Jij gelukkig wel.quote:
Hij is wel mooi.quote:
Uiteraard, dat is meestal als je googled naar 'beautiful penis'.quote:
Ik zeg een troll, zie geschiedenis.quote:
Fascinerend zeker.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Onnozelaar het volgende:
Meen je dat nou?
Piemels zijn juist mooooooooooooi, zelfs slap.
Echt, ik vind het mannelijk geslachtsorgaan zo fascinerend.
Ja want iedereen hier zit vandaag voor het eerst op internet en heeft nog nooit van Blue Waffle gehoordquote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef ElmoFan het volgende:
TS heeft een blue waffle (zoeken op eigen risico)
Slangquote:When someone refers to a "Blue Waffle," they're not referring to your typical blueberry breakfast-food.
A "waffle" is a slang term for "vagina." And a "Blue Waffle" is a slang term for a severe vaginal infection.
It's basically a slang term for an extremely nasty or severe vaginal infection/STD on the vagina. The infection could cause lesions on the outside of the vagina, as well as bruising, which causes it to look blue in color.
Ik idd niet, want ik ben niet zo walgelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want iedereen hier zit vandaag voor het eerst op internet en heeft nog nooit van Blue Waffle gehoord
TS nietquote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want iedereen hier zit vandaag voor het eerst op internet en heeft nog nooit van Blue Waffle gehoord
Denk je dat ik zelf uitgebreid heb zitten zoeken erop, ik heb er niet eens op gezocht. Een vriend liet het mij zienquote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik idd niet, want ik ben niet zo walgelijk.
Haha een vriendin van mij had een paar dagen lang rode ogen toen haar vriendje raak schoot.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Wacht maar totdat die in jouw gezicht blaft, dan is er nike meer engs aan, hooguit een oogontsteking
Kijk anders eens naar het topic dat je zojuist opendequote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik idd niet, want ik ben niet zo walgelijk.
"Een vriend"quote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
TS niet
[..]
Denk je dat ik zelf uitgebreid heb zitten zoeken erop, ik heb er niet eens op gezocht. Een vriend liet het mij zien
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Haha een vriendin van mij had een paar dagen lang rode ogen toen haar vriendje raak schoot.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als je een x zou buitenkomen weetje je precies wat daar staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |