net alsof iemand durft te fokken met een fok baasquote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Je moet je mannetjes wel in de gaten houden, en dat gaat niet vanaf je zweterige zolderkamer.
Lach maar, haan33 gaat straks Chai kei en keihard geven.quote:
Jij, want je tokkiemoeder heeft je kennelijk niet geleerd dat het 'degene' is en niet 'de gene', ga maar snel een ander account aanmaken mismaakseltje.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:42 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Lach maar, haan33 gaat straks Chai kei en keihard geven.
die eer wil ik ook nog wel samen met zon medebaas delen hoor (no crossed swords)quote:
Haha, uit welk land/gesticht kom je?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Capi het volgende:
[..]
Jij, want je tokkiemoeder heeft je kennelijk niet geleerd dat het 'degene' is en niet 'de gene', ga maar snel een ander account aanmaken mismaakseltje.
Ik zit in 4VWO, sukkeltje..quote:Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef Capi het volgende:
[..]
Hahaha ben je er nog, ga eens leren voor je VMBO Nederlands herexamen jochie
Buffalo-Soldier.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die eer wil ik ook nog wel samen met zon medebaas delen hoor (no crossed swords)
Zodra hij van zijn bijles Nederlands komt bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:42 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Lach maar, haan33 gaat straks Chai kei en keihard geven.
Dan moet je wel heel veel fokken en nooit buiten komenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
gevaar van veel fok!ken is wel dat je een bepaalde stijl van praten ontwikkeld.
Baas: "Oh nee, mijn telefoon is leeg, stomme Apple dan ook!"
linpunt: "Geen Samsung Galaxy hebben.."
Baas: .. :/
Fokkers zijn vaak per definitie autistischquote:Op zondag 5 juni 2011 15:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel fokken en nooit buiten komen+ autistisch zijn
Was jij niet die die 'top consultant' met een grote bek?quote:
Was jij niet die die 'top consultant' met een grote bek?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat betreft zijn niveau schat ik de kans hoog in
Ja dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat betreft zijn niveau schat ik de kans hoog in
=$quote:
Misschien kunnen jullie samen in je biologieboekje kijken om te kijken hoe het moet hihihihiquote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Was jij niet die die 'top consultant' met een grote bek?
[..]
Ja dus.
Poeh poeh, wat een frustratie. Krijg je je vriendin niet meer nat ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen in je biologieboekje kijken om te kijken hoe het moet hihihihi
Over nat gesproken, jij bent echt nog zo nat achter de oren op elk gebied... doe jezelf een plezier en log uit voor de komende pak em beet 20 jaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat een frustratie. Krijg je je vriendin niet meer nat ofzo?
Gijzelaar van je eigen fantasieën knul, klein puisterig autistje. Vet hé een forum, lekker anders doen dan je in realiteit bentquote:
ik ben natuurtalent vriend, dat jij elke avond door je papa werd voorgelezen over sexboekjes waarna hij je nog een praktijkervaring gaf hoef je niet op mij af te bitchenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen in je biologieboekje kijken om te kijken hoe het moet hihihihi
Ik doelde eigenlijk op zero en chaiquote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben natuurtalent vriend, dat jij elke avond door je papa werd voorgelezen over sexboekjes waarna hij je nog een praktijkervaring gaf hoef je niet op mij af te bitchen
''vaak per definitie''quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Fokkers zijn vaak per definitie autistisch
Doel je op mij, dan doel je ook op buffaloquote:
Je holmaat?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doel je op mij, dan doel je ook op buffalo
ntb4evah
Haan33 denkt dat hij 4 VWO doet, hij weet dat we hem sowieso niet serieus nemen, laat staan z'n enorm slechte beheersing van het Nederlands. Gewoon uitlachten die puistenbergquote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef honkhonk het volgende:
[..]
''vaak per definitie''
Wat is het nou dan?
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Monco10 het volgende:
TS is lelijk, komt niet aan de man en uit op deze manier haar frustraties
Haha, jij besteedt wel heel veel aandacht aan mijn Nederlands? Kijk eerst in de spiegel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Capi het volgende:
[..]
Haan33 denkt dat hij 4 VWO doet, hij weet dat we hem sowieso niet serieus nemen, laat staan z'n enorm slechte beheersing van het Nederlands. Gewoon uitlachten die puistenberg
Och och. De frustratie.quote:
Ik volg jullie nevendiscussie niet zo, maar was jij niet degene die begon over de taalbeheersing van andere users?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Haha, jij besteedt wel heel veel aandacht aan mijn Nederlands? Kijk eerst in de spiegel.
Ik kom nog wel eens buiten ja, jij niet zo te zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Och och. De frustratie.
Zeg monc, houd je er nog hobby's op na of is het gewoon de hele dag tandenknarsen en potloden breken van ergernis?
Ja, maar er zijn mensen die het hele topic volspammen met kritiek over -dtquote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Och och. De frustratie.
Zeg monc, houd je er nog hobby's op na of is het gewoon de hele dag tandenknarsen en potloden breken van ergernis?
[..]
Ik volg jullie nevendiscussie niet zo, maar was jij niet degene die begon over de taalbeheersing van andere users?
Haha doe ik zo vaak, als jij het doet ga je zeker huilend naar je bed wetende dat je qua uiterlijk gezien gefaald bentquote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Haha, jij besteedt wel heel veel aandacht aan mijn Nederlands? Kijk eerst in de spiegel.
Spelling trol.quote:
Had je er maar niet zelf over moeten beginnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn mensen die het hele topic volspammen met kritiek over -dt
Geweldige comeback die je nu maakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens buiten ja, jij niet zo te zien.
Je snapt wel meer dingen niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij van miljoenen zaadjes de snelste bent geweest...
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Onnozelaar het volgende:
Meen je dat nou?
Piemels zijn juist mooooooooooooi, zelfs slap.
Echt, ik vind het mannelijk geslachtsorgaan zo fascinerend.
Waarschijnlijk 14, de perfecte leeftijd voor een vader die haar dochter wilt ontdekken.quote:
Over pak 'm beet gesproken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Over nat gesproken, jij bent echt nog zo nat achter de oren op elk gebied... doe jezelf een plezier en log uit voor de komende pak em beet 20 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Fraech het volgende:
[..]
Over pak 'm beet gesproken.WauwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Fraech het volgende:
[..]
Over pak 'm beet gesproken.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |