ik lig op bed en fok mobiel. Vamdaar af en toe een tikfoutquote:
Vabavond ESFquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef Ole het volgende:
[..]
ik lig op bed en fok mobiel. Vamdaar af en toe een tikfout
het was weer geweldigquote:
Ik heb alleen al die korte fragmenten van alle deelnemers gezien en dat was al ergquote:
ik ben compleet gericht op zondag eerlijk gezegd. Axel heeft geaccepteerd dat hij niet mee kan..quote:
Ja ik ook. Zag toevallig dat de Cupfinal er ook wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben compleet gericht op zondag eerlijk gezegd. Axel heeft geaccepteerd dat hij niet mee kan..
Shit.quote:
yup! Kan ook niet veel anders nu. Ben ook nog aan het bijslapen. Echt goed slapen doe je ook niet in zkhquote:
Okee, en je hebt meestal ook een kamer die je moet delen ja. Ik had mazzel die laatste keer, alle bedden op de grote zalen waren bezet, waardoor ik een kamer kreeg voor mij alleen, waar normaal kleine baby's komen te liggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:39 schreef rubbereend het volgende:
Ziekenhuisbedden zijn smal, liggen raar, tis meestal ook warmer in zo'n zaal dan thuis etc. etc.
laat je iedereen ook steeds opnieuw iets schrijven op je nieuwe gips?
was erg warm. Lag op bovenste verdieping en zon scheen de hele dag binnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:39 schreef rubbereend het volgende:
Ziekenhuisbedden zijn smal, liggen raar, tis meestal ook warmer in zo'n zaal dan thuis etc. etc.
laat je iedereen ook steeds opnieuw iets schrijven op je nieuwe gips?
mooi! Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef borisz het volgende:
Lekker gegeten bij Shabu Shabu in Haarlem.
Van sushi tot eendenborstfilet. Van zure komkommersalade tot inktvisquote:
Veel te harde muziek. Net alsof het op mijn kamer aanstaat. En dat gebeurt VAAK. En dan zei hij vandeweek nog dat we rekening met elkaar dienen te houdenquote:
Ja, nu is het al rustig volgens mij heeft huisgenoot er wel wat van gezegd. Maar voorgaande keren hebben we een keer aangebeld en deed hij niet eens openquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Aanbellen en vragen of het zachter kan.
Werkt het beste, echt.
ook ooit zulke bovenburen gehad. Klop je aan om 3 uur 's nachts door de week of het ff wat zachter kan (onze onderburen hadden al bij ons geklaagd omdat ze dachten dat wij die herrie maakten), krijg je als antwoord: he, het is een stad, dan hoor je wel eens wat van elkaar! Dus ik van: juist, je leeft in een stad, dus iedereen hoort je, ff dimmen!! (volgens mijn vrouw zei ik het niet zo tactisch, maar goed)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel te harde muziek. Net alsof het op mijn kamer aanstaat. En dat gebeurt VAAK. En dan zei hij vandeweek nog dat we rekening met elkaar dienen te houden
Zo dat lucht opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook ooit zulke bovenburen gehad. Klop je aan om 3 uur 's nachts door de week of het ff wat zachter kan (onze onderburen hadden al bij ons geklaagd omdat ze dachten dat wij die herrie maakten), krijg je als antwoord: he, het is een stad, dan hoor je wel eens wat van elkaar! Dus ik van: juist, je leeft in een stad, dus iedereen hoort je, ff dimmen!! (volgens mijn vrouw zei ik het niet zo tactisch, maar goed)
Is nooit meer goed gekomen tussen ons, gelukkig was ze een half jaar later opgerot
Overigens blij dat onze huidige buren hun huis te koop hebben staan, hadden tijdje terug ook zo'n feestje, alllemaal van die popi gasten als bezoek, en ff een DJ ingefietst voor het feesten eind van de nacht gewoon wegwezen naar Schiphol voor vakantie. Nee buurman, jij krijgt mijn startkabels niet als je accu plat is, ga maar lekke duwen
O ja, hup Ajax!!
Ik heb ooit overburen (die i.s.m. mn onderbuurman) de buurt zo verziekten uit hun huis laten zetten. Moest wel een heel logboek bijhouden van wanneer je aanbelt, de politie belt, alle buren laten tekenen. Uiteindelijk is het bij de rechter gekomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef Againzender het volgende:
ook ooit zulke bovenburen gehad. Klop je aan om 3 uur 's nachts door de week of het ff wat zachter kan (onze onderburen hadden al bij ons geklaagd omdat ze dachten dat wij die herrie maakten), krijg je als antwoord: he, het is een stad, dan hoor je wel eens wat van elkaar! Dus ik van: juist, je leeft in een stad, dus iedereen hoort je, ff dimmen!! (volgens mijn vrouw zei ik het niet zo tactisch, maar goed)
Is nooit meer goed gekomen tussen ons, gelukkig was ze een half jaar later opgerot
Overigens blij dat onze huidige buren hun huis te koop hebben staan, hadden tijdje terug ook zo'n feestje, alllemaal van die popi gasten als bezoek, en ff een DJ ingefietst voor het feesten eind van de nacht gewoon wegwezen naar Schiphol voor vakantie. Nee buurman, jij krijgt mijn startkabels niet als je accu plat is, ga maar lekke duwen
O ja, hup Ajax!!
Das wel lef hebben ... Ooit ook bovenburen gehad, dacht soms dat ie met haar aan het bowlen door de kamer was... Gelukkig kreeg een andere woning en hoefde me er niet meer aan te storen..quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit overburen (die i.s.m. mn onderbuurman) de buurt zo verziekten uit hun huis laten zetten. Moest wel een heel logboek bijhouden van wanneer je aanbelt, de politie belt, alle buren laten tekenen. Uiteindelijk is het bij de rechter gekomen.
Was wel eng want de stoeptegels kwamen in die tijd bij mij (1 hoog) over het balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |