Geen DRS met regen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef Atreidez het volgende:
DRS staat niet aan in trainingen, of omdat het nat is
hij had een koppeling probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tag Heuer klokjes stonden niet goed bij McLaren?
natquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef Atreidez het volgende:
DRS staat niet aan in trainingen, of omdat het nat is
Ja idd.. Maar het is heel simpel; dan moeten ze maar flink van het gas af voor die bocht, dan komt het altijd goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef Swindler het volgende:
Ik denk dat de coureurs wel gaan klagen over die bocht 11! Lijkt me een waterophoping daar onderaan.
En degene met het grootste hart wint daar tijd. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:51 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ja idd.. Maar het is heel simpel; dan moeten ze maar flink van het gas af voor die bocht, dan komt het altijd goed.
Lijkt me niet. De rest van het weekend verloopt waarschijnlijk droog, dus ze wilden niet te veel rijden.quote:
Wie shopt hem even tussen die van Red Bull en Mclaren inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
Beetje karig als je het afzet tegen dat van Team Lotus en Virgin, maar goed, ze hebben iets
nee volgens mij iets reglementairs, alleen kan ik niet terugvinden wat de exacte regels daaromtrent zijnquote:
Ik heb een adblocker voor Google Chrome en nergens last van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Mister_T het volgende:
Die wil die bij mij echt niet pakken, krijg allemaal virusscanner waarschuwingen en dan sluit hij hem automatisch voor me af.
Iemand een andere stream?
deze Russischequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Mister_T het volgende:
Die wil die bij mij echt niet pakken, krijg allemaal virusscanner waarschuwingen en dan sluit hij hem automatisch voor me af.
Iemand een andere stream?
Het is iets reglementairs ja om de kosten in de Formule 1 te drukken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Misan het volgende:
[..]
nee volgens mij iets reglementairs, alleen kan ik niet terugvinden wat de exacte regels daaromtrent zijn
Nee die vonden het nutteloos naar buiten te gaan met dit weer omdat quali en race volgens de weersverwachtingen droog zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef Nober het volgende:
Jomanda geef me, hoop!!
McLaren heeft problemen?
maar geldt het alleen voor de training of moet Vettel in de kwalificatie en race ook met diezelfde auto rijden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is iets reglementairs ja om de kosten in de Formule 1 te drukken.
Geldt voor het hele weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:
[..]
maar geldt het alleen voor de training of moet Vettel in de kwalificatie en race ook met diezelfde auto rijden?
Een team mag per weekend maar twee auto's in de pitbox hebben staan. Dus wil Red Bull voor Vettel een nieuwe auto opzetten dan moeten ze deze vanaf de grond af aan opbouwen. En dan gelden er nog regels voor versnellingsbakken en motoren die maar beperkt gewisseld mogen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:
[..]
maar geldt het alleen voor de training of moet Vettel in de kwalificatie en race ook met diezelfde auto rijden?
ah, dat is een zuur verhaal dus. Dan gok ik zo dat ze voor het laatste kiezen en vanaf nu keihard gaan werken om voor de kwalificatie een nieuwe auto klaar te hebben staan dat ze in elk geval de kwalificatie kunnen rijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een team mag per weekend maar twee auto's in de pitbox hebben staan. Dus wil Red Bull voor Vettel een nieuwe auto opzetten dan moeten ze deze vanaf de grond af aan opbouwen.
Of die van mark Webber afpakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een team mag per weekend maar twee auto's in de pitbox hebben staan. Dus wil Red Bull voor Vettel een nieuwe auto opzetten dan moeten ze deze vanaf de grond af aan opbouwen. En dan gelden er nog regels voor versnellingsbakken en motoren die maar beperkt gewisseld mogen worden.
Danke schön.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef Nober het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
http://www2.aoso.ru/2011/01/1.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |