Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull | 68 |
2 | Lewis Hamilton | McLaren | 47 |
3 | Jenson Button | McLaren | 38 |
4 | Mark Webber | Red Bull | 37 |
5 | Fernando Alonso | Ferrari | 26 |
6 | Felipe Massa | Ferrari | 24 |
7 | Vitaly Petrov | Lotus Renault GP | 17 |
8 | Nick Heidfeld | Lotus Renault GP | 15 |
9 | Nico Rosberg | Mercedes Grand Prix | 10 |
10 | Kamui Kobayashi | Sauber | 7 |
11 | Michael Schumacher | Mercedes Grand Prix | 6 |
12 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 4 |
13 | Paul di Resta | Force India F1 | 2 |
14 | Adrian Sutil | Force India F1 | 2 |
15 | Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 0 |
16 | Jarno Trulli | Team Lotus | 0 |
17 | Rubens Barrichello | Williams | 0 |
18 | Jerome d'Ambrosio | Virgin Racing | 0 |
19 | Heikki Kovalainen | Team Lotus | 0 |
20 | Timo Glock | Virgin Racing | 0 |
21 | Sergio Perez | Sauber | 0 |
22 | Pastor Maldonado | Williams | 0 |
23 | Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | HRT F1 Team | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Red Bull | 105 |
2 | McLaren | 85 |
3 | Ferrari | 50 |
4 | Lotus Renault GP | 32 |
5 | Mercedes Grand Prix | 16 |
6 | Sauber | 7 |
7 | Scuderia Toro Rosso | 4 |
8 | Force India F1 | 4 |
9 | Team Lotus | 0 |
10 | Williams | 0 |
11 | Virgin Racing | 0 |
12 | HRT F1 Team | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 7 mei | 12.55-14.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Kwalificatie |
Zo 8 mei | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Pre-show |
Zo 8 mei | 13.55-16.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Race |
Zo 8 mei | 20.00-20.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 7 mei | 12.10-14.15 uur | BBC1: Formule 1 - Turkije - Kwalificatie |
Zo 8 mei | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Turkije - Race |
Zo 8 mei | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Turkije - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 11 °C | 13 °C | 70 % | lichte regen |
Zaterdag | 11 °C | 15 °C | 0 % | zonnig |
Zondag | 11 °C | 15 °C | 30 % | kans op buien |
Dank je, helaas geen engels maar ik heb ook geen enkele engelstalige stream gevondenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef Swindler het volgende:
Livestream VT1 : http://www2.aoso.ru/2011/01/1.html
Ik heb nog nooit het geluid aangehad bij de VT's omdat ik op me werk zitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, helaas geen engels maar ik heb ook geen enkele engelstalige stream gevonden
Russisch of zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het geluid aangehad bij de VT's omdat ik op me werk zitGeen idee welke taal het is
Ah oke! Ik denk niet dat we veel actie zullen zien deze VT. Of misschien juist wel om data te verzamelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Russisch of zo
Ik ben ook aan het werk maar vanuit huis, dus geluid mag
Deze misschien http://www.speedtv.com/formula-1-racecast/quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef caspervc het volgende:
ergens ook live timing zonder java ? (zit op mijn werk...)
Awesome, tnxquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze misschien http://www.speedtv.com/formula-1-racecast/
Valt me toch tegen van 'm.quote:
Klein geval van zelfoverschattingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef Googolplexian het volgende:
Met intermediates laat de baan op gaan in de erger wordende regen en dan volgas over de kerbs (niet "a bit") in één van de snelste bochten van het circuit en dan zeggen "nothing I could do"?
Mijn stream loopt nogal achter denk ik, ik heb pas net roodquote:
Deze stream niet hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Tarado het volgende:
BBC link
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-1.html
Geen DRS met regen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef Atreidez het volgende:
DRS staat niet aan in trainingen, of omdat het nat is
hij had een koppeling probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tag Heuer klokjes stonden niet goed bij McLaren?
natquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef Atreidez het volgende:
DRS staat niet aan in trainingen, of omdat het nat is
Ja idd.. Maar het is heel simpel; dan moeten ze maar flink van het gas af voor die bocht, dan komt het altijd goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef Swindler het volgende:
Ik denk dat de coureurs wel gaan klagen over die bocht 11! Lijkt me een waterophoping daar onderaan.
En degene met het grootste hart wint daar tijd. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:51 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ja idd.. Maar het is heel simpel; dan moeten ze maar flink van het gas af voor die bocht, dan komt het altijd goed.
Lijkt me niet. De rest van het weekend verloopt waarschijnlijk droog, dus ze wilden niet te veel rijden.quote:
Wie shopt hem even tussen die van Red Bull en Mclaren inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
Beetje karig als je het afzet tegen dat van Team Lotus en Virgin, maar goed, ze hebben iets
nee volgens mij iets reglementairs, alleen kan ik niet terugvinden wat de exacte regels daaromtrent zijnquote:
Ik heb een adblocker voor Google Chrome en nergens last van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Mister_T het volgende:
Die wil die bij mij echt niet pakken, krijg allemaal virusscanner waarschuwingen en dan sluit hij hem automatisch voor me af.
Iemand een andere stream?
deze Russischequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Mister_T het volgende:
Die wil die bij mij echt niet pakken, krijg allemaal virusscanner waarschuwingen en dan sluit hij hem automatisch voor me af.
Iemand een andere stream?
Het is iets reglementairs ja om de kosten in de Formule 1 te drukken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
nee volgens mij iets reglementairs, alleen kan ik niet terugvinden wat de exacte regels daaromtrent zijn
Nee die vonden het nutteloos naar buiten te gaan met dit weer omdat quali en race volgens de weersverwachtingen droog zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef Nober het volgende:
Jomanda geef me, hoop!!
McLaren heeft problemen?
maar geldt het alleen voor de training of moet Vettel in de kwalificatie en race ook met diezelfde auto rijden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is iets reglementairs ja om de kosten in de Formule 1 te drukken.
Geldt voor het hele weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:
[..]
maar geldt het alleen voor de training of moet Vettel in de kwalificatie en race ook met diezelfde auto rijden?
Een team mag per weekend maar twee auto's in de pitbox hebben staan. Dus wil Red Bull voor Vettel een nieuwe auto opzetten dan moeten ze deze vanaf de grond af aan opbouwen. En dan gelden er nog regels voor versnellingsbakken en motoren die maar beperkt gewisseld mogen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:
[..]
maar geldt het alleen voor de training of moet Vettel in de kwalificatie en race ook met diezelfde auto rijden?
ah, dat is een zuur verhaal dus. Dan gok ik zo dat ze voor het laatste kiezen en vanaf nu keihard gaan werken om voor de kwalificatie een nieuwe auto klaar te hebben staan dat ze in elk geval de kwalificatie kunnen rijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een team mag per weekend maar twee auto's in de pitbox hebben staan. Dus wil Red Bull voor Vettel een nieuwe auto opzetten dan moeten ze deze vanaf de grond af aan opbouwen.
Of die van mark Webber afpakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een team mag per weekend maar twee auto's in de pitbox hebben staan. Dus wil Red Bull voor Vettel een nieuwe auto opzetten dan moeten ze deze vanaf de grond af aan opbouwen. En dan gelden er nog regels voor versnellingsbakken en motoren die maar beperkt gewisseld mogen worden.
Danke schön.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef Nober het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
http://www2.aoso.ru/2011/01/1.html
Die had je heel eenvoudig zelf kunnen vinden in dit topic.quote:
Op deze pagina stond niets. En als je er zo'n probleem mee hebt moet je het niet nog eens posten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Die had je heel eenvoudig zelf kunnen vinden in dit topic.
1:28.165 inmiddels door Schumacher.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Googolplexian het volgende:
Nette ronde van Ham1:29.030 1:28.345
De baan rubbert in
Ze moeten toch wel onder de 1:25 kunnen, 1:27.517 momenteel de snelste ronde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Tarado het volgende:
Massa doet het altijd wel goed in Turkije maar ik denk niet dat hij het podium haalt zondag
Das inderdaad een kenmerk van de F1quote:
die reed op intermediates en die hebben ze dit weekend waarschijnlijk niet meer nodig.quote:
16de, -2 en hij staat weer op de juiste plek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
Trulli is nu gewoon sneller dan Kobayashi en Alonso
Goed dat Turkije ook een nieuw stuk circuit heeft toegevoegd voor hun 8 jarig bestaan, dat hebben ze van Bahrein gezien!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Net na bocht 8 schijnt dat te zijn
Dus zou het zwaarder moeten zijn voor de rechterbanden.....quote:
Volgens mij niet, de bochten naar rechts zijn bijna allemaal makkelijk doorheen te rijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus zou het zwaarder moeten zijn voor de rechterbanden.....
Als je naar links gaat, op welk wiel komt dan de meeste druk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de bochten naar rechts zijn bijna allemaal makkelijk doorheen te rijden.
Nou ja, als hij zo doorgaat kan dat wel kloppen. Dan kost hij meer dan het sponsorgeld opbrengt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
''Maldonado is geen paydriver''
Tuurlijk Sir Williams
Haha, ja. Zat er vanmiddag ook aan te denken om dat te postenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou ja, als hij zo doorgaat kan dat wel kloppen. Dan kost hij meer dan het sponsorgeld opbrengt.
Vond het al opvallend dat niemand deze intikker maakte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Haha, ja. Zat er vanmiddag ook aan te denken om dat te posten
quote:D'Ambrosio receives grid penalty
Jerome d'Ambrosio has been handed a five-place grid penalty for the Turkish Grand Prix after ignoring yellow flags in second practice.
The Virgin Racing driver was deemed not to have slowed down when Pastor Maldonado spun his car at the exit of Turn 8.
The stewards studied the video evidence of the incident and deemed that d'Ambrosio was in breach of the regulations.
The penalty will almost certainly mean that d'Ambrosio will start from the back of the grid, with the Belgian having yet to make it out of Q1 so far this season.
Stuurwiel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je naar links gaat, op welk wiel komt dan de meeste druk?
Dat kun je volgens mij niet makkelijk zeggen omdat het met de snelheid te maken heeft of de druk nu meer op links of rechts is als er een bocht is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je naar links gaat, op welk wiel komt dan de meeste druk?
Tuurlijk wel, het zal in (een symmetrisch afgestelde) auto altijd rechts zijn. Het zou erg gek zijn als je in een bocht naar links, meer druk op je linkerbanden hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kun je volgens mij niet makkelijk zeggen omdat het met de snelheid te maken heeft of de druk nu meer op links of rechts is als er een bocht is.
Leuk verzonnen, maar daar klopt natuurlijk helemaal niks van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Wel als het een erg krappe bocht is. Dan wordt linksvoor namelijk het draaipunt van de auto
huh?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Wel als het een erg krappe bocht is. Dan wordt linksvoor namelijk het draaipunt van de auto
Ja, met karten misschien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:25 schreef Tarado het volgende:
10 uur FP3 stream (BBC) http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html
De RB is gewoon nog steeds de snelste, maar neemt niet weg dat voor hen strategie ook belangrijk is (zie vorige race). Vraag me wel af wat de teams gaan doen in qual om banden te sparen. Denk dat we weinig runs gaan zien, de meeste gewoon 1 rondje per sessie..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:29 schreef Googolplexian het volgende:
Pfff ... en Vettel zonder KERS en met maar een uurtje tijd om de auto af te stellen.
Ik denk dat ik wel weet wie de pole pakt morgen. Het gaat nu om strategie dus, voor de rest van de teams.
Dan kijk je dus waarschijnlijk niet morgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:53 schreef Temlin het volgende:
Als Vettel maar niet weer op pole komtdan kijk ik niet morgen.
Damn, dacht dat t pas om 13.00 begonquote:
Ik heb nog even speciaal gekeken; waarom wisselt het nu ineens weer? Ga je straks om 14h voor de buis zitten en dan is het praktisch afgelopenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Damn, dacht dat t pas om 13.00 begonThanx for the note.
je hebt een uur tijdverschil met Turkije, dat houden ze voor quali aan. de race is wel om 14:00 geloof ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Lijkt me eenmalig, voor de andere europese races lijkt het allemaal op 14.00 te staan voor de qual, maar hier is t dus 13.00
Eerderquote:
Werkt niet op iPad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---qualifying.html
Bron: telegraaf.nlquote:Vettel evenaart Häkkinen
Sebastian Vettel evenaarde zaterdagmiddag het record van de Fin Mika Häkkinen. De Duister veroverde in Istanboel voor de vierde keer op rij de eerste startpositie. , In 1999 begon ook Häkkinen het seizoen begon met vier achtereenvolgende polepositions.
Hij staat me 4 poles niet eens in de top 17. Welk record evenaart ie dan?quote:Most consecutive pole positions
Driver Nationality Poles Season(s)
1 Ayrton Senna Brazilian 8 1988-1989
2 Ayrton Senna Brazilian 7 1990-1991
2 Alain Prost French 7 1993
2 Michael Schumacher German 7 2000-2001
5 Niki Lauda Austrian 6 1974
5 Ayrton Senna Brazilian 6 1988
5 Ayrton Senna Brazilian 6 1989
5 Nigel Mansell British 6 1992
5 Mika Hakkinen Finnish 6 1999
10 Stirling Moss British 5 1959-1960
10 Phil Hill United States 5 1961
10 Nigel Mansell British 5 1992
10 Alain Prost French 5 1993
10 Jacques Villeneuve Canadian 5 1996-1997
10 Mika Hakkinen Finnish 5 1999
10 Juan Pablo Montoya Colombian 5 2002
10 Fernando Alonso Spanish 5 2006
nu.nlquote:Dichter bij record
Het is de vierde pole op rij voor Vettel in 2011 en de negentiende uit zijn carrière.
De laatste coureur die het voor elkaar kreeg om in de eerste vier races vanaf pole te starten was Mika Hakkinen in 1999. De Fin deed het dat seizoen in de eerste vijf Grands Prix.
dat vingertjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat hij dat vingertje nog eens breekt.
Alleen dat vingertje.
Ik stoor me er ook niet aan maar ik weet dat anderen dat wel doen, vandaar de fotoquote:Op zondag 8 mei 2011 10:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Zo'n kwart van het hele topic gaat over de vinger van Vettel.Snap dat het irritant is, maar aan de andere kant, dat hij zo vaak op pole start is ongelofelijk. Kan me er zelf niet aan storen...
Bij gebrek aan GP2 ga ik nu ff die race kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Mischien geen f1 maar toch een vermelden waard denk ik zo
Nigel Melker wint seizoensopener in GP3
7 mei 2011Nigel Melker is zijn tweede seizoen in de GP3 met een overwinning begonnen. De 20-jarige coureur uit Barendrecht reed in de eerste ronde naar de leiding en gaf die daarna niet meer uit handen. Andrea Caldarelli werd tweede, Tom Dillmann derde.
Melker had zich als vijfde gekwalificeerd voor de eerste race op Istanbul Park, maar profiteerde nog van gridstraffen voor Alexander Sims en Lewis Williamson. Dillmann begon de race van pole, maar kwam slecht weg en viel terug naar de derde positie, achter Caldarelli en Melker. De coureur van RSC Mücke zag zijn kans vervolgens schoon in de twaalfde bocht en ging de Italiaan daar aan de buitenkant voorbij.
Halverwege de race was er nog een safety car-periode voor een botsing tussen Leonardo Cordeiro en Williamson, die daarbij over de kop ging. Melker hield het hoofd koel bij de herstart en pakte gelijk een seconde op Caldarelli, die aan het einde van de race nog wel dichterbij kwam, maar de Nederlander niet meer kon passeren. Dillmann had de hele race zijn handen vol aan Valtteri Bottas, maar werd nog derde.
Zondagochtend wordt de tweede GP3-race verreden.
Webber houd nu lekker de rest achter hem op en Vettel heeft na 10 ronden al een grote voorsprong die hij niet meer weg geeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef kepler het volgende:
[..]
net zo saai als de vorige race zonder regen?
Webber start nooit goed, dus dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Temlin het volgende:
[..]
Webber houd nu lekker de rest achter hem op en Vettel heeft na 10 ronden al een grote voorsprong die hij niet meer weg geeft.
Ik hoop dat Vettel engine problemen krijgt oid. Wat haat ik die gast zeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:05 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop op een do or die actie van Rosberg, die gun ik de overwinning ook nog wel
IS er nog geen BBC op KPN? Wat een fail zegquote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Denk je lekker voor de eerste keer F1 te kijken op bcc, hebbben ze de introductie van bbc naar juni verschoven bij kpn.
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''quote:Op zondag 8 mei 2011 13:11 schreef Smoofie het volgende:
"Well done boys, good job boys, very good, thank you thank you". En dan dat fingertje erbij
Jawel, bbcworld en bbcprimequote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
IS er nog geen BBC op KPN? Wat een fail zeg. Ik kijk al sinds F1 weer terug is op de BBC naar BCC
Ja, vettel met zijn quotesquote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''
Tot op heden nog altijd een mysterie waarom ie dat zei, zelfs Horner was verstompt en weet nog steeds niet wat ie ermee bedoelde
olav is tof.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb medelij met je dat je met Olav Mol zit opgescheept
op de belg kijken kan ook nogquote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk? "Wij zijn Red Bull, wij zijn de beste....en we doen wat we altijd doen...de rest vernederen en lekker winnen"quote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''
Tot op heden nog altijd een mysterie waarom ie dat zei, zelfs Horner was verstompt en weet nog steeds niet wat ie ermee bedoelde
Ze winnen alleen door Adrian Neweyquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk? "Wij zijn Red Bull, wij zijn de beste....en we doen wat we altijd doen...de rest vernederen en lekker winnen"
Zo nu en dan is hij ook wel grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag Olav graag, maar hij is vaker blind als grappig..quote:
Idd. Als Coureur schat ik Hamilton hoger in als Vettelquote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Die maakt wel (bijna) altijd geniale auto's....
Qua snelheid ja.. met inhalen is Hamilton een klapje beter denk ik. Maarja, als je eerste rijdt hoef je ook niet in te halen natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Ik schat Vettel minstens op het niveau van Hamilton hoor
Vorig jaar zag je het wel goed dat met inhalen Vettel niet een meester is.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Qua snelheid ja.. met inhalen is Hamilton een klapje beter denk ik. Maarja, als je eerste rijdt hoef je ook niet in te halen natuurlijk.
Ik niet ... maar Hamilton heeft dan ook meer ervaring. Vettel heeft in de basis ook talent maar anders dan Lewis. Lewis is gericht op agressief de snelste zijn en is master qua inhalen, Vettel is imo meer van het mooie lijn rijden en moet nog leren op inhaal-gebied. Lewis moet nog leren op gebied van inhouden t.b.v. banden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Ze moeten lobbyen voor Zandvoort/Assenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de BBC net een beeld op de tribunes bij start/finish, weer een jaar dat er geen hond te vinden is.
Wat een farce dat ze zo nodig naar Turkije moesten.. had dat circuit lekker in Europa of Noord-Amerika gebouwd...
Ik niet, Vettel heeft natuurlijk een auto die 10 klassen beter is dan de rest. Karthikeyan zou zelfs met zijn auto nog kampioen worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Mwah, het trekt in Nederland wel altijd veel bezoekers. En de Circuits zijn zo slecht nietquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef RingBewoner het volgende:
Zandvoort of Assen gaan hem echt niet worden!
Ik ben er drie jaar geleden geweest. De tribune bij start/finish kosten toen 550 euro. Dat is een hele hoop geld voor een turk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de BBC net een beeld op de tribunes bij start/finish, weer een jaar dat er geen hond te vinden is.
Wat een farce dat ze zo nodig naar Turkije moesten.. had dat circuit lekker in Europa of Noord-Amerika gebouwd...
Te weinig geld hier teveel gezeik om geluidsdagenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, het trekt in Nederland wel altijd veel bezoekers. En de Circuits zijn zo slecht niet
Vooral dat laatste is bij Zandvoort ene probleem. GP spa is een kaartje rond de 110 euro, tribune is al rond de 300.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Te weinig geld hier teveel gezeik om geluidsdagen
India is met ruim 1,2 miljard inwoners een interessante markt voor Bernie enco.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, het trekt in Nederland wel altijd veel bezoekers. En de Circuits zijn zo slecht niet
Maar die van belgie wel? Die 11 miljoen mensen of hoeveel zijn het er?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
India is met ruim 1,2 miljard inwoners een interessante markt voor Bernie enco.
Die 16 miljoen mensjes in Nederland komen niet eens op de radar van Bernie voor.
Maar wel de meest uitdagende F1 baan in de wereld.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die van belgie wel? Die 11 miljoen mensen of hoeveel zijn het er?
Dat komt ook alleen doordat iedere coureur het een top circuit vind. Bernie gaat het liefst daar zo snel mogelijk weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vettel vind ik vooral ijzersterk in de kwalificaties. De rondes die hij rijdt in de kwalificatie verdienen gewoon een hoop respect. Hij is in staat om echt alles uit die wagen te persen om gewoon de allersnelste rondetijd neer te zetten. Na de F1 moet hij maar Time Attack gaan doen ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik niet ... maar Hamilton heeft dan ook meer ervaring. Vettel heeft in de basis ook talent maar anders dan Lewis. Lewis is gericht op agressief de snelste zijn en is master qua inhalen, Vettel is imo meer van het mooie lijn rijden en moet nog leren op inhaal-gebied. Lewis moet nog leren op gebied van inhouden t.b.v. banden.
Spa is niet recentelijk gebouwd hè, dat is een buitencategorie historisch circuit.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk reclame, zit ook bbc te kijken...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Googolplexian het volgende:
Tot zover op BBC :
Kicke intro,
Te gaan dit seizoen (kort samengevat),
Interview Bernie,
Qualify samengevat (met interviews),
interview Webber ...
Hoe is het op RTL7?
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav Mol wordt wel steeds matigerGisteren weer heel veel fouten.
Maarja, liever dan het matige commentaar op de brit of slapen bij de Belg. En Olav is ook niet blij met Pastor Maldonado.
Bovendien ligt Spa in een gunstige regio. In de ruime omgeving wonen erg veel fans (Nederland, Duitsland enzo), dus de toeschouwersaantallen zijn nog altijd beter dan bij die races in al die exotische locaties.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Spa is niet recentelijk gebouwd hè, dat is een buitencategorie historisch circuit.
Een nieuw circuit in België zou ook geen schijn van kans maken.
Zelf zoeken is moeilijk voor jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef numero_uno het volgende:
iemand nog een goede link naar een live stream... zit op mn werk dus geen tv voorhanden
Hij gebruikt de laatste tijd veel scheldwoorden, of valt mij dat alleen op?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav Mol wordt wel steeds matigerGisteren weer heel veel fouten.
RTL7 of BBC werken goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef numero_uno het volgende:
iemand nog een goede link naar een live stream... zit op mn werk dus geen tv voorhanden
Die snapte ik idd ook ff niet. Als er al matig commentaar is, dan is het wel Mol sinds de laatste 4 jaarquote:
Hier wat links;quote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef 7sins het volgende:
Is dit nog ergens live te volgen online??(sopcast misschien?)
Commentaar is matig als je kijkt naar inhoud. "Daar is Alonso, nee toch Hamilton, Grapje toch Webber." Als je kijkt naar enthousiasme, dat is hij zeker! Altijd vrolijk en hij doet wel gewoon zijn best.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die snapte ik idd ook ff niet. Als er al matig commentaar is, dan is het wel Mol sinds de laatste 4 jaar
Ik ga pas kijken als de Race begint, nu ff geen zin in voorbeschouwing, maar doet hij zijn loopje weerquote:
Yup ... effe voordringen bij de Duitse pers voor interview met Vettel ... lukte niet maar hij deed zeker z'n best!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken als de Race begint, nu ff geen zin in voorbeschouwing, maar doet hij zijn loopje weer?
Enthousiasme is idd geen probleem bij Olav, maar je merkt wel dat het bergafwaarts is gegaan kwalitatief gezien sinds SBS de rechten had overgenomen. En RTL heeft de pech gehad dat ze dat niveau mee hebben terug over genomen. En sindsdien wilt RTL er ook geen geld meer inpompen. En dat speelt ook mee bij de inhoud van Olav z'n info aan de kijker.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Commentaar is matig als je kijkt naar inhoud. "Daar is Alonso, nee toch Hamilton, Grapje toch Webber." Als je kijkt naar enthousiasme, dat is hij zeker! Altijd vrolijk en hij doet wel gewoon zijn best.
Echt welquote:Op zondag 8 mei 2011 13:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Whehee ... absoluut één van mijn favo segmenten, die pitwalk van Brundle
Waar is die andere commentator eigenlijk? Nu is het Coulthard met Brundle tijdens de race, jaren ervoor was het Brundle met die wat oudere gast.quote:
Die's exit ...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar is die andere commentator eigenlijk? Nu is het Coulthard met Brundle tijdens de race, jaren ervoor was het Brundle met die wat oudere gast.
John Jonathan Legard? Contract niet verlengd.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar is die andere commentator eigenlijk? Nu is het Coulthard met Brundle tijdens de race, jaren ervoor was het Brundle met die wat oudere gast.
Die schreeuwde ook wat te enthousiast over elke kleine prullerij wat gebeurde op de baan. Beetje driften en hij sprong al van z'n stoel en sprak over een bijna crashquote:Op zondag 8 mei 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Button
En ja John, jammer, hij was wel goed
Hij en Brundle waren complementairquote:Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die schreeuwde ook wat te enthousiast over elke kleine prullerij wat gebeurde op de baan. Beetje driften en hij sprong al van z'n stoel en sprak over een bijna crash
Die zit er inderdaad vuistdiep in...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef Googolplexian het volgende:
Die Jordan wordt ook één bal slijm als 'ie binnen een straal van 50 meter van Bernie komt, trouwens, zeg.
Vulde elkaar wel goed aan, dat is wel een feit.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo....de zon id achtertuin verlaten voor een F1 race. Hoop dat het het waard wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |