quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:42 schreef borisz het volgende:
Seizoensprijzen bij Arsenal gaan met 6,5% omhoog komend seizoen.
Goedkoopste seizoenskaart: 951pond. 1065 euro. Dat voor 19duels. Daarboven komt dan nog de CL en bekerwedstrijden. Gewoon niet meer te betalen voor de normale fan.
Niet echt dusquote:3 dagen, 1 uur geleden.
quote:
Dat vroeg ik me inderdaad gisteravond ook af !quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond.
Heeft Sien hier eigenlijk nog recent gepost, ben wel benieuwd hoe het gaat met zijn zwangere vrouw?
Wat een mooie man ib DWDD olequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:46 schreef Ole het volgende:
Zo. even een uurtje rechtop hoor. Word een beetje gek van dat liggen
Ik heb met je te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Ole het volgende:
Even Paul de Leeuw en dan weer verder met donderdag-trash tv dag![]()
18.30 Boulevard rtl4
1900 Topchef rtl5
20 uur Dames en Heren in de dop rtl5
20.30 Help mijn man is klussen (was weer een pareltje vandaag!) rtl4
21.30 Paul ned3
2230 Nanny rtl4
Ben 2 uur weg geweest Maar verderquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Ole het volgende:
Even Paul de Leeuw en dan weer verder met donderdag-trash tv dag![]()
18.30 Boulevard rtl4
1900 Topchef rtl5
20 uur Dames en Heren in de dop rtl5
20.30 Help mijn man is klussen (was weer een pareltje vandaag!) rtl4
21.30 Paul ned3
2230 Nanny rtl4
neequote:
ja overal vanafquote:
Ja, ik me online aanmelden. Nog geen 5 minuten nadien word ik al gebeld om een afspraak te maken.quote:
Poppetijn natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Mogge
Welk team moet ik kiezen. Martijn of Tessa?
Tessaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Mogge
Welk team moet ik kiezen. Martijn of Tessa?
Tessa is een mediahoer uit de Bus.quote:
tnx!quote:
Van Bommel nu in vier landen landskampioen gewordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
En ook AC Milan mag zich weer landskampioen noemen
Ja Clarence, beat thatquote:Op zondag 8 mei 2011 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Bommel nu in vier landen landskampioen geworden
Ouch! Anders snel dokter bellen!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:33 schreef BOBOSIE het volgende:
volgens mij heeft die kleine van mij 50 cent muntje ingeslikt,ieman ervaring mee ?
Dan dingen als ontbijtkoek en chocomel gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef BOBOSIE het volgende:
hij kan gewoon adem halen en eten en drinken,en speelt gewoon , poep hem mischien uit
waarom speciaal dat ?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan dingen als ontbijtkoek en chocomel geven
dank je ,quote:Op zondag 8 mei 2011 14:47 schreef Ole het volgende:
Laxeert lekker. Vraag het anders even OUD die weten er vast meer van
en hoe liep het af ?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:12 schreef tong80 het volgende:
Kleine Tong moest ooit naar de huisarts omdat ie een kraaltje in zijn neus had gepropt.
Kan het me niet meer herinneren. Maar hij zit iig niet meer in m'n neus.quote:
hoop voor jou dat het dan briefpapier isquote:Op zondag 8 mei 2011 15:58 schreef Againzender het volgende:
Ik hoop ook nog steeds dat die drie van mij geld gaan schijten...
o ja: Hup Ajax!
Onze toenmalige hond had ooit een hoofdje van een legopopje doorgeslikt. Toen heeft mijn vader steeds in haar stront lopen zoeken naar dat hoofdjequote:Op zondag 8 mei 2011 15:34 schreef BOBOSIE het volgende:
Hoop dat me zoon geld schijt van de week ,dan is het eruit.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onze toenmalige hond had ooit een hoofdje van een legopopje doorgeslikt. Toen heeft mijn vader steeds in haar stront lopen zoeken naar dat hoofdje
en gevonden ?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onze toenmalige hond had ooit een hoofdje van een legopopje doorgeslikt. Toen heeft mijn vader steeds in haar stront lopen zoeken naar dat hoofdje
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En heb je het hoofdje er daarna gewoon weer op gezet?
Eerst goed afgewassen, maar ja daarna weer gewoon gebruiktquote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En heb je het hoofdje er daarna gewoon weer op gezet?
Ach ja waarom ook niet tochquote:Op zondag 8 mei 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerst goed afgewassen, maar ja daarna weer gewoon gebruikt
Man...ik spring juichend door de kamer.quote:
Op het EK ging hij er snel af, nu wint hij wel. Dat is mooiquote:
Op het EK ging hij er ook maar slap inquote:Op zondag 8 mei 2011 16:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Op het EK ging hij er snel af, nu wint hij wel. Dat is mooi. En mbt de Spelen telt dit toernooi meer mee dan een continentaal kampioenschap
![]()
Als PSV tweede wordt, gaat de Johan Cruijffschaal toch tussen Twente en PSV?quote:
grr, feit dat ik zo met deze wedstrijd heb meegeleefd belooft weinig goeds voor volgende zondag, dan zit ik niet hier op de bank maar in het stadion.quote:
Maar Ajax wint volgende week en wordt kampioen , dus weer ajax - twentequote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als PSV tweede wordt, gaat de Johan Cruijffschaal toch tussen Twente en PSV?
zou wel een mooie voortzetting van deze serie zijn!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Ajax wint volgende week en wordt kampioen , dus weer ajax - twente
kan wel een unieke middag zijn als Ajaciedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
grr, feit dat ik zo met deze wedstrijd heb meegeleefd belooft weinig goeds voor volgende zondag, dan zit ik niet hier op de bank maar in het stadion.
Axel wel verteld dat ik het niet veilig vind dat hij mee gaat naar de arena. Nu kijken welke van de 13 belangstellenden op de lijst mee gaat. Mijn vader heeft er net 8 vanaf gegooid omdat hij niemand mee wilt nemen, trouwens, dus nog 7 over nu.
Wordt denk ik een van onze systeembeheerders, ouwe F-Sider, stonden in 1992 in hetzelfde vak bij Ajax-Torino kwamen we laatst achter.
ben er net. Beetje lezen, beetje internetten, beetje tv kijke...quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste taak als secretaris van D66Velsen voltooid. Mailtje gestuurd naar mensen die nog geen contributie hebben betaald.
tot rust komenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef Ole het volgende:
[..]
ben er net. Beetje lezen, beetje internetten, beetje tv kijke...
Kom de tij wel door zo hoor
ik sta al 9 dagen droogquote:
Wellicht wel. Het is iig leuk de lokale politiek van een partij kant te volgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb je ook de ambitie om politicus te worden? De raad in ofzo?
Ik denk dat hij de Giro kijkt. Niet zo leuk momenteel..quote:
wie is dat?quote:
quote:
Belgische wielrennerquote:
wat erg!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wielrenner die vandaag na een valpartij is overleden.
Je zal maar als familie naar die beelden kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef chufi het volgende:
Waren geen leuke beelden, zeker niet toen er een close-up in beeld kwam .... De val zelf was niet in beeld
Ja dat Steven de Jong net op Holland Sport over de vader van Wouter...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar als familie naar die beelden kijken.
Goeiemorgen.
Ik kijk morgen naar de herhaling. Wat een drama voor die mensen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat Steven de Jong net op Holland Sport over de vader van Wouter...
Ja ik vraag me af of dit invloed heeft op de zwangerschap, die vrouw/vriendin zal nu toch wel flinke psychische schade oplopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Tis echt verschrikkelijk, hij verwachte in september een kindje
Ja Cassartelli had toendertijd toch ook nog een jong kindquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef Ole het volgende:
Ok..net medicijmenronde. Of ik medicijn x al genomen had (naam vergeten) ik: huh? Nooit van gehoord?
Heeft dat rare mens van anestesiologie het zonder mijn wetem.voorgeschreven. Is tegen ontwenningsverschijnselen
Heb al10 dagen geen druppel aangeraakt!
ja, er is destijds geld ingezameld voor het kind.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Cassartelli had toendertijd toch ook nog een jong kind
Jempie Montseré overleed jong als wereldkampioen met een jong kindje. Het kindje verongelukte later ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Cassartelli had toendertijd toch ook nog een jong kind
morgen12.30 onder het mes. Eitjequote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef tong80 het volgende:
Van dat kindje lees in nu pas.
En met ole ? Alles ok ?
Succes olequote:
als het meezit woensdag al naar huisquote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte Ole. Moet je lang daar blijven of mag je vrij snel weer naar huis?
Gadveramme wat een nare woorden Bluezz.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Oleke, dikke sterktekus!!! Ga je voor een epiduraal?
Of knock out
epiduraal, mooi scrabblewoordquote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Of knock out
Hij is het nog niet verleerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef borisz het volgende:
Balkenende die zijn straatje schoon veegt. Vreselijk
vreselijke nare manquote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef borisz het volgende:
Balkenende die zijn straatje schoon veegt. Vreselijk
ruggenprik. Kan ik lekker alles meemakenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Of knock out
Meekijken of vooral om het geroddel van de medici mee te krijgenquote:
Zou jij ook een ruggenprik nemen ?quote:
hoor ik straks .dag helemaal plat, er moet nog gips om. Hopelijk voor weekend thuis. Nu schijnt de ergsteijn te komen, maar verdoving is nog niet uitgewerkt.quote:
Dr Phil is net afgelopenquote:
heb laatste stukje gezien.quote:
die zit ook in de planning. Hoef ik miet na te denken met al die morfine in mijn donderquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef Ole het volgende:
[..]
die zit ook in de planning. Hoef ik miet na te denken met al die morfine in mijn donder
dat dusquote:
Ja maar dat mag na het winnen van een bekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:26 schreef rubbereend het volgende:
oi
gisteravond met ons team de beker hier in de regio gewonnenbeetje brakjes vandaag
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:26 schreef rubbereend het volgende:
oi
gisteravond met ons team de beker hier in de regio gewonnenbeetje brakjes vandaag
etappe en het rozequote:
Echt zo'n verschil al! Moet alleen nog wel veel liggen met pootje hoog, maar ook dat gaat veel.beter omdat er nu minder gips omheen zit en de breuken gezet zijn.quote:
is dat ergens te zien?quote:
dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef borisz het volgende:
Finale. Derde finale in zeven jaar voor het U17 team. Nu nog eens winnen
Is de tegenstander al bekend?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef borisz het volgende:
Finale. Derde finale in zeven jaar voor het U17 team. Nu nog eens winnen
Toen was ik al off line. Lees het nu pas. Zag het al op teletekst. Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef borisz het volgende:
Tong morgen om 11.30 al de halve finale op het EK<17. NL - Engeland.
Duitsland of Denemarken. Wedstrijd begint om 16.30. Vanaf 17.30 in samenvatting op Eurosport.quote:
En zei de dokter niet "als alles straks heel kan u zo weer een marathon lopen"?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt zo'n verschil al! Moet alleen nog wel veel liggen met pootje hoog, maar ook dat gaat veel.beter omdat er nu minder gips omheen zit en de breuken gezet zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En zei de dokter niet "als alles straks heel kan u zo weer een marathon lopen"?
Van Barkruk tot terrasstoelquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En zei de dokter niet "als alles straks heel kan u zo weer een marathon lopen"?
quote:
heetlijk! Lekker aan het bijslapen met Poes!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
Ole heeft een nieuwe verpleger :
[ [url=http://ts3.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=845859129554&id=faff95551cdc03e9324bf43c282848e1&url=http%3a%2f%2fwww.sportlive.it%2fgallery%2ffoto%2fboxe%2ffoto-nicolai-valuev%2fnikolai_valuev.jpeg]afbeelding[/url] ] iewwwwwwwww
berkruk lukt nog niet want kan ttapje niet op. Terrasstoel is gister al gelukt en Thai ookquote:
ik lig op bed en fok mobiel. Vamdaar af en toe een tikfoutquote:
Vabavond ESFquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Ole het volgende:
[..]
ik lig op bed en fok mobiel. Vamdaar af en toe een tikfout
het was weer geweldigquote:
Ik heb alleen al die korte fragmenten van alle deelnemers gezien en dat was al ergquote:
ik ben compleet gericht op zondag eerlijk gezegd. Axel heeft geaccepteerd dat hij niet mee kan..quote:
Ja ik ook. Zag toevallig dat de Cupfinal er ook wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben compleet gericht op zondag eerlijk gezegd. Axel heeft geaccepteerd dat hij niet mee kan..
Shit.quote:
yup! Kan ook niet veel anders nu. Ben ook nog aan het bijslapen. Echt goed slapen doe je ook niet in zkhquote:
Okee, en je hebt meestal ook een kamer die je moet delen ja. Ik had mazzel die laatste keer, alle bedden op de grote zalen waren bezet, waardoor ik een kamer kreeg voor mij alleen, waar normaal kleine baby's komen te liggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:39 schreef rubbereend het volgende:
Ziekenhuisbedden zijn smal, liggen raar, tis meestal ook warmer in zo'n zaal dan thuis etc. etc.
laat je iedereen ook steeds opnieuw iets schrijven op je nieuwe gips?
was erg warm. Lag op bovenste verdieping en zon scheen de hele dag binnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:39 schreef rubbereend het volgende:
Ziekenhuisbedden zijn smal, liggen raar, tis meestal ook warmer in zo'n zaal dan thuis etc. etc.
laat je iedereen ook steeds opnieuw iets schrijven op je nieuwe gips?
mooi! Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef borisz het volgende:
Lekker gegeten bij Shabu Shabu in Haarlem.
Van sushi tot eendenborstfilet. Van zure komkommersalade tot inktvisquote:
Veel te harde muziek. Net alsof het op mijn kamer aanstaat. En dat gebeurt VAAK. En dan zei hij vandeweek nog dat we rekening met elkaar dienen te houdenquote:
Ja, nu is het al rustig volgens mij heeft huisgenoot er wel wat van gezegd. Maar voorgaande keren hebben we een keer aangebeld en deed hij niet eens openquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Aanbellen en vragen of het zachter kan.
Werkt het beste, echt.
ook ooit zulke bovenburen gehad. Klop je aan om 3 uur 's nachts door de week of het ff wat zachter kan (onze onderburen hadden al bij ons geklaagd omdat ze dachten dat wij die herrie maakten), krijg je als antwoord: he, het is een stad, dan hoor je wel eens wat van elkaar! Dus ik van: juist, je leeft in een stad, dus iedereen hoort je, ff dimmen!! (volgens mijn vrouw zei ik het niet zo tactisch, maar goed)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel te harde muziek. Net alsof het op mijn kamer aanstaat. En dat gebeurt VAAK. En dan zei hij vandeweek nog dat we rekening met elkaar dienen te houden
Zo dat lucht opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook ooit zulke bovenburen gehad. Klop je aan om 3 uur 's nachts door de week of het ff wat zachter kan (onze onderburen hadden al bij ons geklaagd omdat ze dachten dat wij die herrie maakten), krijg je als antwoord: he, het is een stad, dan hoor je wel eens wat van elkaar! Dus ik van: juist, je leeft in een stad, dus iedereen hoort je, ff dimmen!! (volgens mijn vrouw zei ik het niet zo tactisch, maar goed)
Is nooit meer goed gekomen tussen ons, gelukkig was ze een half jaar later opgerot
Overigens blij dat onze huidige buren hun huis te koop hebben staan, hadden tijdje terug ook zo'n feestje, alllemaal van die popi gasten als bezoek, en ff een DJ ingefietst voor het feesten eind van de nacht gewoon wegwezen naar Schiphol voor vakantie. Nee buurman, jij krijgt mijn startkabels niet als je accu plat is, ga maar lekke duwen
O ja, hup Ajax!!
Ik heb ooit overburen (die i.s.m. mn onderbuurman) de buurt zo verziekten uit hun huis laten zetten. Moest wel een heel logboek bijhouden van wanneer je aanbelt, de politie belt, alle buren laten tekenen. Uiteindelijk is het bij de rechter gekomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef Againzender het volgende:
ook ooit zulke bovenburen gehad. Klop je aan om 3 uur 's nachts door de week of het ff wat zachter kan (onze onderburen hadden al bij ons geklaagd omdat ze dachten dat wij die herrie maakten), krijg je als antwoord: he, het is een stad, dan hoor je wel eens wat van elkaar! Dus ik van: juist, je leeft in een stad, dus iedereen hoort je, ff dimmen!! (volgens mijn vrouw zei ik het niet zo tactisch, maar goed)
Is nooit meer goed gekomen tussen ons, gelukkig was ze een half jaar later opgerot
Overigens blij dat onze huidige buren hun huis te koop hebben staan, hadden tijdje terug ook zo'n feestje, alllemaal van die popi gasten als bezoek, en ff een DJ ingefietst voor het feesten eind van de nacht gewoon wegwezen naar Schiphol voor vakantie. Nee buurman, jij krijgt mijn startkabels niet als je accu plat is, ga maar lekke duwen
O ja, hup Ajax!!
Das wel lef hebben ... Ooit ook bovenburen gehad, dacht soms dat ie met haar aan het bowlen door de kamer was... Gelukkig kreeg een andere woning en hoefde me er niet meer aan te storen..quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit overburen (die i.s.m. mn onderbuurman) de buurt zo verziekten uit hun huis laten zetten. Moest wel een heel logboek bijhouden van wanneer je aanbelt, de politie belt, alle buren laten tekenen. Uiteindelijk is het bij de rechter gekomen.
Was wel eng want de stoeptegels kwamen in die tijd bij mij (1 hoog) over het balkon
Daar wel gratis?quote:
Als je een XBOX hebt wel ja.quote:
Niet met die koekenbakker die nu op goal staat ben ik bang.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Rucebo het volgende:
Benieuwd of PSV de tweede plaats kan pakken...
Ja, Cassio is niks. Maar PSV moet sowieso zelf scoren, dus dat moet eerst maar eens gebeuren...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet met die koekenbakker die nu op goal staat ben ik bang.
sieneke deed het nog niet z slechtquote:Op zondag 15 mei 2011 00:31 schreef Ole het volgende:
Nederland weer laatste met songfestival
Gelukkig zijn we beter met voetbal
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bij vriend wezen kijken.
Ajax
PSV
Nog niet zeker. Misschien raakt RBC haar lincentie kwijt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef borisz het volgende:
Oss in de bierdivisie en Almere Topklasse. Nog meer goed nieuws
Het is jullie satellietclub hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef borisz het volgende:
Oss in de bierdivisie en Almere Topklasse. Nog meer goed nieuws
Ik ben er dit seizoen geweest (met Fortuna). Maar het was ook echt niet betaald voetbal waardig, al deden ze zich qua organisatie nog wel de nodige moeite om er wat van te maken...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef borisz het volgende:
Ik heb niets met Almere. Al helemaal niet met de die voetbalclub
Fortunaquote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ben er dit seizoen geweest (met Fortuna). Maar het was ook echt niet betaald voetbal waardig, al deden ze zich qua organisatie nog wel de nodige moeite om er wat van te maken...
Al tien jaar niet meer om aan te zienquote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fortuna
Heb nog een topic over ze geopend een paar weken geleden.
Dat ze zo groot waren vroeger.
Mijn pa was fan van Fortuna 54quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Al tien jaar niet meer om aan te zien, weer met hangen en wurgen niet gedegradeerd dit jaar.
Tuurlijkquote:
goede suggestie!quote:
Wie spelen er ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog mensen die naar de knvb beker finale van de beloftes gaan vanavond in het Sparta Stadion?
Jong Feijenoord/ Excelsior - Jong AGOVV/ Vitessequote:
Met 4 clubs moet het stadion toch vol zitten ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jong Feijenoord/ Excelsior - Jong AGOVV/ Vitesse
1 april 2010.quote:
Telstar humor iddquote:
Volgen jaar word ik 50 Borisz.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef borisz het volgende:
Tong, nog eens in de bierdivisie willen voetballen? Nu is je kans.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |