Ja.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:
De taart is gevuld ik herhaal de taart is gevuld!
Het is niet mijn mooiste, maar ja, als ie er weer uitkomt is het helemaal niet meer mooi.
Pas op voor koude handjes en wegwaaiende kaas.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef grazz het volgende:
Ik ben ff buiten broodje eten , tis lekker weerMorgen en in het weekend wordt het nog warmer
Koude handjes krijg ik alleen als ik achter de computer zitquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pas op voor koude handjes en wegwaaiende kaas.
quote:
En dan wordt er aangebeld...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
Gelukkig zien jullie niet dat ik daar met mijn spijkerbroek op mijn enkels sta![]()
Is leuk, valt toch lekker op!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
En dan hebben we er ook nog van die oranje cheerleader dingen bij.
Oh gottegottegot
Ik denk dat je op het ESF niet eens opvalt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh gottegottegot
Dat dachten we op het NSF ook ja, met onze vlaggetjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat je op het ESF niet eens opvalt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh gottegottegot
Het was uiteindelijk ook niet echt een NSF, maar gewoon een 3J's-programmaquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dachten we op het NSF ook ja, met onze vlaggetjes
quote:
Korsetje eronderquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Het enige nadeel van onze vlag is dat het wit in het midden zit.
Dus elk pietsie buikje dat je ook maar hebt valt meteen enorm op.
Ach, ik adem gewoon heel diep in zodra wij aankomen in Düsseldorf en adem wel weer uit zodra we het stadion verlaten, dan is het toch al donker
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
Heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zit toch hoog bij den strot? Of bedoel je inkijk van onderen, want dan vraag ik me ten zeerste af hoe jij autorijdt
.
Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik moet er alleen op letten dat vrachtwagenchauffeurs niet iets teveel inkijk hebben
Als je auto rijdt heb je je benen toch niet helemaal tegen elkaar aan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu een mental image met jou al rijdend met je benen op het dashboard. In je smart
!
Ja, ik had ook met ideal betaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]Jouw pakje zal er ook wel zijn, had je met ideal betaald?
Dan werd het de volgende dag al verzonden!
Ik twijfel nog of ik hem niet om zal ruilen voor 1 maatje groter, heb nu M.
Maar dan zal het wel zo'n hobbezak worden he?
Ik bel ze wel ff idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had ook met ideal betaald.
Ik was juist bang dat het een hobbezak zou worden en ik denk dat het juist leuker is als het niet al te vuilniszakkerig zitKan je makkelijk ruilen? Dan zou ik gewoon een maatje groter er bij bestellen, dan kan je die altijd nog terug sturen.
Oh, dat is aardig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Wat een aardige kerel
Ik bestel nu nog die andere, dan heb ik die uiterlijk zaterdag binnen.
Dan stuur ik er daarna eentje terug en dan maken ze het geld van die ene ook weer terug over.
Ja en als hij op de zaak was geweest (hij was niet binnen, belde mobiel) dan had hij ook geen geld terug hoeven storten enzo, maar hij zei dat voor de snelheid het nu het makkelijkst was als ik die ene gewoon opnieuw bestelde. En dan krijg ik er dus eentje terugquote:
Nee! Ik zit al helemaal te dubben wat voor schoentjes ik er onder aan zal doen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en als hij op de zaak was geweest (hij was niet binnen, belde mobiel) dan had hij ook geen geld terug hoeven storten enzo, maar hij zei dat voor de snelheid het nu het makkelijkst was als ik die ene gewoon opnieuw bestelde. En dan krijg ik er dus eentje terug
Heb jij witte laarzen eigenlijk
quote:
Nee, daar kan ik niet op lopen van weet hoe ver we de auto moeten parkeren naar die arenaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |