Laat ik nou net ook consultant zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Lol, heb al meerdere stages in het bedrijfsleven gehad en dat ging eigenlijk wel prima. En wat betreft mijn toekomstig salaris, het schijnt dat het in de wereld op het gebied van consultancy in de pensioenwereld goed toeven is. Maar gelukkig heb jij ook een declaratietarief van 250 euro per uur, dus staan we over 10 jaar op gelijke voet
good for you!. Dan weet je je denkniveau wel te verhullen door als een neanderthaler te reageren.quote:
Precies, gewoon handjes uit de mouwen en die pallets sorteren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:06 schreef Monco10 het volgende:
Afgestudeerden die een organisatie binnenrollen en niet verder komen dan een hoop poeha en blabla brengen. Veel geschreeuw maar ondertussen weten ze niet hoe ze iets moeten aanpakken en tot uitvoering kunnen brengen.
Doe eerst maar eens wat ervaring op en kom dan nog eens terug.
Door niet 10 jaar in de boeken te blijven hangen en mijn leven te vergooienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan aan je ervaring gekomen?
Gefrustreerde ex-hbo'er on the loose.quote:
Met deze manier van 'redeneren' überhaupt afgestudeerden durven af te zeiken.quote:
Dit klinkt toch een beetje als frustratiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Door niet 10 jaar in de boeken te blijven hangen en mijn leven te vergooien
Domme fout. Sorry.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft het over afgestudeerden. Dat zijn mensen die gestudeerd hebben.
Die zullen wel gelijk hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:09 schreef DaanA het volgende:
Ik heb dezelfde betogen vaak gehoord van MBO'ers die beweerden dat je op de uni (en vast ook het HBO, geen idee) niks leert.
Het gaat in dit geval over falende hbo'ers en wo'ers die kenbaar willen maken hoe de pikorde in elkaar zit...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:47 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die klagen dat nieuwelingen eerst maar ervaring moeten opdoenhoe denk je dat je ervaring krijgt pipo? Juist, door te beginnen met werken in bedrijf. Wanneer doe je dat? Juist, als je afgestudeerd bent.
Je werk zal wel weinig voorstellen als je het kan uitoefenen zonder ooit een boek open te hebben geslagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Door niet 10 jaar in de boeken te blijven hangen en mijn leven te vergooien
Er vallen op dit moment wel betere dingen te bashen dan het hbo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:55 schreef Eenskijken het volgende:
valt me mee dat het nog geen hbo bashtopic is geworden
Eh, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:36 schreef Monco10 het volgende:
Zero17 ziet dat meer theorie leidt tot een beter design maar kan het straks niet (laten) uitvoeren
En dit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:36 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Pas afgestudeerden die samen moeten werken met mensen die nooit gestudeerd hebben zullen toch maar een faalrichting gedaan hebben, geen medelijden mee
Makkelijk zo hè. In plaats van dat je nou even op mijn vorige post reageert.quote:
Mensen die een degelijke opleiding doen zullen nooit in een situatie terecht komen waarbij men samen dient te werken met personen die min of meer hetzelfde werk doen zonder ooit een opleiding genoten te hebben (gelijkgesteld door ervaring noemen ze dat dan, degoutantquote:
Ik ken genoeg mensen die op WO niveau zitten maar helemaal niet de opleiding hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:54 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Mensen die een degelijke opleiding doen zullen nooit in een situatie terecht komen waarbij men samen dient te werken met personen die min of meer hetzelfde werk doen zonder ooit een opleiding genoten te hebben (gelijkgesteld door ervaring noemen ze dat dan, degoutant)
Enfin ik ben er toch zeker van dat ik nooit in contact zal komen met volk gelijk TS, dat dan ook nog eens durft neer te kijken op mensen die iets met hun leven willen aanvangen
Dat kan. Als je 60 bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die op WO niveau zitten maar helemaal niet de opleiding hebben.
DAAR BIJ JULLIE MOETEN ZE JUIST ERVARING OP DOEN SUKKEL.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:06 schreef Monco10 het volgende:
Afgestudeerden die een organisatie binnenrollen en niet verder komen dan een hoop poeha en blabla brengen. Veel geschreeuw maar ondertussen weten ze niet hoe ze iets moeten aanpakken en tot uitvoering kunnen brengen.
Grappig dat ze dat na 3 jaar nog steeds niet gelukt is danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DAAR BIJ JULLIE MOETEN ZE JUIST ERVARING OP DOEN SUKKEL.
Dat veranderd de zaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Grappig dat ze dat na 3 jaar nog steeds niet gelukt is dan
Zegt meer wat over jullie falen om ze ervaring te laten opdoen dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Veranderd.quote:
Ah, het duidelijke 'ja maar ik ken mensen' argument.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die op WO niveau zitten maar helemaal niet de opleiding hebben.
Die definitie is Waardeloze Onbenul.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, het duidelijke 'ja maar ik ken mensen' argument.
Ik weet niet wat jouw definitie van WO niveau is, maar als je serieus denkt, dat je dezelfde capaciteiten kan bezitten die mensen na een degelijke WO opleiding (dus niet communicatie, media etc.) bezitten, ben je gewoonweg niet serieus te nemen.
Je doet niet voor niets 11 jaar lang v(wo).
Waarom hebben die niet gestudeerd?quote:
Haha grappige definitie. Lachen, gieren, brullen met jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Die definitie is Waardeloze Onbenul.
Wat klopt er niet aan niet voor niets 11 jaar lang v(wo) doen en daarna de klepel maar niet kunnen vinden?
Ik denk dat het deels door een onbewuste/bewuste onzekerheid komt dat ze zoveel in (in jouw ogen) "poeha en bla bla" vertellen enkel om aan te geven dat ze heus wel doorhebben dat ze door personen als jou direct onderschat worden terwijl ze dondersgoed de know-how m.b.v. hun studie. Deze kennis willen ze nu enkel graag toepassen in de organisatie waar ze voor zijn aangenomen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:06 schreef Monco10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik heb het gezien bij KPN, Philips, Cap, ABN, Rijkswaterstaat, het gaat hier niet om 1 organisatie in het bijzonder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haha grappige definitie. Lachen, gieren, brullen met jou.
Wat klopt er niet aan al die wo'ers die de klepel niet kunnen vinden op jouw afdeling? Misschien jouw afdeling?
Misschien komt dat omdat je bij voorbaat ze buiten de boot zet waardoor ze nooit de know-how kunnen opbrengen van de afdeling waar zowel hij als jij functioneren....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Komt-ie ook nog opscheppen met grote bedrijven, oh hoezee, je bent werknemer geweest bij bekende namen, je trekt je vast ook af op die dikke pdf-file die je cv noemt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:34 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ach, ik heb het gezien bij KPN, Philips, Cap, ABN, Rijkswaterstaat, het gaat hier niet om 1 organisatie in het bijzonder.
Kort is gefascineerd door TSquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef kort het volgende:
TS woont in een pauper huisje van 200k
Hoeveel bieden op dit huis?
Weet niet hoe je moet bieden op een huis
Huis kopen: 2 partijen tegen elkaar uitspelen
Snapt niet hoe google werkt
Welke autonavigatie op je Iphone ?
Houdt van spelen met modder
Hoe krijg je moddervlekken uit de vloerbedekking van je auto?
Is zelf niet zo technisch aangelegd
windowsmail wil geen gmail ophalen
laptop partities maken en recovery dvd maken
processor laptop i3 of i5 ?
Enkele mp3 tags niet zichtbaar in windows
Geeft de schuld altijd aan links
Wie is eigenlijk die linkse stemmer die zijn schaapjes...
Mooie OP hoor TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |