Aan witte laarzen doe ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was ik te lui voor![]()
Ik wacht zaterdag dat grotere jurkie wel even af en dan probeer ik het even allemaal uit, wat er het beste zitEn dan nog op jacht naar nieuwe witte laarzen, want de witte die ik heb hebben hun beste tijd gehad.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan witte laarzen doe ik niet.Zwarte laarzen of witte schoenen, daar moet het jurrekie het maar mee doen. En met een corrigerend hempje.
![]()
![]()
Maakt Truus de buren niet wakker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga de wasmachine en Truus aan het werk zetten en naar bed.
Ik kijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef grazz het volgende:
TVtip: Nu op NED2 Eurovisie reportage deel 1
Mooi he die oude beeldenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk!De eerste winnares leeft nog
.
Keyword: nog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk!De eerste winnares leeft nog
.
Jaquote:
Techniek en talent lijken negatief gecorreleerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Vooral als je ziet wat er nu allemaal mogelijk is qua show
. Niet te geloven hoe erg de techniek gegroeid is.
Niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Techniek en talent lijken negatief gecorreleerd.
Helaas bestonden de 3js toen nog nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Maar inderdaad moesten mensen toen écht op een stem leunen, omdat er nauwelijks een show was
.
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Erik, kijk straks ff deze en dan op 1.40.
Gordon met dat ene gebaar, op zulke momenten hou ik echt van hem
Dana Domestic!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
All kinds of everything, met de originele Dana.
Sssssssssssht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt nooit geweten dat er zo'n politieke achtergrond bij het Songfestival zal vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |