Is toch niet zo moeilijk? "Wij zijn Red Bull, wij zijn de beste....en we doen wat we altijd doen...de rest vernederen en lekker winnen"quote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En niet te vergeten: ''We are who we are, and we do what we always do''
Tot op heden nog altijd een mysterie waarom ie dat zei, zelfs Horner was verstompt en weet nog steeds niet wat ie ermee bedoelde
Ze winnen alleen door Adrian Neweyquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk? "Wij zijn Red Bull, wij zijn de beste....en we doen wat we altijd doen...de rest vernederen en lekker winnen"
Zo nu en dan is hij ook wel grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb medelij met je dat je met Olav Mol zit opgescheept
Ik mag Olav graag, maar hij is vaker blind als grappig..quote:
Idd. Als Coureur schat ik Hamilton hoger in als Vettelquote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Die maakt wel (bijna) altijd geniale auto's....
Qua snelheid ja.. met inhalen is Hamilton een klapje beter denk ik. Maarja, als je eerste rijdt hoef je ook niet in te halen natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Ik schat Vettel minstens op het niveau van Hamilton hoor
Vorig jaar zag je het wel goed dat met inhalen Vettel niet een meester is.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Qua snelheid ja.. met inhalen is Hamilton een klapje beter denk ik. Maarja, als je eerste rijdt hoef je ook niet in te halen natuurlijk.
Ik niet ... maar Hamilton heeft dan ook meer ervaring. Vettel heeft in de basis ook talent maar anders dan Lewis. Lewis is gericht op agressief de snelste zijn en is master qua inhalen, Vettel is imo meer van het mooie lijn rijden en moet nog leren op inhaal-gebied. Lewis moet nog leren op gebied van inhouden t.b.v. banden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Ze moeten lobbyen voor Zandvoort/Assenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de BBC net een beeld op de tribunes bij start/finish, weer een jaar dat er geen hond te vinden is.
Wat een farce dat ze zo nodig naar Turkije moesten.. had dat circuit lekker in Europa of Noord-Amerika gebouwd...
Ik niet, Vettel heeft natuurlijk een auto die 10 klassen beter is dan de rest. Karthikeyan zou zelfs met zijn auto nog kampioen worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef franklop het volgende:
Mwah, het trekt in Nederland wel altijd veel bezoekers. En de Circuits zijn zo slecht nietquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef RingBewoner het volgende:
Zandvoort of Assen gaan hem echt niet worden!
Ik ben er drie jaar geleden geweest. De tribune bij start/finish kosten toen 550 euro. Dat is een hele hoop geld voor een turk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de BBC net een beeld op de tribunes bij start/finish, weer een jaar dat er geen hond te vinden is.
Wat een farce dat ze zo nodig naar Turkije moesten.. had dat circuit lekker in Europa of Noord-Amerika gebouwd...
Te weinig geld hier teveel gezeik om geluidsdagenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, het trekt in Nederland wel altijd veel bezoekers. En de Circuits zijn zo slecht niet
Vooral dat laatste is bij Zandvoort ene probleem. GP spa is een kaartje rond de 110 euro, tribune is al rond de 300.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Te weinig geld hier teveel gezeik om geluidsdagen
India is met ruim 1,2 miljard inwoners een interessante markt voor Bernie enco.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, het trekt in Nederland wel altijd veel bezoekers. En de Circuits zijn zo slecht niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |