Nog niet, ik vergeet telkens een halsbandje te kopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hip![]()
Cat, weet je al waar Vale vandaan komt?
Klopt.quote:
Zin in!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet, ik vergeet telkens een halsbandje te kopen.Misschien zien jullie hem zaterdag wel.
De rest kan niet op dit tijdstip, gr Renate.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
(SST: De hoogtepunten van Monique bestaat voornamelijk uit haar gejank).
We zijn gestopt omdat je er verlegen van werd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was fietsen, even de complimentjes teruglezen
Dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopen, dus dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn gestopt omdat je er verlegen van werd.
Ik hoef daar nu niet eens over na te denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn huiswerk maakte gewoon plaats voor ESF altijd.
Alleen voor ESF?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn huiswerk maakte gewoon plaats voor ESF altijd.
Niet doen, want die waren ook al zo mooi ende hip ende blauw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopen, dus dat is maar goed ook.
Dankje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen, want die waren ook al zo mooi ende hip ende blauw.
Nou ja, voor eigenlijk alles 's avonds. En voor nietsdoen ook eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Erik, ik werk sinds vandaag in Oudenbosch en kijk nou wat er in Oudenbosch te halen is
Kruising border terriër en carn terriër![]()
Hij kijkt wel een bietje evil!
[ afbeelding ]
Oh. Dan klopt het.quote:
Wat een schatje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Erik, ik werk sinds vandaag in Oudenbosch en kijk nou wat er in Oudenbosch te halen is
[ afbeelding ]
Niet te snel scrollen! Denk aan je hart!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
omg!
Ik smelt hier! Letterlijk, mijn adem werd me ontnomen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Logische uitspraak van iemand met een ava met bewegende ogen.quote:
Hij houdt niet van foto'squote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat hij op die foto een beetjekijkt!
Dat mag je vinden.quote:
Ja da's waar, die foto geilerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij houdt niet van foto'sdat compenseert Boor een beetje
Lang zeuren werkt *ervaring.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, die foto geilerd
Nu S alleen nog 'even' overhalen
Koop een doos sigaren en de special iedishun DVD van the A-Team film.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar, die foto geilerd
Nu S alleen nog 'even' overhalen
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluldquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lang zeuren werkt *ervaring.
En jarig zijnen zeggen dat je nu meer tijd hebt
Nee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Hebbie je jurkie al?
Maar hij gaat toch nooit mee, kan hij mooi voor de pupsel zorgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluld
Oh ja dan breng je hem/haar toch hier?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal werken (serieus) maar als hij dan zegt 'je wilde toch op vakantie binnenkort, dan kunnen we mijn/jouw ouders niet met een pup opzadelen' dan ben ik weer uitgeluld
Dan breng je hem naar een kennel/pension voor dat weekje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan breng je hem naar een kennel/pension voor dat weekje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Keertje met z'n piempie spelen doet vast ook wonderen, greys!
idem, dan maar iemand in huis+desnoods een uitlaatservice.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen!
Arme pupsel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Keertje met z'n piempie spelen doet vast ook wonderen, greys!
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen!
Arme open deurquote:
Het deed helemaal geen pijn.quote:
Of bedoel je S in een pension?quote:
Nee hihi, it crossed my mind maar ik bedoelde de pupquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoel je S in een pension?![]()
Ik ga een jonge pup niet in een pension/kennel stoppen.
Dat vind ik sneu en onverstandig omdat ze juist dan zo aan je moeten wennen.
Niets ten nadele van mensen die het wel zouden doen verder.
Zou ik ook niet doen, zit je nog middenin de opvoeding en dan wordt hij in zo'n tijdelijk roedel gezet. Dan kun je beter iemand in huis halen of pup uit logeren sturen. Of later op vakantie gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoel je S in een pension?![]()
Ik ga een jonge pup niet in een pension/kennel stoppen.
Dat vind ik sneu en onverstandig omdat ze juist dan zo aan je moeten wennen.
Niets ten nadele van mensen die het wel zouden doen verder.
It was meant to bequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Leuke foto's Cat & Muis!![]()
![]()
En ik heb dezelfde sneakertjes als Muis
Ook wel logisch natuurlijkquote:
Nee, was ik te lui voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Heb je het jurrekie al geprobeerd met een andere bh, Greys?
Het is wel een dropperd he?quote:
Aan witte laarzen doe ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was ik te lui voor![]()
Ik wacht zaterdag dat grotere jurkie wel even af en dan probeer ik het even allemaal uit, wat er het beste zitEn dan nog op jacht naar nieuwe witte laarzen, want de witte die ik heb hebben hun beste tijd gehad.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan witte laarzen doe ik niet.Zwarte laarzen of witte schoenen, daar moet het jurrekie het maar mee doen. En met een corrigerend hempje.
![]()
![]()
Maakt Truus de buren niet wakker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga de wasmachine en Truus aan het werk zetten en naar bed.
Ik kijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef grazz het volgende:
TVtip: Nu op NED2 Eurovisie reportage deel 1
Mooi he die oude beeldenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk!De eerste winnares leeft nog
.
Keyword: nog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk!De eerste winnares leeft nog
.
Jaquote:
Techniek en talent lijken negatief gecorreleerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Vooral als je ziet wat er nu allemaal mogelijk is qua show
. Niet te geloven hoe erg de techniek gegroeid is.
Niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Techniek en talent lijken negatief gecorreleerd.
Helaas bestonden de 3js toen nog nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Maar inderdaad moesten mensen toen écht op een stem leunen, omdat er nauwelijks een show was
.
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Erik, kijk straks ff deze en dan op 1.40.
Gordon met dat ene gebaar, op zulke momenten hou ik echt van hem
Dana Domestic!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
All kinds of everything, met de originele Dana.
Sssssssssssht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt nooit geweten dat er zo'n politieke achtergrond bij het Songfestival zal vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |