Daar wel gratis?quote:
Als je een XBOX hebt wel ja.quote:
Niet met die koekenbakker die nu op goal staat ben ik bang.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Rucebo het volgende:
Benieuwd of PSV de tweede plaats kan pakken...
Ja, Cassio is niks. Maar PSV moet sowieso zelf scoren, dus dat moet eerst maar eens gebeuren...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet met die koekenbakker die nu op goal staat ben ik bang.
sieneke deed het nog niet z slechtquote:Op zondag 15 mei 2011 00:31 schreef Ole het volgende:
Nederland weer laatste met songfestival
Gelukkig zijn we beter met voetbal
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bij vriend wezen kijken.
Ajax
PSV
Nog niet zeker. Misschien raakt RBC haar lincentie kwijt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef borisz het volgende:
Oss in de bierdivisie en Almere Topklasse. Nog meer goed nieuws
Het is jullie satellietclub hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef borisz het volgende:
Oss in de bierdivisie en Almere Topklasse. Nog meer goed nieuws
Ik ben er dit seizoen geweest (met Fortuna). Maar het was ook echt niet betaald voetbal waardig, al deden ze zich qua organisatie nog wel de nodige moeite om er wat van te maken...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef borisz het volgende:
Ik heb niets met Almere. Al helemaal niet met de die voetbalclub
Fortunaquote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ben er dit seizoen geweest (met Fortuna). Maar het was ook echt niet betaald voetbal waardig, al deden ze zich qua organisatie nog wel de nodige moeite om er wat van te maken...
Al tien jaar niet meer om aan te zienquote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fortuna
Heb nog een topic over ze geopend een paar weken geleden.
Dat ze zo groot waren vroeger.
Mijn pa was fan van Fortuna 54quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Al tien jaar niet meer om aan te zien, weer met hangen en wurgen niet gedegradeerd dit jaar.
Tuurlijkquote:
goede suggestie!quote:
Wie spelen er ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog mensen die naar de knvb beker finale van de beloftes gaan vanavond in het Sparta Stadion?
Jong Feijenoord/ Excelsior - Jong AGOVV/ Vitessequote:
Met 4 clubs moet het stadion toch vol zitten ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jong Feijenoord/ Excelsior - Jong AGOVV/ Vitesse
1 april 2010.quote:
Telstar humor iddquote:
Volgen jaar word ik 50 Borisz.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef borisz het volgende:
Tong, nog eens in de bierdivisie willen voetballen? Nu is je kans.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |