Maar die van belgie wel? Die 11 miljoen mensen of hoeveel zijn het er?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
India is met ruim 1,2 miljard inwoners een interessante markt voor Bernie enco.
Die 16 miljoen mensjes in Nederland komen niet eens op de radar van Bernie voor.
Maar wel de meest uitdagende F1 baan in de wereld.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die van belgie wel? Die 11 miljoen mensen of hoeveel zijn het er?
Dat komt ook alleen doordat iedere coureur het een top circuit vind. Bernie gaat het liefst daar zo snel mogelijk weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vettel vind ik vooral ijzersterk in de kwalificaties. De rondes die hij rijdt in de kwalificatie verdienen gewoon een hoop respect. Hij is in staat om echt alles uit die wagen te persen om gewoon de allersnelste rondetijd neer te zetten. Na de F1 moet hij maar Time Attack gaan doen ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik niet ... maar Hamilton heeft dan ook meer ervaring. Vettel heeft in de basis ook talent maar anders dan Lewis. Lewis is gericht op agressief de snelste zijn en is master qua inhalen, Vettel is imo meer van het mooie lijn rijden en moet nog leren op inhaal-gebied. Lewis moet nog leren op gebied van inhouden t.b.v. banden.
Spa is niet recentelijk gebouwd hè, dat is een buitencategorie historisch circuit.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk reclame, zit ook bbc te kijken...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Googolplexian het volgende:
Tot zover op BBC :
Kicke intro,
Te gaan dit seizoen (kort samengevat),
Interview Bernie,
Qualify samengevat (met interviews),
interview Webber ...
Hoe is het op RTL7?
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav Mol wordt wel steeds matigerGisteren weer heel veel fouten.
Maarja, liever dan het matige commentaar op de brit of slapen bij de Belg. En Olav is ook niet blij met Pastor Maldonado.
Bovendien ligt Spa in een gunstige regio. In de ruime omgeving wonen erg veel fans (Nederland, Duitsland enzo), dus de toeschouwersaantallen zijn nog altijd beter dan bij die races in al die exotische locaties.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Spa is niet recentelijk gebouwd hè, dat is een buitencategorie historisch circuit.
Een nieuw circuit in België zou ook geen schijn van kans maken.
Zelf zoeken is moeilijk voor jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef numero_uno het volgende:
iemand nog een goede link naar een live stream... zit op mn werk dus geen tv voorhanden
Hij gebruikt de laatste tijd veel scheldwoorden, of valt mij dat alleen op?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav Mol wordt wel steeds matigerGisteren weer heel veel fouten.
RTL7 of BBC werken goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef numero_uno het volgende:
iemand nog een goede link naar een live stream... zit op mn werk dus geen tv voorhanden
Die snapte ik idd ook ff niet. Als er al matig commentaar is, dan is het wel Mol sinds de laatste 4 jaarquote:
Hier wat links;quote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef 7sins het volgende:
Is dit nog ergens live te volgen online??(sopcast misschien?)
Commentaar is matig als je kijkt naar inhoud. "Daar is Alonso, nee toch Hamilton, Grapje toch Webber." Als je kijkt naar enthousiasme, dat is hij zeker! Altijd vrolijk en hij doet wel gewoon zijn best.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die snapte ik idd ook ff niet. Als er al matig commentaar is, dan is het wel Mol sinds de laatste 4 jaar
Ik ga pas kijken als de Race begint, nu ff geen zin in voorbeschouwing, maar doet hij zijn loopje weerquote:
Yup ... effe voordringen bij de Duitse pers voor interview met Vettel ... lukte niet maar hij deed zeker z'n best!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken als de Race begint, nu ff geen zin in voorbeschouwing, maar doet hij zijn loopje weer?
Enthousiasme is idd geen probleem bij Olav, maar je merkt wel dat het bergafwaarts is gegaan kwalitatief gezien sinds SBS de rechten had overgenomen. En RTL heeft de pech gehad dat ze dat niveau mee hebben terug over genomen. En sindsdien wilt RTL er ook geen geld meer inpompen. En dat speelt ook mee bij de inhoud van Olav z'n info aan de kijker.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Commentaar is matig als je kijkt naar inhoud. "Daar is Alonso, nee toch Hamilton, Grapje toch Webber." Als je kijkt naar enthousiasme, dat is hij zeker! Altijd vrolijk en hij doet wel gewoon zijn best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |