Nog niet, ik vergeet telkens een halsbandje te kopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hip![]()
Cat, weet je al waar Vale vandaan komt?
Klopt.quote:
Zin in!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet, ik vergeet telkens een halsbandje te kopen.Misschien zien jullie hem zaterdag wel.
De rest kan niet op dit tijdstip, gr Renate.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
(SST: De hoogtepunten van Monique bestaat voornamelijk uit haar gejank).
We zijn gestopt omdat je er verlegen van werd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was fietsen, even de complimentjes teruglezen
Dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopen, dus dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn gestopt omdat je er verlegen van werd.
Ik hoef daar nu niet eens over na te denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn huiswerk maakte gewoon plaats voor ESF altijd.
Alleen voor ESF?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn huiswerk maakte gewoon plaats voor ESF altijd.
Niet doen, want die waren ook al zo mooi ende hip ende blauw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopen, dus dat is maar goed ook.
Dankje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen, want die waren ook al zo mooi ende hip ende blauw.
Nou ja, voor eigenlijk alles 's avonds. En voor nietsdoen ook eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Erik, ik werk sinds vandaag in Oudenbosch en kijk nou wat er in Oudenbosch te halen is
Kruising border terriër en carn terriër![]()
Hij kijkt wel een bietje evil!
[ afbeelding ]
Oh. Dan klopt het.quote:
Wat een schatje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Erik, ik werk sinds vandaag in Oudenbosch en kijk nou wat er in Oudenbosch te halen is
[ afbeelding ]
Niet te snel scrollen! Denk aan je hart!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
omg!
Ik smelt hier! Letterlijk, mijn adem werd me ontnomen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Logische uitspraak van iemand met een ava met bewegende ogen.quote:
Hij houdt niet van foto'squote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat hij op die foto een beetjekijkt!
Dat mag je vinden.quote:
Ja da's waar, die foto geilerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij houdt niet van foto'sdat compenseert Boor een beetje
Lang zeuren werkt *ervaring.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, die foto geilerd
Nu S alleen nog 'even' overhalen
Koop een doos sigaren en de special iedishun DVD van the A-Team film.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, die foto geilerd
Nu S alleen nog 'even' overhalen
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluldquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lang zeuren werkt *ervaring.
En jarig zijnen zeggen dat je nu meer tijd hebt
Nee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Hebbie je jurkie al?
Maar hij gaat toch nooit mee, kan hij mooi voor de pupsel zorgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluld
Oh ja dan breng je hem/haar toch hier?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluld
Dan breng je hem naar een kennel/pension voor dat weekje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan breng je hem naar een kennel/pension voor dat weekje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Keertje met z'n piempie spelen doet vast ook wonderen, greys!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |