Echt zo'n probleemkindjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Erik, word jij ook zo gek van die Ierse 'Jedward' songfestivaldeelnemers op twitter?
Die sporen toch niet? En soms schrijven ze alles in caps. Er is geen touw aan vast te knopen
http://twitter.com/planetjedward
Half negen geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe laat begint dat ESF donderdag eigenlijk![]()
Ik ben zo mega onvoorbereid als het maar kan. Misschien moet ik even liedjes gaan luisteren van de landen die donderdag ook moeten
Oooooh, tijd zat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen geloof ik
Wacht, ik ga je een paar clipjes geven van liedjes uit 'onze' halve finale die je even moet zien
Ik moet sowieso via Utrecht naar Weert volgens mij (quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Woerden is prima, maar we kunnen ook kijken of er misschien een handiger treinstation is waar je me op kunt pikken. Ik ben topografisch niet zo goed onderlegd![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb niks speciaals, volgens mijWe hadden vlak voor koninginnedag even moeten kijken in de winkels
Haha, die zijn wel leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Want de vlag voor aan het huis hier kan ik amper tillen, dus die kan ik niet meenemen.
Dit weekend maar even op vlaggenjacht. Of we bestellen deze
[ afbeelding ]
Bij de Intertoys/Blokker en de gemiddelde feestwinkel hebben ze zelfs van die stiftjes die al een vlaggetjes zijn. Rood-wit-blauw onder elkaar in één stiftje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ah ja!Waar koop je dat ook alweer, schmink?
Of dezeZe hebben zelfs 3Js strings
[ afbeelding ]
En dan moet je string zeker boven je broek?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ah ja!Waar koop je dat ook alweer, schmink?
Of dezeZe hebben zelfs 3Js strings
[ afbeelding ]
Ah, donderdag even bij de Marskramert kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij de Intertoys/Blokker en de gemiddelde feestwinkel hebben ze zelfs van die stiftjes die al een vlaggetjes zijn. Rood-wit-blauw onder elkaar in één stiftje.
Daar zullen ze het ook vast hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, donderdag even bij de Marskramert kijken
Een Blokker hebben ze hier niet
Kom je wel op tv!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Nou klaar toch?
Oranje.
Roodwitblauw.
Volendam.
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Het lijkt goddomme de KKK wel, die 'Volendammer' muts op dat plaatje
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Heeeeeee kijk nou eens wie er op die site een glitterjasje showt!
[ afbeelding ]
Ik niet!quote:
Heel SST is voort kut maar Bart blijft lekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Heeeeeee kijk nou eens wie er op die site een glitterjasje showt!
[ afbeelding ]
Maar voor jou is dat gewoon een lange broekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |