Zo weinig mogelijk natuurlijk, 229K denk ik aanquote:Op zondag 24 april 2011 10:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Bepaal eerst eens waar je op wil uitkomen. Dan is het makkelijker om een openingsbod te bepalen.
Is dat niet ietwat overdreven om zo laag te gaan zitten? Denk niet dat ze me serieus nemenquote:Op zondag 24 april 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
2 ton bieden en vasthouden, niet verhogen. Het is een kopersmarkt.
Dat is dan jammer voor ze.quote:Op zondag 24 april 2011 10:35 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Is dat niet ietwat overdreven om zo laag te gaan zitten? Denk niet dat ze me serieus nemen
Als TS het voor 2 ton krijgt is hij blij genoeg voor beide partijen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:49 schreef Joosterd het volgende:
Begin gewoon met 215 en als ze het niet willen verkopen bied je 225. Zijn jullie beide blij.
Dan inderdaad laag beginnen. Als ze je niet serieus nemen is dat hun probleem.quote:Op zondag 24 april 2011 11:46 schreef Monco10 het volgende:
Graag hebben ben ik allang vanaf, ik heb al zo'n 15 huizen gezien de laatste 2 jaar en hap niet meer zo snel
Mij ook, maar ja, de verkoper vast nietquote:Op zondag 24 april 2011 12:10 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat vinden jullie van een huis van 345k dat al 3 jaar leeg staat? Prijs is al 2 jaar hetzelfde, werd op markt gezet voor 364k. Geen grote problemen verder, goede wijk, hoeft niet veel geklust te worden. Is nog nooit een bod uitgebracht voor zover ik weet. Starten op 270 en uitkomen op 3 ton lijkt me best reeel. Of niet?
Hij krijgt nauwelijks kijkers... dus ook geen biedingen. Om eerlijk te zijn snap ik het niet, hoewel het wel een klassiek pand wat erg strak en modern gemaakt is van binnen... Dat is misschien nogal tegenstrijdig voor veel kopers?quote:Op zondag 24 april 2011 12:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mij ook, maar ja, de verkoper vast nietAnders had hij het wel niet 3 jaar leeg laten staan.
Misschien heeft de verkoper geen enkele haast. Zo klinkt het wel een beetje. Maar je kan altijd een bod doen natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Hij krijgt nauwelijks kijkers... dus ook geen biedingen. Om eerlijk te zijn snap ik het niet, hoewel het wel een klassiek pand wat erg strak en modern gemaakt is van binnen... Dat is misschien nogal tegenstrijdig voor veel kopers?
Haast of niet, ik zou het niet tof vinden om een huis waar ik niet in woon 3 jaar leeg te laten staan. dat geeft toch altijd stress zoiets.quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien heeft de verkoper geen enkele haast. Zo klinkt het wel een beetje. Maar je kan altijd een bod doen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |