En dit zeggen alleen mensen die willen ontkennen dat het toch echt zo is. En kom niet aan met jaloezie, het is eerder medelijden. Ik vind de producten niet slecht, alleen de aanhang moet er zo achterlijk over doen.quote:
Nee, het is toch echt jaloezie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dit zeggen alleen mensen die willen ontkennen dat het toch echt zo is. En kom niet aan met jaloezie, het is eerder medelijden.
Android gebruikers zijn rijker dan iPhone bezitters.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Apple is relatief duur en dat triggert kennelijk een hoop mensen om hun keuze voor een 'goedkoper' toestel te verdedigen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geloof maar wat je wil, oogklepsjaak.
Volkswagenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef retorbrapi het volgende:
Ik krijg bij Apple haters altijd dit idee:
Ik vind het gewoon een beetje kansloos te claimen dat een 'kamp' het veroorzaakt heeft. Bovenstaande is juist zo'n excuus dat android fanatiekelingen gebruiken. Ik vind het sowieso al een suf iets om in zo'n kamp te zitten en te claimen dat je "nooit" android of "nooit" apple zou komen. Ik koop gewoon lekker wat ik op dat moment het beste vind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Id_do_her het volgende:
De Apple-zeloten waren er eerder dan die van Android, ik denk dat de Apple-zeloten het zelf in de hand hebben gewerkt door altijd bij iedereen hun spullen door de strot te duwen en er op geen enkele manier fatsoenlijk over kunnen discussiëren.
Pff, dat vind ik zo'n kulargument. Een iPhone mag dan iets duurder zijn, maar zoveel scheelt dat niet. Als dat al 'status' is heb je wel een erg simpel leven.quote:En het is natuurlijk ook een beetje status kopen, en dat is voor de zwakken.
Ik denk dat je een onderzoek zou moeten doen naar de mensen die 'hun' merk zo hard zitten te verdedigen. Ik denk dat je ontdekt dat 90% daarvan kansloze rukkers zijn, ongeacht welke telefoon ze kopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Ireyon het volgende:
Android gebruikers zijn rijker dan iPhone bezitters.
Dit ja. En dan op een forum met je rode hoofd de hele dag lang je futiele telefoontje zitten te verdedigenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:33 schreef 16meter het volgende:
status ontlenen aan computer hardwarewat voor nerd ben je dan
überhaupt een neuk gevenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:36 schreef retorbrapi het volgende:
Dat Android gebruikers een iPhone sowieso al met "status" associeren zegt ook al genoeg. Stelletje paupers. Het is een fucking telefoon.
Als je jaloers bent op een telefoon ben je gewoon een sukkel.quote:
Ik dus ook, mij maakt het niet uit waar het vandaan komt of wat voor imago eraan kleeft, als het werkt, werkt het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje kansloos te claimen dat een 'kamp' het veroorzaakt heeft. Bovenstaande is juist zo'n excuus dat android fanatiekelingen gebruiken. Ik vind het sowieso al een suf iets om in zo'n kamp te zitten en te claimen dat je "nooit" android of "nooit" apple zou komen. Ik koop gewoon lekker wat ik op dat moment het beste vind.
Exact, dat die mensen zo simpel zijn helemaal hip te zijn met hun iPhone of wat dan ook, dat vind ik triest. Dat je een iPhone hebt en er tevreden mee bent, prima. Maar ga dan niet een zielige fanboy uit lopen hangen.quote:Pff, dat vind ik zo'n kulargument. Een iPhone mag dan iets duurder zijn, maar zoveel scheelt dat niet. Als dat al 'status' is heb je wel een erg simpel leven.
Alleen geloven fandroids dat dat niet mogelijk is. Die denken dat het voor de status is. Dat heb je net zelf gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dus ook, mij maakt het niet uit waar het vandaan komt of wat voor imago eraan kleeft, als het werkt, werkt het.
[..]
Exact, dat die mensen zo simpel zijn helemaal hip te zijn met hun iPhone of wat dan ook, dat vind ik triest. Dat je een iPhone hebt en er tevreden mee bent, prima.
Dat zei ik niet, en als je die indruk kreeg spijt me dat, beide 'kampen' zijn net zo erg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Alleen geloven fandroids dat dat niet mogelijk is. Die denken dat het voor de status is. Dat heb je net zelf gezegd.
Idem. Ik heb nu een 3GS en als ik in Nov een nieuwe uit mag ga zoeken kijk ik dan wel wat op dat moment beter werkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
Ik dus ook, mij maakt het niet uit waar het vandaan komt of wat voor imago eraan kleeft, als het werkt, werkt het.
Ja, maar datzelfde geldt net zo goed voor Android. Daar lopen mensen er mee te patsen dat ze niet van die "apple meelopers" zijn. Dat is net zo triest, dan ben je gewoon een Android meeloper. Net zoals al die alto's die niks moet hebben van 'conformeren' en ondertussen de meest conformistische kledingstijl hebben.quote:Exact, dat die mensen zo simpel zijn helemaal hip te zijn met hun iPhone of wat dan ook, dat vind ik triest. Dat je een iPhone hebt en er tevreden mee bent, prima.
En jij bent dus zo'n triest ventje. Geen van die telefoons zijn "fucking slecht".quote:
Ik zal niet zeggen dat hij slecht is, meer gehandicapt.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
hehe exactly!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:36 schreef retorbrapi het volgende:
Dat Android gebruikers een iPhone sowieso al met "status" associeren zegt ook al genoeg. Stelletje paupers. Het is een fucking telefoon.
Ja dat is dus misschien nog wel triester, dat je door met het ene kamp niet mee te lopen en dus wel met het andere kamp denkt geen meeloper te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:
Idem. Ik heb nu een 3GS en als ik in Nov een nieuwe uit mag ga zoeken kijk ik dan wel wat op dat moment beter werkt.
Ja, maar datzelfde geldt net zo goed voor Android. Daar lopen mensen er mee te patsen dat ze niet van die "apple meelopers" zijn. Dat is net zo triest, dan ben je gewoon een Android meeloper. Net zoals al die alto's die niks moet hebben van 'conformeren' en ondertussen de meest conformistische kledingstijl hebben.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
hehe exactly!
Al moet ik erbij vermelden dat de hele wereld tegenwoordig om status macht draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |