Jij gelukkig wel.quote:
Hij is wel mooi.quote:
Uiteraard, dat is meestal als je googled naar 'beautiful penis'.quote:
Ik zeg een troll, zie geschiedenis.quote:
Fascinerend zeker.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Onnozelaar het volgende:
Meen je dat nou?
Piemels zijn juist mooooooooooooi, zelfs slap.
Echt, ik vind het mannelijk geslachtsorgaan zo fascinerend.
Ja want iedereen hier zit vandaag voor het eerst op internet en heeft nog nooit van Blue Waffle gehoordquote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef ElmoFan het volgende:
TS heeft een blue waffle (zoeken op eigen risico)
Slangquote:When someone refers to a "Blue Waffle," they're not referring to your typical blueberry breakfast-food.
A "waffle" is a slang term for "vagina." And a "Blue Waffle" is a slang term for a severe vaginal infection.
It's basically a slang term for an extremely nasty or severe vaginal infection/STD on the vagina. The infection could cause lesions on the outside of the vagina, as well as bruising, which causes it to look blue in color.
Ik idd niet, want ik ben niet zo walgelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want iedereen hier zit vandaag voor het eerst op internet en heeft nog nooit van Blue Waffle gehoord
TS nietquote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want iedereen hier zit vandaag voor het eerst op internet en heeft nog nooit van Blue Waffle gehoord
Denk je dat ik zelf uitgebreid heb zitten zoeken erop, ik heb er niet eens op gezocht. Een vriend liet het mij zienquote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik idd niet, want ik ben niet zo walgelijk.
Haha een vriendin van mij had een paar dagen lang rode ogen toen haar vriendje raak schoot.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Wacht maar totdat die in jouw gezicht blaft, dan is er nike meer engs aan, hooguit een oogontsteking
Kijk anders eens naar het topic dat je zojuist opendequote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik idd niet, want ik ben niet zo walgelijk.
"Een vriend"quote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
TS niet
[..]
Denk je dat ik zelf uitgebreid heb zitten zoeken erop, ik heb er niet eens op gezocht. Een vriend liet het mij zien
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Haha een vriendin van mij had een paar dagen lang rode ogen toen haar vriendje raak schoot.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als je een x zou buitenkomen weetje je precies wat daar staat
Haar persoonlijke ik krijg ze maar niet stijf dus gooi ik het maar over deze boeg topicquote:
Beetje op je pik getrapt, Chaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:16 schreef Chai het volgende:
Nee, maar wel op mijn rosbieflapjes.Mooi, eerst de stuutjes belachelijk gemaakt en nu ook nog de dames van plezier. Who's next?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja veel verder zul je ook niet komenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Chai het volgende:
Hoezo hoeren belachelijk gemaakt?Ik heb zwaar respect voor prostituees, het is een zeer arbeidsintensief beroep.
Dit dus. Elk topic waar die ouwe lul zich meldt verandert in een internettumor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Fraech het volgende:
Zal ik een slotje aanvragen? Met die kankerslechte dingetjes van Monco10 zal dit topic niet meer sprankelen.
Is goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Fraech het volgende:
Zal ik een slotje aanvragen? Met die kankerslechte dingetjes van Monco10 zal dit topic niet meer sprankelen.
Nee, jij bent ver gekomen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef kort het volgende:
TS woont in een pauper huisje van 200k
Hoeveel bieden op dit huis?
Weet niet hoe je moet bieden op een huis
Huis kopen: 2 partijen tegen elkaar uitspelen
Snapt niet hoe google werkt
Welke autonavigatie op je Iphone ?
Houdt van spelen met modder
Hoe krijg je moddervlekken uit de vloerbedekking van je auto?
Is zelf niet zo technisch aangelegd
windowsmail wil geen gmail ophalen
laptop partities maken en recovery dvd maken
processor laptop i3 of i5 ?
Enkele mp3 tags niet zichtbaar in windows
Geeft de schuld altijd aan links
Wie is eigenlijk die linkse stemmer die zijn schaapjes...
Je weet niet eens mijn leeftijd schat.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, jij bent ver gekomen.Op jouw leeftijd een beetje proberen 18-jarigen op een internetforum af te zeiken.
En je voelt je bedreigd door studenten die net beginnen met werken.
Alsof dan ook maar 1 vrouw jou wil.quote:
Haha dan ben ik nog succesvoller dan je al vreest... je zit veel te hoog.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:30 schreef Zero17 het volgende:
Uit je topic waar je lekker WO'ertjes aan het afzeiken, en je op aan het scheppen was over jarenlang kapitaal opbouwen, kan iedereen wel herleiden dat je achterin de 30 of in de 40 bent. In ieder geval gedraag je je ver onder je leeftijd.
Ik zit veel te hoog?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Haha dan ben ik nog succesvoller dan je al vreest... je zit veel te hoog.
Je hebt herexamens op VMBO-K en bent jaloers op mensen met denkvermogen?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Haha dan ben ik nog succesvoller dan je al vreest... je zit veel te hoog.
wat snap je niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik zit veel te hoog?![]()
Vertel eens wat je daar mee bedoelt.
Want voor jou zullen ze het iig niet doen nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Klopt vrouwen gaan voor geld en succes
Iets wat jij niet hebt en nooit zal kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |