SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Maemo 5 echt fantastisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef Skylark. het volgende:
Het interesseert me alvast geen neuk welk systeem jullie het beste vinden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef PH-KCD het volgende:
Perenbanaan EINZ11UNO11!!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach meid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:59 schreef Sjebbige het volgende:
Waarom komen de fandroids altijd als vliegen op stront af in die Apple-topics? En waarom zie je andersom vrijwel nooit Apple fanboys in fandroid-topics zeuren?
klacht: fandroids hebben een blinde haat ontwikkeld voor alles dat voorzien is van een Apple-logo
Tot aan de teennagels bedoel je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef OEM het volgende:
Apple fanboys missen de meeste topics omdat ze met hun kop in Steve Jobs aars zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwiwi.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Klopt, vooral in de Starbucks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze zich willen afzetten tegen wat zij zien als aanbidding van Apple.
Dat zij zich er zelf ook schuldig aan maken, maar dan als het aankomt op Android, ontgaat ze even volledig.
Mensen met Android mogen hooguit in de Burgerking gaan zitten.quote:
Denk dat niet helemaal correct is, wel richting een bepaald Android toestel soms als die pas in de markt is maar in mijn ogen lang niet zo fanatiek als iPhone-bezitters.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze zich willen afzetten tegen wat zij zien als aanbidding van Apple.
Dat zij zich er zelf ook schuldig aan maken, maar dan als het aankomt op Android, ontgaat ze even volledig.
Nee, Burger King kost ook geld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen met Android mogen hooguit in de Burgerking gaan zitten.
gebeurt andersom ook, nonargument dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Denk dat niet helemaal correct is, wel richting een bepaald Android toestel soms als die pas in de markt is maar in mijn ogen lang niet zo fanatiek als iPhone-bezitters.
Wat Ireyon elders ook al aangaf is het ook bijzonder irritant dat als mensen specifiek om info om een Android toestel vragen constant toch het advies gegeven wordt om toch maar vooral een iPhone te halen.
Lang niet in die mate.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
gebeurt andersom ook, nonargument dus.
Jij verzint altijd je eigen definities, en die staan niet in een boek of te vinden bij google.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te achterlijk voor. Koop een boek of google het.
Maar jij komt aan met wollige termen en beweerd dat het innovatief is. M.a.w. je loopt uit je nek te lullen. Wat dat betreft blijft mijn stelling dat iPhone nog weinig innovatief is, wel staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te achterlijk voor. Koop een boek of google het.
Alle design-muizen zijn faal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
die is faal. Daar geef ik je gelijk in.
jij denkt dat ik de term UX heb verzonnen? Geeft maar weer aan hoe stupide je bentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:13 schreef OEM het volgende:
[..]
Jij verzint altijd je eigen definities, en die staan niet in een boek of te vinden bij google.
De definitie is wat anders dan de term. Hoe stupide moet je zijn om dat niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
jij denkt dat ik de term UX heb verzonnen? Geeft maar weer aan hoe stupide je bent
UX is bij lange na geen wollige term. Misschien dat het wollig overkomt als je er geen verstand van hebt, maar dat is toch echt jouw probleem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar jij komt aan met wollige termen en beweerd dat het innovatief is. M.a.w. je loopt uit je nek te lullen. Wat dat betreft blijft mijn stelling dat iPhone nog weinig innovatief is, wel staan.
De gemiddelde iPhone-bezitter heeft dat ding betaald van geleend geld, dus geen geld hebben is geen argumentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Nevermind.. het volgende:
Omdat de 'fandroinds' geen geld hebben voor een iPhone.
Kun je het niet even uitleggen? Ik wil het ook wel weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
UX is bij lange na geen wollige term. Misschien dat het wollig overkomt als je er geen verstand van hebt, maar dat is toch echt jouw probleem.
Ok, ik dacht dat jij term en definitie door elkaar haalde. Dus je erkent het bestaan van de term UX?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:15 schreef OEM het volgende:
[..]
De definitie is wat anders dan de term. Hoe stupide moet je zijn om dat niet te begrijpen.
Inderdaad, maar jouw eindeloze gedraai eromheen is wel wollig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
UX is bij lange na geen wollige term.
Ik heb nooit ontkend dat die term bestaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat jij term en definitie door elkaar haalde. Dus je erkent het bestaan van de term UX?
UX = gebruikservaring. Simpel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je het niet even uitleggen? Ik wil het ook wel weten.
welk gedraai? Ik draai nergens om UX heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Inderdaad, maar jouw eindeloze gedraai eromheen is wel wollig.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef Wootism het volgende:
Aaaaaah ik miste al een Apple-bash topic.
Dag vrienden! Dag OEM!
Dag kleine kontlikker van me. Wanneer kom je weer langs?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef Wootism het volgende:
Aaaaaah ik miste al een Apple-bash topic.
Dag vrienden! Dag OEM!
maar je vindt het wel een wollige term?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat die term bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |