JIj weet niet wat je misd jonge is toch het mooiste wat er is heel zo'n eiland vol hollanders lekker gek doen!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef TNA het volgende:
Het grote voordeel van dergelijke achterlijke zuipvakanties is dat het achterlijke volk zich daar concentreert, zodat je zelf rustig op vakantie kunt.
Even doorgeven aan het leger, dan kunnen ze meteen een bom gooien op een geconcentreerde troep achterlijk zuipend volk. Niemand zal hen missen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef TNA het volgende:
Het grote voordeel van dergelijke achterlijke zuipvakanties is dat het achterlijke volk zich daar concentreert, zodat je zelf rustig op vakantie kunt.
Dit moet wel een troll zijn, toch? Net alsof 80 sit-ups per dag iets boeit in die 2 maandjesquote:Op zondag 5 juni 2011 18:27 schreef DurumDoner het volgende:
Deze zomer willen wij met 20 man (allemaal vrijgezelluugg) naar Gersonisos lekker zuipen 3 weken lang en op starbeach liggen, hoorde al dat dat super mooi was! Zijn heel erg benieuwd naar de Griekse cultuur!
Nou is het probleem dat we allemaal shirtjes willen laten drukken met een rugnummer en een naam. Bijvoorbeeld; Nummer 12 - Kratjuh of nummer 8 met Shotje Dropshot :p:p Maar nu wilt Wouter al nummer 9 en ik ook en nu hebben wij dus ruzie daarover en is er een beetje spanning in de groep.
Dat is mijn klacht.
Overigens heb ik wel heel veel zin om lekker 3 weken lomp te zijn en lekker frikadellen te vreten bij Friet van Piet of Nel Frikandel.:)
PS ben al mijn sixpack aan het trainuh doe nu 80 situps per dag. :p:p
misd?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
JIj weet niet wat je misd jonge is toch het mooiste wat er is heel zo'n eiland vol hollanders lekker gek doen!
Zou je denken?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit moet wel een troll zijn, toch? Net alsof 80 sit-ups per dag iets boeit in die 2 maandjes.
Troll-alert!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
JIj weet niet wat je misd jonge is toch het mooiste wat er is heel zo'n eiland vol hollanders lekker gek doen!
heel hard slaanquote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
jongens doe nou even serieus wat moet ik doen om deze rusie op te lossen?
Niet met die hele groep gaan maar gewoon een maandje later lekker rustig op 't strand gaan liggen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef DurumDoner het volgende:
jongens doe nou even serieus wat moet ik doen om deze rusie op te lossen?
haha ik weet wat dat is dat is 2 homos die elkaar pijpe gadverdamme johquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef flappy het volgende:
Dan neem jij toch nummer 69!
Veel stoerder en iedereen kent dat cijfer.
laat hem achterquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
heb hem al bedrijgd maar dat maakte het alleen maar erger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |