en als je in oceaan plast?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef Gridlok het volgende:
Golden Shower.
en in het Zwembad Golden Ocean.
http://www.physorg.com/news/2011-02-oral-sex-linked-cancer.htmlquote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens jou zou je nog kanker krijgen van in de trein zitten.
Ik ben nog nooit in zee gweest zonder er in te pissenquote:
ja dat grapje heb ik een keer gedaan zien wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef fyah het volgende:
[..]
in zwembad deed ik niet want dan werd het paars
Dat is niet waar, want ze mogen er niet dat soort dingen in doen waardoor het verkleurt.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zee gweest zonder er in te pissenzien ze toch niet
lol wut? Paars, maar de kunst van het pissen is dan zo on opvallend mogelijk doen, dus even je having a great time stylo opzetten en lekker zeiken haha.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zee gweest zonder er in te pissenzien ze toch niet
vormpjes pissen in waterquote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol wut? Paars, maar de kunst van het pissen is dan zo on opvallend mogelijk doen, dus even je having a great time stylo opzetten en lekker zeiken haha.
Ik heb een 9mm man. Belgiequote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want ze mogen er niet dat soort dingen in doen waardoor het verkleurt.
Of mag dat in België wel?
gewoon in de stroomversnelling of het bubbelbad doen, dan valt het niet zo op.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol wut? Paars, maar de kunst van het pissen is dan zo on opvallend mogelijk doen, dus even je having a great time stylo opzetten en lekker zeiken haha.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Chriz4k het volgende:
Waarschuwing! De volgende post kan als schokkend worden ervaren:Me gustaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik denk dat die in illegale circuit wel tegen de 800 aan gaan bij jullie. Voor dat geld heb je in Brussel een MAC11quote:
retour brussel 50equote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik denk dat die in illegale circuit wel tegen de 800 aan gaan bij jullie. Voor dat geld heb je in Brussel een MAC11
Brussel
Congolezen
Extreem Natte Poes.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook veel vrouwen die pissen tijdens de seks, maar die noemen het dan squirten.
IS DAT PIS ?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook veel vrouwen die pissen tijdens de seks, maar die noemen het dan squirten.
Tijd terug schoten ze nog met Ak47's op politiewagensquote:
Maar hoe zit die regeling dan? Zelfde regels als in de USA?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Tijd terug schoten ze nog met Ak47's op politiewagens
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sselse-politie.dhtml
Munitie is illegaal sinds 2007quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar hoe zit die regeling dan? Zelfde regels als in de USA?
dat is geen pisquote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Krengen zijn tering zwaar, heb ik een in mijn handen gehad. ( inb4 penis jokes van sala )quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
inderdaad, koop 2 AMT hardballer longslides en waan je Agent 47
Dus het is gewoon illegaal, of gedoogd op een of andere manier?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef fyah het volgende:
[..]
Munitie is illegaal sinds 2007En automatische vuurwapens ook. Bij jullie zijn replica's zijn net zo illegaal als echte wapens. Jullie systeem is beter.
Welke regering?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar hoe zit die regeling dan? Zelfde regels als in de USA?
vrij makkelijk gewoon het onaangetoonde vocht opdrinkenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef Chai het volgende:
Ja er zijn allemaal vage theorieën dat het een soort prostaatvocht is van vrouwen, maar aangezien er niets wetenschappelijk echt is aangetoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |