Ben je het plafond van de sixtijnse kapel aan het naschilderen?quote:
Ah gossie, bijna klaar!quote:En ten tweede als ik nu een kwast zie ga ik janken denk ik, dus ik laat het wel even
Nu wel, morgenochtend niet meerquote:
Verven doe je met je kleding en je haarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je het plafond van de sixtijnse kapel aan het naschilderen?
Ja, dat 100 keer zeggen helpt zelfs nietquote:Ah gossie, bijna klaar!
Bavaria-dress FTW!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Jij gaat ook in stemmig Hollandsch hoorde ik!
Dat ze je niet oppakken he?quote:
Jij zoekt gewoon een reden om in een bavaria-dress rond te lopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch jammer dat ik geen geld heb om ook te gaan eigenlijk. Jullie zorgen er voor dat ik er helemaal zin in krijg.
Daar heb ik geen reden voor nodig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een reden om in een bavaria-dress rond te lopen
quote:
Erik zit nu stiekem ook achter de computer in een bavaria-dressquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een reden om in een bavaria-dress rond te lopen
Nee joh, naakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Erik zit nu stiekem ook achter de computer in een bavaria-dress
Oh. Nou ja, ik suggereerde het als eerste op FOK!, nog voordat ik wist dat jij het daadwerkelijk ook zou gaan doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry dat ik je illusie verpest, maar dat was al een tijdje mn plan voor als we in hollandse kleuren zouden gaanHeb hem niet voor niets in de kast
Nou ja, het is wel een logisch kledingstuk om aan toe doen he naar zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik suggereerde het als eerste op FOK!, nog voordat ik wist dat jij het daadwerkelijk ook zou gaan doen.
Je bedoelt dat je anders zoals Erik naakt was gegaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een logisch kledingstuk om aan toe doen he naar zoiets
Straks gaat ze in een Bavaria jurkje naar de sauna en bloot naar het Eurovisie!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je anders zoals Erik naakt was gegaan?
Ik ben Ll nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks gaat ze in een Bavaria jurkje naar de sauna en bloot naar het Eurovisie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |