Man...ik spring juichend door de kamer.quote:
Op het EK ging hij er snel af, nu wint hij wel. Dat is mooiquote:
Op het EK ging hij er ook maar slap inquote:Op zondag 8 mei 2011 16:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Op het EK ging hij er snel af, nu wint hij wel. Dat is mooi. En mbt de Spelen telt dit toernooi meer mee dan een continentaal kampioenschap
![]()
Als PSV tweede wordt, gaat de Johan Cruijffschaal toch tussen Twente en PSV?quote:
grr, feit dat ik zo met deze wedstrijd heb meegeleefd belooft weinig goeds voor volgende zondag, dan zit ik niet hier op de bank maar in het stadion.quote:
Maar Ajax wint volgende week en wordt kampioen , dus weer ajax - twentequote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als PSV tweede wordt, gaat de Johan Cruijffschaal toch tussen Twente en PSV?
zou wel een mooie voortzetting van deze serie zijn!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Ajax wint volgende week en wordt kampioen , dus weer ajax - twente
kan wel een unieke middag zijn als Ajaciedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
grr, feit dat ik zo met deze wedstrijd heb meegeleefd belooft weinig goeds voor volgende zondag, dan zit ik niet hier op de bank maar in het stadion.
Axel wel verteld dat ik het niet veilig vind dat hij mee gaat naar de arena. Nu kijken welke van de 13 belangstellenden op de lijst mee gaat. Mijn vader heeft er net 8 vanaf gegooid omdat hij niemand mee wilt nemen, trouwens, dus nog 7 over nu.
Wordt denk ik een van onze systeembeheerders, ouwe F-Sider, stonden in 1992 in hetzelfde vak bij Ajax-Torino kwamen we laatst achter.
ben er net. Beetje lezen, beetje internetten, beetje tv kijke...quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste taak als secretaris van D66Velsen voltooid. Mailtje gestuurd naar mensen die nog geen contributie hebben betaald.
tot rust komenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef Ole het volgende:
[..]
ben er net. Beetje lezen, beetje internetten, beetje tv kijke...
Kom de tij wel door zo hoor
ik sta al 9 dagen droogquote:
Wellicht wel. Het is iig leuk de lokale politiek van een partij kant te volgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb je ook de ambitie om politicus te worden? De raad in ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |