Ik stoor me er ook niet aan maar ik weet dat anderen dat wel doen, vandaar de fotoquote:Op zondag 8 mei 2011 10:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Zo'n kwart van het hele topic gaat over de vinger van Vettel.Snap dat het irritant is, maar aan de andere kant, dat hij zo vaak op pole start is ongelofelijk. Kan me er zelf niet aan storen...
Bij gebrek aan GP2 ga ik nu ff die race kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Mischien geen f1 maar toch een vermelden waard denk ik zo
Nigel Melker wint seizoensopener in GP3
7 mei 2011Nigel Melker is zijn tweede seizoen in de GP3 met een overwinning begonnen. De 20-jarige coureur uit Barendrecht reed in de eerste ronde naar de leiding en gaf die daarna niet meer uit handen. Andrea Caldarelli werd tweede, Tom Dillmann derde.
Melker had zich als vijfde gekwalificeerd voor de eerste race op Istanbul Park, maar profiteerde nog van gridstraffen voor Alexander Sims en Lewis Williamson. Dillmann begon de race van pole, maar kwam slecht weg en viel terug naar de derde positie, achter Caldarelli en Melker. De coureur van RSC Mücke zag zijn kans vervolgens schoon in de twaalfde bocht en ging de Italiaan daar aan de buitenkant voorbij.
Halverwege de race was er nog een safety car-periode voor een botsing tussen Leonardo Cordeiro en Williamson, die daarbij over de kop ging. Melker hield het hoofd koel bij de herstart en pakte gelijk een seconde op Caldarelli, die aan het einde van de race nog wel dichterbij kwam, maar de Nederlander niet meer kon passeren. Dillmann had de hele race zijn handen vol aan Valtteri Bottas, maar werd nog derde.
Zondagochtend wordt de tweede GP3-race verreden.
Webber houd nu lekker de rest achter hem op en Vettel heeft na 10 ronden al een grote voorsprong die hij niet meer weg geeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef kepler het volgende:
[..]
net zo saai als de vorige race zonder regen?
Webber start nooit goed, dus dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Temlin het volgende:
[..]
Webber houd nu lekker de rest achter hem op en Vettel heeft na 10 ronden al een grote voorsprong die hij niet meer weg geeft.
Ik hoop dat Vettel engine problemen krijgt oid. Wat haat ik die gast zeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:05 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop op een do or die actie van Rosberg, die gun ik de overwinning ook nog wel
IS er nog geen BBC op KPN? Wat een fail zegquote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Denk je lekker voor de eerste keer F1 te kijken op bcc, hebbben ze de introductie van bbc naar juni verschoven bij kpn.
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''quote:Op zondag 8 mei 2011 13:11 schreef Smoofie het volgende:
"Well done boys, good job boys, very good, thank you thank you". En dan dat fingertje erbij
Jawel, bbcworld en bbcprimequote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
IS er nog geen BBC op KPN? Wat een fail zeg. Ik kijk al sinds F1 weer terug is op de BBC naar BCC
Ja, vettel met zijn quotesquote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''
Tot op heden nog altijd een mysterie waarom ie dat zei, zelfs Horner was verstompt en weet nog steeds niet wat ie ermee bedoelde
olav is tof.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb medelij met je dat je met Olav Mol zit opgescheept
op de belg kijken kan ook nogquote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb medelij met je dat je met Olav Mol zit opgescheept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |