Ik denk dat hij de Giro kijkt. Niet zo leuk momenteel..quote:
wie is dat?quote:
quote:
Belgische wielrennerquote:
wat erg!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wielrenner die vandaag na een valpartij is overleden.
Je zal maar als familie naar die beelden kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef chufi het volgende:
Waren geen leuke beelden, zeker niet toen er een close-up in beeld kwam .... De val zelf was niet in beeld
Ja dat Steven de Jong net op Holland Sport over de vader van Wouter...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar als familie naar die beelden kijken.
Goeiemorgen.
Ik kijk morgen naar de herhaling. Wat een drama voor die mensen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat Steven de Jong net op Holland Sport over de vader van Wouter...
Ja ik vraag me af of dit invloed heeft op de zwangerschap, die vrouw/vriendin zal nu toch wel flinke psychische schade oplopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Tis echt verschrikkelijk, hij verwachte in september een kindje
Ja Cassartelli had toendertijd toch ook nog een jong kindquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef Ole het volgende:
Ok..net medicijmenronde. Of ik medicijn x al genomen had (naam vergeten) ik: huh? Nooit van gehoord?
Heeft dat rare mens van anestesiologie het zonder mijn wetem.voorgeschreven. Is tegen ontwenningsverschijnselen
Heb al10 dagen geen druppel aangeraakt!
ja, er is destijds geld ingezameld voor het kind.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Cassartelli had toendertijd toch ook nog een jong kind
Jempie Montseré overleed jong als wereldkampioen met een jong kindje. Het kindje verongelukte later ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Cassartelli had toendertijd toch ook nog een jong kind
morgen12.30 onder het mes. Eitjequote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef tong80 het volgende:
Van dat kindje lees in nu pas.
En met ole ? Alles ok ?
Succes olequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |