quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:08 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waarom zou ik zijn belazerd? Ik ken geen enkel goed alternatief voor een iMac. Ik heb 1 touwtje naar mijn iMac lopen en dat is een stroomkabel. Ik ken geen pc die dat ook heeft.
Tja, dan liever zonder iMac en zonder webcam dan met zo'n rotzooi, om het nog maar niet te hebben over het inferieure beeldscherm.quote:
Ja, door die 0,001% kans dat je webcam kapot gaat en je je computer een weekje moet missen is die godsallejezus tyfusbende op je bureau wel gerechtvaardigd, ja.quote:
Je had het over je iMac en ik moest ineens aan dat plaatje denken. Ik heb een Dell en het is inderdaad een wirwar aan kabelsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:12 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Tja, dan liever zonder iMac en zonder webcam dan met zo'n rotzooi, om het nog maar niet te hebben over het inferieure beeldscherm.
Een pc kan wat met net zo weinig kabels als een imac?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef fransbreda het volgende:
Een pc kan met net zo weinig kabels als een imac.
Op je bureau staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef tjal het volgende:
[..]
Een pc kan wat met net zo weinig kabels als een imac?
De iPhone zelf is tof, de software die erop draait werkt ook goed. Wat wel klote is dat apple het allemaal zo dichtgetimmerd heeft, hij is duur + de extra's (hard+ software) en de accu wel heel erg snel leeg is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:14 schreef Catch22- het volgende:
een n97, topmodel van nokia, is 500? X10 straks 550 oid, Touch HD2 ook 550?
Maargoed, de iPhone is een goed apparaat, dat valt nauwlijks te ontkennen
Mensen met verstand zouden dat voetje niet meesturen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:24 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Het voetje van de webcam is nog niet weggesoept
De accuduur is vergelijkbaar met die van concurrerende telefoons.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:48 schreef Party_P het volgende:
[..]
De iPhone zelf is tof, de software die erop draait werkt ook goed. Wat wel klote is dat apple het allemaal zo dichtgetimmerd heeft, hij is duur + de extra's (hard+ software) en de accu wel heel erg snel leeg is.
beren?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind apple vooral voor vrouwen, homo's en beren.
ja, dat zeg ik dus niet. het komt niet door de huidige ballotage.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:27 schreef tjal het volgende:
[..]
? Ik vraag welke app je hebt bedacht
Hoe weet je dat? En als het toch niet wordt goedgekeurd kan je het net zo goed zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik dus niet. het komt niet door de huidige ballotage.
je maakt twee fouten. ik weet het omdat ik op een groot reclamebureau werk met veel internet profs.en veel grote klanten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:33 schreef tjal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En als het toch niet wordt goedgekeurd kan je het net zo goed zeggen
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
QFT.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |