een Apple-bash topic.
Dag vrienden! Dag OEM!
maar je vindt het wel een wollige term?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat die term bestaat.
Jij bent wollig, de term niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
maar je vindt het wel een wollige term?
Je haalt wat users door elkaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
waarom noemde je het dan net een wollige term? Je bent niet erg consistent
Het werkt beide kanten op. Ik vind het tweakers nieuws altijd wel interessant omdat er vaak ook inhoudelijk interessant kommentaar op komt. Maar als het dan een keer over Apple gaat zijn er meteen 200 reacties met allemaal dezelfde strekking.quote:
TS volledig met je eens, maar een kwartier geleden met pauze gegaan en al 55 reacties, geeft wel aan hoezeer dit onderwerp "leeft".quote:
Volledig mee eens, en goed verwoord. Heb geen bewijs, maar is ook puur mijn persoonlijke inschatting.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het werkt beide kanten op. Ik vind het tweakers nieuws altijd wel interessant omdat er vaak ook inhoudelijk interessant kommentaar op komt. Maar als het dan een keer over Apple gaat zijn er meteen 200 reacties met allemaal dezelfde strekking.
En ja, ik krijg wel het idee dat het naar Apple toe erger is, omdat Andriod nog een beetje de underdog positie heeft. Apple is relatief duur en dat triggert kennelijk een hoop mensen om hun keuze voor een 'goedkoper' toestel te verdedigen.
Als je het zo'n kankertopic vindt, waarom open je hem dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
TS volledig met je eens, maar een kwartier geleden met pauze gegaan en al 55 reacties, geeft wel aan hoezeer dit onderwerp "leeft".
Om te bewijzen dat vliegen inderdaad op stront afkomen zodra het woord Apple valt...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Als je het zo'n kankertopic vindt, waarom open je hem dan?
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het werkt beide kanten op. Ik vind het tweakers nieuws altijd wel interessant omdat er vaak ook inhoudelijk interessant kommentaar op komt. Maar als het dan een keer over Apple gaat zijn er meteen 200 reacties met allemaal dezelfde strekking.
En ja, ik krijg wel het idee dat het naar Apple toe erger is, omdat Andriod nog een beetje de underdog positie heeft. Apple is relatief duur en dat triggert kennelijk een hoop mensen om hun keuze voor een 'goedkoper' toestel te verdedigen.
Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat vliegen inderdaad op stront afkomen zodra het woord Apple valt...
Jij helpt zelf niet bepaald mee, dit door de manier waarop je iedere keer op elk Apple topic afkomt.quote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij helpt zelf niet bepaald mee, dit door de manier waarop je iedere keer op elk Apple topic afkomt.
Proberen te verhullen dat je geen meerdere dingen tegelijk kan doen he? Je lijkt wel een iPhone, die kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ach jullie zijn allemaal 1 pot nat.
De Apple-zeloten waren er eerder dan die van Android, ik denk dat de Apple-zeloten het zelf in de hand hebben gewerkt door altijd bij iedereen hun spullen door de strot te duwen en er op geen enkele manier fatsoenlijk over kunnen discussiëren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen jaloerse mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook een beetje status kopen, en dat is voor de zwakken.
En dit zeggen alleen mensen die willen ontkennen dat het toch echt zo is. En kom niet aan met jaloezie, het is eerder medelijden. Ik vind de producten niet slecht, alleen de aanhang moet er zo achterlijk over doen.quote:
Nee, het is toch echt jaloezie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dit zeggen alleen mensen die willen ontkennen dat het toch echt zo is. En kom niet aan met jaloezie, het is eerder medelijden.
Android gebruikers zijn rijker dan iPhone bezitters.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Apple is relatief duur en dat triggert kennelijk een hoop mensen om hun keuze voor een 'goedkoper' toestel te verdedigen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geloof maar wat je wil, oogklepsjaak.
Volkswagenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef retorbrapi het volgende:
Ik krijg bij Apple haters altijd dit idee:
Ik vind het gewoon een beetje kansloos te claimen dat een 'kamp' het veroorzaakt heeft. Bovenstaande is juist zo'n excuus dat android fanatiekelingen gebruiken. Ik vind het sowieso al een suf iets om in zo'n kamp te zitten en te claimen dat je "nooit" android of "nooit" apple zou komen. Ik koop gewoon lekker wat ik op dat moment het beste vind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Id_do_her het volgende:
De Apple-zeloten waren er eerder dan die van Android, ik denk dat de Apple-zeloten het zelf in de hand hebben gewerkt door altijd bij iedereen hun spullen door de strot te duwen en er op geen enkele manier fatsoenlijk over kunnen discussiëren.
Pff, dat vind ik zo'n kulargument. Een iPhone mag dan iets duurder zijn, maar zoveel scheelt dat niet. Als dat al 'status' is heb je wel een erg simpel leven.quote:En het is natuurlijk ook een beetje status kopen, en dat is voor de zwakken.
Ik denk dat je een onderzoek zou moeten doen naar de mensen die 'hun' merk zo hard zitten te verdedigen. Ik denk dat je ontdekt dat 90% daarvan kansloze rukkers zijn, ongeacht welke telefoon ze kopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Ireyon het volgende:
Android gebruikers zijn rijker dan iPhone bezitters.
Dit ja. En dan op een forum met je rode hoofd de hele dag lang je futiele telefoontje zitten te verdedigenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:33 schreef 16meter het volgende:
status ontlenen aan computer hardwarewat voor nerd ben je dan
überhaupt een neuk gevenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:36 schreef retorbrapi het volgende:
Dat Android gebruikers een iPhone sowieso al met "status" associeren zegt ook al genoeg. Stelletje paupers. Het is een fucking telefoon.
Als je jaloers bent op een telefoon ben je gewoon een sukkel.quote:
Ik dus ook, mij maakt het niet uit waar het vandaan komt of wat voor imago eraan kleeft, als het werkt, werkt het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje kansloos te claimen dat een 'kamp' het veroorzaakt heeft. Bovenstaande is juist zo'n excuus dat android fanatiekelingen gebruiken. Ik vind het sowieso al een suf iets om in zo'n kamp te zitten en te claimen dat je "nooit" android of "nooit" apple zou komen. Ik koop gewoon lekker wat ik op dat moment het beste vind.
Exact, dat die mensen zo simpel zijn helemaal hip te zijn met hun iPhone of wat dan ook, dat vind ik triest. Dat je een iPhone hebt en er tevreden mee bent, prima. Maar ga dan niet een zielige fanboy uit lopen hangen.quote:Pff, dat vind ik zo'n kulargument. Een iPhone mag dan iets duurder zijn, maar zoveel scheelt dat niet. Als dat al 'status' is heb je wel een erg simpel leven.
Alleen geloven fandroids dat dat niet mogelijk is. Die denken dat het voor de status is. Dat heb je net zelf gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dus ook, mij maakt het niet uit waar het vandaan komt of wat voor imago eraan kleeft, als het werkt, werkt het.
[..]
Exact, dat die mensen zo simpel zijn helemaal hip te zijn met hun iPhone of wat dan ook, dat vind ik triest. Dat je een iPhone hebt en er tevreden mee bent, prima.
Dat zei ik niet, en als je die indruk kreeg spijt me dat, beide 'kampen' zijn net zo erg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alleen geloven fandroids dat dat niet mogelijk is. Die denken dat het voor de status is. Dat heb je net zelf gezegd.
Idem. Ik heb nu een 3GS en als ik in Nov een nieuwe uit mag ga zoeken kijk ik dan wel wat op dat moment beter werkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
Ik dus ook, mij maakt het niet uit waar het vandaan komt of wat voor imago eraan kleeft, als het werkt, werkt het.
Ja, maar datzelfde geldt net zo goed voor Android. Daar lopen mensen er mee te patsen dat ze niet van die "apple meelopers" zijn. Dat is net zo triest, dan ben je gewoon een Android meeloper. Net zoals al die alto's die niks moet hebben van 'conformeren' en ondertussen de meest conformistische kledingstijl hebben.quote:Exact, dat die mensen zo simpel zijn helemaal hip te zijn met hun iPhone of wat dan ook, dat vind ik triest. Dat je een iPhone hebt en er tevreden mee bent, prima.
En jij bent dus zo'n triest ventje. Geen van die telefoons zijn "fucking slecht".quote:
Ik zal niet zeggen dat hij slecht is, meer gehandicapt.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
hehe exactly!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:36 schreef retorbrapi het volgende:
Dat Android gebruikers een iPhone sowieso al met "status" associeren zegt ook al genoeg. Stelletje paupers. Het is een fucking telefoon.
Ja dat is dus misschien nog wel triester, dat je door met het ene kamp niet mee te lopen en dus wel met het andere kamp denkt geen meeloper te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:
Idem. Ik heb nu een 3GS en als ik in Nov een nieuwe uit mag ga zoeken kijk ik dan wel wat op dat moment beter werkt.
Ja, maar datzelfde geldt net zo goed voor Android. Daar lopen mensen er mee te patsen dat ze niet van die "apple meelopers" zijn. Dat is net zo triest, dan ben je gewoon een Android meeloper. Net zoals al die alto's die niks moet hebben van 'conformeren' en ondertussen de meest conformistische kledingstijl hebben.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
hehe exactly!
Al moet ik erbij vermelden dat de hele wereld tegenwoordig om status macht draait.
Sorry maar of iemand "geld" heeft, lees je niet af aan een telefoon. Daarvoor zijn smartphones tegenwoordig veel te normaal. Da's net zo iets als zeggen dat iemand geld heeft omdat 'ie in een VW rijdt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Sjebbige het volgende:
Al moet ik erbij vermelden dat de hele wereld tegenwoordig om status draait. Met geld kom je namelijk echt overal. Degene die dat niet begrijpen wil, leeft echt onder een steen.
Macht? We hebben het over een fucking telefoonquote:
Zeker van retor geleerd om de context te verdraaien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Macht? We hebben het over een fucking telefoon
Inderdaad, al die hippies en alternatievelingen op Pinkpop beseffen vaak ook niet dat ze op een van de meest commerciele festivals in Nederland staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zoals al die alto's die niks moet hebben van 'conformeren' en ondertussen de meest conformistische kledingstijl hebben.
Leg uit? Misschien heb ik gemist dat het hier over een telefoon gaat? Dat het in het 'echte' leven over geld en macht gaat snapt iedereen, maar wat heeft dat met een telefoon te maken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef OEM het volgende:
Zeker van retor geleerd om de context te verdraaien?
Leg uit joh! Wat mis je zoal?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat hij slecht is, meer gehandicapt.
Haal die stront dan eens uit je ogen: "Al moet ik erbij vermelden dat de hele wereld tegenwoordig om status draait." De hele wereld is wat anders dan een telefoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leg uit? Misschien heb ik gemist dat het hier over een telefoon gaat? Dat het in het 'echte' leven over geld en macht gaat snapt iedereen, maar wat heeft dat met een telefoon te maken?
Ik plaats jou nergens in. Interesseert me geen fuck wie of wat jij bent.quote:En ik vind het wat sneu dat je mij, omdat ik niet 'tegen' Apple ben door jou automatisch in het 'pro' Apple kamp geplaatst wordt. Dan heb je wel een enorm beperkt blikveld.
Sneuheid kent vele gradatiesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Deimos000 het volgende:
Ik moet hier gewoon gepost hebben![]()
Wat een sneu topic.
thanksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Deimos000 het volgende:
Ik moet hier gewoon gepost hebben![]()
Wat een sneu topic.
Nee, het ging over iPhone.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef OEM het volgende:
Plaatjes? Ow, fuck, het ging hier om iPhone. OSX ook goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, je zou er maar zo mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Sjebbige het volgende:
hehe nice pics! Moet altijd lachen als ik zie hoeveel apple-haters en apple-haatpics er bestaan!
iPhone, iMac, allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, het ging over iPhone.
Je bent een misplaatst persoon met je autistische reacties.
Dat klopt helemaal!quote:
Nee dat is de persoon verantwoordelijk voor het succes van Apple, jeweetwel waar alle overige fabrikanten en developers nu kopietjes van trekken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |