Staat de datum goed ingesteld?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Zeg, die nieuwe telefoon he...
De wekker gaat ook al twee dagen niet. Gewoon NIET
Alles staat goed ingesteld, S heeft het ook gecontroleerd, maar niets.
En als ik het even tussendoor test voor over 5 minuten gaat ie wel, maar 's ochtends niet
Toen S zei dat ie dan wel een andere applicatie als wekker zou downloaden dacht ik dat ik gek werd. Andere browser downloaden om FOK! te laten werken (half dan), andere wekkert downloaden om op tijd wakker te worden.
Maar als je angry birds leuk vindt moet je vooral deze telefoon kopen
Dat denk ik wel, de AVRO kan verder ook goede talentenshows organiseren. Ik ben er alleen maar voorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Avro en TROS gaan samen.
Zou dat misschien positieve gevolgen kunnen hebben voor het NSF? Minder TROSinvloed?
Ja die staat echt goed ingesteld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef APK het volgende:
[..]
Staat de datum goed ingesteld?
'5 minutes from now' snapt 'ie dan wel, maar 'tomorrow 08.00' misschien niet...
Wat zei hij? Dat ze het idd niet gingen halen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Greys![]()
Kwakman was vanochtend op 538 over de mislukte bootreis.
Ik moest lachen voor 8 uur 's ochtends en dat wil heel wat zeggen
Dat ze geen rekening gehouden hadden met sluizen enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei hij? Dat ze het idd niet gingen halen?
En jij zag er automatisch [PANIEEEEEEEEEK] bij toen hij het zei?
Nee serieus, lieg je dat nou of was het gewoon écht zo met die sluizen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze geen rekening gehouden hadden met sluizen enzo![]()
Oh da's mooi dat ze nu wel blijven en niet meer gaan heen en weren!quote:En nu waren ze in de auto op weg naar DD om er pas na de hopelijk finale weer weg te komen
Dan vindt die telefoon van jou dat je te lang slaaptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
Ja die staat echt goed ingesteld.
En ik stel mijn wekker in op dezelfde dag, want ik ga nooit voor 00.00 naar bed
Dus dan is het niet 'morgen' dat ie moet afgaan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ze geen rekening gehouden hadden met sluizen enzo![]()
En nu waren ze in de auto op weg naar DD om er pas na de hopelijk finale weer weg te komen
Het is dat Ll een weekendje weg is, anders had hij vast geroepen dat die wekker het niet doet omdat roze, omdat wijvenfoon en omdat vrouwen toch lui zijn en willen uitslapenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan vindt die telefoon van jou dat je te lang slaapt
Die sluizen
Je mist hem.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dat Ll een weekendje weg is, anders had hij vast geroepen dat die wekker het niet doet omdat roze, omdat wijvenfoon en omdat vrouwen toch lui zijn en willen uitslapen
Tuurlijkquote:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Ik heb trouwens rood-wit-blauwe schmink!![]()
Hopelijk leest mijn moeder niks over terreurdreigingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder belde gister een tikkie verontrust (die had ook dat bericht gelezen over die terreurdreiging) maar mijn vader riep 'Welnee, allemaal gelul' en toen ik vertelde van onze cheerie dingen en roodwitblauwe jurkies riep hij 'Je krijgt 100 euro als je in beeld komt!'.![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Mijn vader dacht dat wij sowieso geen gevaar lopen, want áls ze al iets gaan doen qua terreur, dan toch zeker tijdens de finale en niet de halve finale ().
*afklopt*
Maar doe mij maar katten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, hoe briljant grappig geschreven
http://mennokater.wordpre(...)endelijke-muizenval/
Ja maar de TS van het topic waar deze link in stond heeft katten van het type die hard wegrennen als er een spinnetje beweegtquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder belde gister een tikkie verontrust (die had ook dat bericht gelezen over die terreurdreiging) maar mijn vader riep 'Welnee, allemaal gelul' en toen ik vertelde van onze cheerie dingen en roodwitblauwe jurkies riep hij 'Je krijgt 100 euro als je in beeld komt!'.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |