Webber start nooit goed, dus dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Temlin het volgende:
[..]
Webber houd nu lekker de rest achter hem op en Vettel heeft na 10 ronden al een grote voorsprong die hij niet meer weg geeft.
Ik hoop dat Vettel engine problemen krijgt oid. Wat haat ik die gast zeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:05 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop op een do or die actie van Rosberg, die gun ik de overwinning ook nog wel
IS er nog geen BBC op KPN? Wat een fail zegquote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Denk je lekker voor de eerste keer F1 te kijken op bcc, hebbben ze de introductie van bbc naar juni verschoven bij kpn.
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''quote:Op zondag 8 mei 2011 13:11 schreef Smoofie het volgende:
"Well done boys, good job boys, very good, thank you thank you". En dan dat fingertje erbij
Jawel, bbcworld en bbcprimequote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
IS er nog geen BBC op KPN? Wat een fail zeg. Ik kijk al sinds F1 weer terug is op de BBC naar BCC
Ja, vettel met zijn quotesquote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''
Tot op heden nog altijd een mysterie waarom ie dat zei, zelfs Horner was verstompt en weet nog steeds niet wat ie ermee bedoelde
olav is tof.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb medelij met je dat je met Olav Mol zit opgescheept
op de belg kijken kan ook nogquote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk? "Wij zijn Red Bull, wij zijn de beste....en we doen wat we altijd doen...de rest vernederen en lekker winnen"quote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''
Tot op heden nog altijd een mysterie waarom ie dat zei, zelfs Horner was verstompt en weet nog steeds niet wat ie ermee bedoelde
Ze winnen alleen door Adrian Neweyquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk? "Wij zijn Red Bull, wij zijn de beste....en we doen wat we altijd doen...de rest vernederen en lekker winnen"
Zo nu en dan is hij ook wel grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag Olav graag, maar hij is vaker blind als grappig..quote:
Idd. Als Coureur schat ik Hamilton hoger in als Vettelquote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Die maakt wel (bijna) altijd geniale auto's....
Qua snelheid ja.. met inhalen is Hamilton een klapje beter denk ik. Maarja, als je eerste rijdt hoef je ook niet in te halen natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Ik schat Vettel minstens op het niveau van Hamilton hoor
Vorig jaar zag je het wel goed dat met inhalen Vettel niet een meester is.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Qua snelheid ja.. met inhalen is Hamilton een klapje beter denk ik. Maarja, als je eerste rijdt hoef je ook niet in te halen natuurlijk.
Ik niet ... maar Hamilton heeft dan ook meer ervaring. Vettel heeft in de basis ook talent maar anders dan Lewis. Lewis is gericht op agressief de snelste zijn en is master qua inhalen, Vettel is imo meer van het mooie lijn rijden en moet nog leren op inhaal-gebied. Lewis moet nog leren op gebied van inhouden t.b.v. banden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Ze moeten lobbyen voor Zandvoort/Assenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de BBC net een beeld op de tribunes bij start/finish, weer een jaar dat er geen hond te vinden is.
Wat een farce dat ze zo nodig naar Turkije moesten.. had dat circuit lekker in Europa of Noord-Amerika gebouwd...
Ik niet, Vettel heeft natuurlijk een auto die 10 klassen beter is dan de rest. Karthikeyan zou zelfs met zijn auto nog kampioen worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |