Het zijn ook maar mensen die gelukkig willen zijn toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
HOAX, asielzoekers zijn volgens de mensen die er verstand van hebben bij de PVDA heel erg aardig.
En van mensen hun kop in tienen slaan om telefoontjes te rippen waar je max 100 euro voor krijgt maakt iedereen gelukkig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het zijn ook maar mensen die gelukkig willen zijn toch?
HOAX, bij de PvdA zit niemand met verstand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
HOAX, asielzoekers zijn volgens de mensen die er verstand van hebben bij de PVDA heel erg aardig.
Geld maakt gelukkig!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En van mensen hun kop in tienen slaan om telefoontjes te rippen waar je max 100 euro voor krijgt maakt iedereen gelukkig.
Je kan misschien niet er van plukken, maar dat kan wel als je ze met pek en veren overgiet en vervolgens los laat op de marktquote:was het antwoord dat je van een kale kip niet kan plukken
Ze moeten een kopje thee met ze gaan drinken, dat zal ze leren!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Joh daar was niet eens een kans voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens vind ik het wel kut voor TS dat hij overvallen is. Ik bedoel als je wegrent win je het niet van ze
Ik ben normaal heel rustig, maar... WAT EEN TYFUSMONGOLEN.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Joh daar was niet eens een kans voor.
Gebeurde in 2 seconden. De ene fietst op je af zodat hij je doorgang blokkeert en je naar hem kijkt en pats de ander slaat met een boksbeugel je kop van achter en op zij in tienen. Zo gepiept en had niet eens de kans om die eikels eens flink te pakken te nemen. Daar baal ik nog het meest van.
Krijg je geen vergoeding ergens voor?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gebeurde in 2 seconden. De ene fietst op je af zodat hij je doorgang blokkeert en je naar hem kijkt en pats de ander slaat met een boksbeugel je kop van achter en op zij in tienen. Zo gepiept en had niet eens de kans om die eikels eens flink te pakken te nemen. Daar baal ik nog het meest van.
Nee Zoeterminder.quote:
Er schijnt een fonds te zijn waaruit je dan wat centen kan krijgen en die gaan het dan weer op hun verhalen. Maar echt veel zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Krijg je geen vergoeding ergens voor?
Meen te herinneren dat een maat van mij iets dergelijks een paar jaar geleden is overkomen en die heeft er wel een paar k aan overgehouden.
Damn...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik dacht dat het verzekeringswerk was, sowieso je kleren kan je verhalen op die gasten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er schijnt een fonds te zijn waaruit je dan wat centen kan krijgen en die gaan het dan weer op hun verhalen. Maar echt veel zal het niet zijn.
Dat ligt nog een behoorlijk eind van Tienen vandaan, dus als jouw kop daar ligt, hebben ze behoorlijk hard gemept.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |