Ja.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:
De taart is gevuld ik herhaal de taart is gevuld!
Het is niet mijn mooiste, maar ja, als ie er weer uitkomt is het helemaal niet meer mooi.
Pas op voor koude handjes en wegwaaiende kaas.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef grazz het volgende:
Ik ben ff buiten broodje eten , tis lekker weerMorgen en in het weekend wordt het nog warmer
Koude handjes krijg ik alleen als ik achter de computer zitquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pas op voor koude handjes en wegwaaiende kaas.
quote:
En dan wordt er aangebeld...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
Gelukkig zien jullie niet dat ik daar met mijn spijkerbroek op mijn enkels sta![]()
Is leuk, valt toch lekker op!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
En dan hebben we er ook nog van die oranje cheerleader dingen bij.
Oh gottegottegot
Ik denk dat je op het ESF niet eens opvalt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh gottegottegot
Dat dachten we op het NSF ook ja, met onze vlaggetjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat je op het ESF niet eens opvalt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh gottegottegot
Het was uiteindelijk ook niet echt een NSF, maar gewoon een 3J's-programmaquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dachten we op het NSF ook ja, met onze vlaggetjes
quote:
Korsetje eronderquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Het enige nadeel van onze vlag is dat het wit in het midden zit.
Dus elk pietsie buikje dat je ook maar hebt valt meteen enorm op.
Ach, ik adem gewoon heel diep in zodra wij aankomen in Düsseldorf en adem wel weer uit zodra we het stadion verlaten, dan is het toch al donker
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
Heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zit toch hoog bij den strot? Of bedoel je inkijk van onderen, want dan vraag ik me ten zeerste af hoe jij autorijdt
.
Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik moet er alleen op letten dat vrachtwagenchauffeurs niet iets teveel inkijk hebben
Als je auto rijdt heb je je benen toch niet helemaal tegen elkaar aan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu een mental image met jou al rijdend met je benen op het dashboard. In je smart
!
Ja, ik had ook met ideal betaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]Jouw pakje zal er ook wel zijn, had je met ideal betaald?
Dan werd het de volgende dag al verzonden!
Ik twijfel nog of ik hem niet om zal ruilen voor 1 maatje groter, heb nu M.
Maar dan zal het wel zo'n hobbezak worden he?
Ik bel ze wel ff idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had ook met ideal betaald.
Ik was juist bang dat het een hobbezak zou worden en ik denk dat het juist leuker is als het niet al te vuilniszakkerig zitKan je makkelijk ruilen? Dan zou ik gewoon een maatje groter er bij bestellen, dan kan je die altijd nog terug sturen.
Oh, dat is aardig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Wat een aardige kerel
Ik bestel nu nog die andere, dan heb ik die uiterlijk zaterdag binnen.
Dan stuur ik er daarna eentje terug en dan maken ze het geld van die ene ook weer terug over.
Ja en als hij op de zaak was geweest (hij was niet binnen, belde mobiel) dan had hij ook geen geld terug hoeven storten enzo, maar hij zei dat voor de snelheid het nu het makkelijkst was als ik die ene gewoon opnieuw bestelde. En dan krijg ik er dus eentje terugquote:
Nee! Ik zit al helemaal te dubben wat voor schoentjes ik er onder aan zal doen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en als hij op de zaak was geweest (hij was niet binnen, belde mobiel) dan had hij ook geen geld terug hoeven storten enzo, maar hij zei dat voor de snelheid het nu het makkelijkst was als ik die ene gewoon opnieuw bestelde. En dan krijg ik er dus eentje terug
Heb jij witte laarzen eigenlijk
quote:
Nee, daar kan ik niet op lopen van weet hoe ver we de auto moeten parkeren naar die arenaquote:
Dat zou ik ook doen jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Dankuuuuuu
Ik heb net in het durp in zo'n troela winkeltje een witte body gekauft voor er onder. Beetje stom ding (ik heb toch geen wilde plannen in Düsseldorf) maar dan durf ik tenminste ook te bukken enzo. En dan is dat witte gedeelte van dat jurkje niet zo doorschijnend.
Nu al ja?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu al ja?
Ohhhhh wacht, jij gaat morgen zeker naar dat park waar ik ook al geweest ben?
Met Llquote:
Ja dat gaat opvallen he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent net iets te lang als verstekeling
Heb je heel dat overleg (quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Greys en GB hebben JURREKIES gekocht?![]()
![]()
Ow gottegottegot, wat moeten Tombo en ik dan aan?Of zit die ook al in het complot?
Ik heb er niks van meegekregen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je heel dat overleg () hier gemist dan?
We hebben echt allerlei jurkies de revue laten passeren en uiteindelijk maar voor deze gekozen. Jullie redden het nog makkelijk hoor trouwens, als je ook wilt bestellen! Ik had het dinsdagavond besteld en vandaag al binnen.
Ik moet het masjien nog aanzetten. Mijn auto is nu één grote haarbal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
Zo de broek is alweer de wasmasjien uit, die was niet meer schoon te krijgen met een plakroller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Welk park danquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Ll
Dat park is zo tof. Mooi ook vooral.
En de weg er heen is zo leuk vakantie achtig, alsof je echt heeeeeel erg in het buitenland zit
Ja, vooral dat laatste stukjequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Ll
Dat park is zo tof. Mooi ook vooral.
En de weg er heen is zo leuk vakantie achtig, alsof je echt heeeeeel erg in het buitenland zit
[..]
Ja dat gaat opvallen he?
*gaat lezen*quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
Cat, vanaf hier en dan de bladzijdes er na
[SC] #64 Ze zijn er nou al of zitten ze nog op de Rijn?
We riepen zelfs nog 'we wachten ff wat Cat en Tombo vinden' maar jullie waren er niet
Je zei het als grap, maar het is dus echt zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Misschien zit er bij Cat om de hoek zo'n winkel
Als dat kan (Greys, jij hebt hem live in huis) wil ik hem wel bestellen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
Cat op een strakke spijkerbroek kan het ook
Ja mooi spul he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zei het als grap, maar het is dus echt zo.Seizoenswinkel op 300 meter van mijn huis. Maar of ze daar nu nog goei spul hebben weet ik niet. Ik kan zaterdag met Tombo en Ing gaan sjoppen.
![]()
Verder kwam in jullie zoektocht van alles langs variërend vantot
tot
[..]
Als dat kan (Greys, jij hebt hem live in huis) wil ik hem wel bestellen.
Ik ga kijken! (misschien morgen al!)quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi spul he?
Kan jij zaterdag anders ff kijken of ze zo'n schmink blokje hebben waar roodwitblauw al naast elkaar zit?
40/42 leek mij niet echt haalbaar nee.quote:En hij kan op zich wel op een spijkerbroek, moet je wel een maat groter nemen denk ik zodat ie niet te strak zit!
Pompoms! Wil ik!quote:Hij staat op deze site: http://www.keeskonings.com/
En dan links ff de categorie 'I love Holland' zoeken en iets naar beneden scrollen.
Op een andere site stond precies dezelfde voor 40 euro, hier is ie 20
En wij hebben er uit de categorie 'accessoires' nog oranje ponpons bij
Top! Ik vond ze ook leuk.quote:
Eentje voor jou bijbestellen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke foto's![]()
![]()
En Greys in een leuk jurrukie, heb je direct iets aparts voor 27 mei
Waar we overigens nog steeds mee aan de slag moetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Cat en Muis (blijft leuk) wat een heerlijke foto's!
En Muis, mooi je haar zo
Hummer is zo cute! En die Ozzy blijft ook maar gaan he?
Hebben jullie Alice nog gezien of die andere lieve dame die we daar al twee keer gezien hebben?
En heb je ze nog even aan d'r oor getrokken namens Ing inzake de incasso's?
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar we overigens nog steeds mee aan de slag moeten
Alice was er niet, wel andere lieve dames (die alles hebben afgezocht naar Stevie, die zal vast 5 minuten nadat wij weg waren zijn opgedoken).quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Cat en Muis (blijft leuk) wat een heerlijke foto's!
En Muis, mooi je haar zo
Hummer is zo cute! En die Ozzy blijft ook maar gaan he?
Hebben jullie Alice nog gezien of die andere lieve dame die we daar al twee keer gezien hebben?
En heb je ze nog even aan d'r oor getrokken namens Ing inzake de incasso's?
Ook zonder verhuizing en bruiloft heb ik er soms echt geen zin inquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Elke keer denk ik 'morgen ff doen', maar dan komt er een verhuizing of een bruiloft of iets anders tussendoor (en dan heb ik geen zin meer![]()
)
Hier!quote:
Hipquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Ik ben ff aan het angry birden en met Ll aan het whatsappen.
Door elkaar
Nog niet, ik vergeet telkens een halsbandje te kopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hip![]()
Cat, weet je al waar Vale vandaan komt?
Klopt.quote:
Zin in!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet, ik vergeet telkens een halsbandje te kopen.Misschien zien jullie hem zaterdag wel.
De rest kan niet op dit tijdstip, gr Renate.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
(SST: De hoogtepunten van Monique bestaat voornamelijk uit haar gejank).
We zijn gestopt omdat je er verlegen van werd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was fietsen, even de complimentjes teruglezen
Dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopen, dus dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn gestopt omdat je er verlegen van werd.
Ik hoef daar nu niet eens over na te denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn huiswerk maakte gewoon plaats voor ESF altijd.
Alleen voor ESF?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn huiswerk maakte gewoon plaats voor ESF altijd.
Niet doen, want die waren ook al zo mooi ende hip ende blauw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopen, dus dat is maar goed ook.
Dankje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen, want die waren ook al zo mooi ende hip ende blauw.
Nou ja, voor eigenlijk alles 's avonds. En voor nietsdoen ook eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Erik, ik werk sinds vandaag in Oudenbosch en kijk nou wat er in Oudenbosch te halen is
Kruising border terriër en carn terriër![]()
Hij kijkt wel een bietje evil!
[ afbeelding ]
Oh. Dan klopt het.quote:
Wat een schatje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Erik, ik werk sinds vandaag in Oudenbosch en kijk nou wat er in Oudenbosch te halen is
[ afbeelding ]
Niet te snel scrollen! Denk aan je hart!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
omg!
Ik smelt hier! Letterlijk, mijn adem werd me ontnomen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Logische uitspraak van iemand met een ava met bewegende ogen.quote:
Hij houdt niet van foto'squote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat hij op die foto een beetjekijkt!
Dat mag je vinden.quote:
Ja da's waar, die foto geilerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij houdt niet van foto'sdat compenseert Boor een beetje
Lang zeuren werkt *ervaring.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, die foto geilerd
Nu S alleen nog 'even' overhalen
Koop een doos sigaren en de special iedishun DVD van the A-Team film.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, die foto geilerd
Nu S alleen nog 'even' overhalen
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluldquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lang zeuren werkt *ervaring.
En jarig zijnen zeggen dat je nu meer tijd hebt
Nee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Hebbie je jurkie al?
Maar hij gaat toch nooit mee, kan hij mooi voor de pupsel zorgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluld
Oh ja dan breng je hem/haar toch hier?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluld
Dan breng je hem naar een kennel/pension voor dat weekje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan breng je hem naar een kennel/pension voor dat weekje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Keertje met z'n piempie spelen doet vast ook wonderen, greys!
idem, dan maar iemand in huis+desnoods een uitlaatservice.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen!
Arme pupsel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Keertje met z'n piempie spelen doet vast ook wonderen, greys!
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen!
Arme open deurquote:
Het deed helemaal geen pijn.quote:
Of bedoel je S in een pension?quote:
Nee hihi, it crossed my mind maar ik bedoelde de pupquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoel je S in een pension?![]()
Ik ga een jonge pup niet in een pension/kennel stoppen.
Dat vind ik sneu en onverstandig omdat ze juist dan zo aan je moeten wennen.
Niets ten nadele van mensen die het wel zouden doen verder.
Zou ik ook niet doen, zit je nog middenin de opvoeding en dan wordt hij in zo'n tijdelijk roedel gezet. Dan kun je beter iemand in huis halen of pup uit logeren sturen. Of later op vakantie gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoel je S in een pension?![]()
Ik ga een jonge pup niet in een pension/kennel stoppen.
Dat vind ik sneu en onverstandig omdat ze juist dan zo aan je moeten wennen.
Niets ten nadele van mensen die het wel zouden doen verder.
It was meant to bequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Leuke foto's Cat & Muis!![]()
![]()
En ik heb dezelfde sneakertjes als Muis
Ook wel logisch natuurlijkquote:
Nee, was ik te lui voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Heb je het jurrekie al geprobeerd met een andere bh, Greys?
Het is wel een dropperd he?quote:
Aan witte laarzen doe ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was ik te lui voor![]()
Ik wacht zaterdag dat grotere jurkie wel even af en dan probeer ik het even allemaal uit, wat er het beste zitEn dan nog op jacht naar nieuwe witte laarzen, want de witte die ik heb hebben hun beste tijd gehad.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan witte laarzen doe ik niet.Zwarte laarzen of witte schoenen, daar moet het jurrekie het maar mee doen. En met een corrigerend hempje.
![]()
![]()
Maakt Truus de buren niet wakker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga de wasmachine en Truus aan het werk zetten en naar bed.
Ik kijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef grazz het volgende:
TVtip: Nu op NED2 Eurovisie reportage deel 1
Mooi he die oude beeldenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk!De eerste winnares leeft nog
.
Keyword: nog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk!De eerste winnares leeft nog
.
Jaquote:
Techniek en talent lijken negatief gecorreleerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Vooral als je ziet wat er nu allemaal mogelijk is qua show
. Niet te geloven hoe erg de techniek gegroeid is.
Niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Techniek en talent lijken negatief gecorreleerd.
Helaas bestonden de 3js toen nog nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Maar inderdaad moesten mensen toen écht op een stem leunen, omdat er nauwelijks een show was
.
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Erik, kijk straks ff deze en dan op 1.40.
Gordon met dat ene gebaar, op zulke momenten hou ik echt van hem
Dana Domestic!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
All kinds of everything, met de originele Dana.
Sssssssssssht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt nooit geweten dat er zo'n politieke achtergrond bij het Songfestival zal vroeger.
Ik vind dat zo'n kutnummer hequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:29 schreef grazz het volgende:
Sertab - Every way that i can, één van de beste winnende liedjes afgelopen 10 jaar
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg! Epic, het stemmen gebeurde niet via telefoon, want dat hadden mensen niet, maar mensen moesten hun lampen aandoen als ze een nummer goed vonden en dan werd de stroompiek gemeten voor de stemmen.
Dat was bij het Intervision Songfestival, het oost-europese feestjequote:
En de combi van dat rokje met dat jasjequote:
Maar ze wil het er zelf niet meer over hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Hahaha dat commentaar ook, 'alsof ze net onder de douche vandaan kwam'.
En toch gewoon winnen en mega beroemd worden, kut outfit en kut haar of niet
Moet je doen, is echt een aanraderquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Morgen ga ik het zeker terugkijken!
Jaquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je doen, is echt een aanrader
@Tombo, hoiiiiiiiiiiiii
Ten eerste heet het schilderenquote:
Ben je het plafond van de sixtijnse kapel aan het naschilderen?quote:
Ah gossie, bijna klaar!quote:En ten tweede als ik nu een kwast zie ga ik janken denk ik, dus ik laat het wel even
Nu wel, morgenochtend niet meerquote:
Verven doe je met je kleding en je haarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je het plafond van de sixtijnse kapel aan het naschilderen?
Ja, dat 100 keer zeggen helpt zelfs nietquote:Ah gossie, bijna klaar!
Bavaria-dress FTW!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Jij gaat ook in stemmig Hollandsch hoorde ik!
Dat ze je niet oppakken he?quote:
Jij zoekt gewoon een reden om in een bavaria-dress rond te lopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch jammer dat ik geen geld heb om ook te gaan eigenlijk. Jullie zorgen er voor dat ik er helemaal zin in krijg.
Daar heb ik geen reden voor nodig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een reden om in een bavaria-dress rond te lopen
quote:
Erik zit nu stiekem ook achter de computer in een bavaria-dressquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een reden om in een bavaria-dress rond te lopen
Nee joh, naakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Erik zit nu stiekem ook achter de computer in een bavaria-dress
Oh. Nou ja, ik suggereerde het als eerste op FOK!, nog voordat ik wist dat jij het daadwerkelijk ook zou gaan doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry dat ik je illusie verpest, maar dat was al een tijdje mn plan voor als we in hollandse kleuren zouden gaanHeb hem niet voor niets in de kast
Nou ja, het is wel een logisch kledingstuk om aan toe doen he naar zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik suggereerde het als eerste op FOK!, nog voordat ik wist dat jij het daadwerkelijk ook zou gaan doen.
Je bedoelt dat je anders zoals Erik naakt was gegaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een logisch kledingstuk om aan toe doen he naar zoiets
Straks gaat ze in een Bavaria jurkje naar de sauna en bloot naar het Eurovisie!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je anders zoals Erik naakt was gegaan?
Ik ben Ll nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks gaat ze in een Bavaria jurkje naar de sauna en bloot naar het Eurovisie!
Dat is natuurlijk wel effectiever.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks gaat ze in een Bavaria jurkje naar de sauna en bloot naar het Eurovisie!
Dat is nog effectiever. In plaats van dat de camera en de aandacht een keer op je valt, blijft de camera en de aandacht bij je > meer kans. Alleen wel doen na de 3Js, zodat zij in ieder geval wel de camera en de aandacht op zich hebben gericht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:27 schreef tombolafan het volgende:
Wie had ook al weer het idee dat ik zou gaan streaken?
No way
Ja precies, doe het in godsnaam tijdens Zweden! Of Ierland!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is nog effectiever. In plaats van dat de camera en de aandacht een keer op je valt, blijft de camera en de aandacht bij je > meer kans. Alleen wel doen na de 3Js, zodat zij in ieder geval wel de camera en de aandacht op zich hebben gericht.
Goed zo. If you don't stand for something, you'll fall for everything, girl!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed zo. If you don't stand for something, you'll fall for everything, girl!
WTF?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Of ga je niet slapen maar de hand aan jezelf doen?
Mijn huis is spinloos, ik heb katten.quote:
Mijn katten spinnen.quote:
Staat de datum goed ingesteld?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Zeg, die nieuwe telefoon he...
De wekker gaat ook al twee dagen niet. Gewoon NIET
Alles staat goed ingesteld, S heeft het ook gecontroleerd, maar niets.
En als ik het even tussendoor test voor over 5 minuten gaat ie wel, maar 's ochtends niet
Toen S zei dat ie dan wel een andere applicatie als wekker zou downloaden dacht ik dat ik gek werd. Andere browser downloaden om FOK! te laten werken (half dan), andere wekkert downloaden om op tijd wakker te worden.
Maar als je angry birds leuk vindt moet je vooral deze telefoon kopen
Dat denk ik wel, de AVRO kan verder ook goede talentenshows organiseren. Ik ben er alleen maar voorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Avro en TROS gaan samen.
Zou dat misschien positieve gevolgen kunnen hebben voor het NSF? Minder TROSinvloed?
Ja die staat echt goed ingesteld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef APK het volgende:
[..]
Staat de datum goed ingesteld?
'5 minutes from now' snapt 'ie dan wel, maar 'tomorrow 08.00' misschien niet...
Wat zei hij? Dat ze het idd niet gingen halen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Greys![]()
Kwakman was vanochtend op 538 over de mislukte bootreis.
Ik moest lachen voor 8 uur 's ochtends en dat wil heel wat zeggen
Dat ze geen rekening gehouden hadden met sluizen enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei hij? Dat ze het idd niet gingen halen?
En jij zag er automatisch [PANIEEEEEEEEEK] bij toen hij het zei?
Nee serieus, lieg je dat nou of was het gewoon écht zo met die sluizen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze geen rekening gehouden hadden met sluizen enzo![]()
Oh da's mooi dat ze nu wel blijven en niet meer gaan heen en weren!quote:En nu waren ze in de auto op weg naar DD om er pas na de hopelijk finale weer weg te komen
Dan vindt die telefoon van jou dat je te lang slaaptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
Ja die staat echt goed ingesteld.
En ik stel mijn wekker in op dezelfde dag, want ik ga nooit voor 00.00 naar bed
Dus dan is het niet 'morgen' dat ie moet afgaan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze geen rekening gehouden hadden met sluizen enzo![]()
En nu waren ze in de auto op weg naar DD om er pas na de hopelijk finale weer weg te komen
Het is dat Ll een weekendje weg is, anders had hij vast geroepen dat die wekker het niet doet omdat roze, omdat wijvenfoon en omdat vrouwen toch lui zijn en willen uitslapenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan vindt die telefoon van jou dat je te lang slaapt
Die sluizen
Je mist hem.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dat Ll een weekendje weg is, anders had hij vast geroepen dat die wekker het niet doet omdat roze, omdat wijvenfoon en omdat vrouwen toch lui zijn en willen uitslapen
Tuurlijkquote:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Ik heb trouwens rood-wit-blauwe schmink!![]()
Hopelijk leest mijn moeder niks over terreurdreigingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder belde gister een tikkie verontrust (die had ook dat bericht gelezen over die terreurdreiging) maar mijn vader riep 'Welnee, allemaal gelul' en toen ik vertelde van onze cheerie dingen en roodwitblauwe jurkies riep hij 'Je krijgt 100 euro als je in beeld komt!'.![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Mijn vader dacht dat wij sowieso geen gevaar lopen, want áls ze al iets gaan doen qua terreur, dan toch zeker tijdens de finale en niet de halve finale ().
*afklopt*
Maar doe mij maar katten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, hoe briljant grappig geschreven
http://mennokater.wordpre(...)endelijke-muizenval/
Ja maar de TS van het topic waar deze link in stond heeft katten van het type die hard wegrennen als er een spinnetje beweegtquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder belde gister een tikkie verontrust (die had ook dat bericht gelezen over die terreurdreiging) maar mijn vader riep 'Welnee, allemaal gelul' en toen ik vertelde van onze cheerie dingen en roodwitblauwe jurkies riep hij 'Je krijgt 100 euro als je in beeld komt!'.![]()
Ohhhh spannend, ik ben zo benieuwd hoe hij zitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Mijn jurrekie is er!![]()
Alleen aangenomen door de buren. Die nu niet thuis zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |