Megastallen, veel nederlanders zeggen tegen te zijn daar wordt het veelvuldig gezegd, ik hoorde het laatst in een radio show, ja pas maar op want anders word je resistent.quote:
Nee wel veel andere e.coliquote:
quote:
Geen kip ongeknuffelt laten.quote:
Tja er zijn ook mensen die alles letterlijk nemen, die lijden aan de letterlijkheidsziekte. Ook vatbaar voor geloof in mensen die over water lopen en het einde van de wereld in 2012.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Megastallen, veel nederlanders zeggen tegen te zijn daar wordt het veelvuldig gezegd, ik hoorde het laatst in een radio show, ja pas maar op want anders word je resistent.
Het is wel een lichtelijk zen-boeddhistische instelling. Je 1 voelen met ook de schadelijke bacterien in je lichaam. En geen waardeoordelen er aan vastkoppelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Megastallen, veel nederlanders zeggen tegen te zijn daar wordt het veelvuldig gezegd, ik hoorde het laatst in een radio show, ja pas maar op want anders word je resistent.
Heerlijk! Ik heb ook al een paar dagen doorgebracht op een stoffige zolderkamer zonder te slapen om mijn weerstand te verlagen.quote:
Ja maar jij bent vitamine c dan wordt het al lastigerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik heb ook al een paar dagen doorgebracht op een stoffige zolderkamer zonder te slapen om mijn weerstand te verlagen.
Ik ben benieuwd!
Tja zo zou je het ook kunnen zien maar mensen weten dat ik er een klein beetje verstand van heb en dan krijg je mensen die naar je toe komen en vragen "als ik een antibiotica kuur neem word ik dan ook resistent ervoor" enzo en dat komt gewoon doordat in veel kanalen de dingen foutief worden gezegd. Het is toch een kleine moeite om te zeggen dat de bacterië resistent is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen die alles letterlijk nemen, die lijden aan de letterlijkheidsziekte. Ook vatbaar voor geloof in mensen die over water lopen en het einde van de wereld in 2012.
Zwart is goed, en warm is gaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:34 schreef Deimos000 het volgende:
Het is ook weer barbecue weer! Tijd om je rauwe vlees op je bord te leggen naast (en het liefst tegen) het stokbrood en de huzaren salade! Yummy!![]()
Als je dan toch aan het barbecueën bent kun je ook wel ff dat stukje rauwe/half gebakken gehakt weg snoepen
Ohnee ik word geassimileerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |