Mietjeeeeequote:
Nee daar ben ik dan weer echt te preuts voorquote:
Woehahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar voor jou is dat gewoon een lange broek.
quote:
Ik ben bang dat het niks gaat worden. Maar iets van vlaggen of pompons moet nog wel lukken, hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Nee maar srsly, als we nog iets willen moeten we het wel vandaag of morgen bestellen.
Gaat niet werken he?Want we weten het niet.
Ik zou het eerder andersom stellenquote:
Het is Limburg, waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Misschien zit er bij Cat om de hoek zo'n winkel
Ja, het lijkt mij ook niet zo'n goed idee. Nouja, die ene rood/wit/blauw jurk ging nog wel. Kan je ook zo je jas overheen doen en dan is het wegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
We moeten er wel de hele dag in lopen he
We hebben geen hotelkamer waar we ons even snel voordat het begint kunnen omkleden ofzo, we lopen er de hele middag in.
Nou bestel jij hem?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook niet zo'n goed idee. Nouja, die ene rood/wit/blauw jurk ging nog wel. Kan je ook zo je jas overheen doen en dan is het weg
Ik vier geen carnaval. Je kan lekker rustig je boodschappen doen dat weekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Lekker bier zuipen en hossen, jij liever dan ik, muissie
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval. Je kan lekker rustig je boodschappen doen dat weekend
Ik ga hem bestellenquote:
Of om de plee te poetsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga hem bestellenEven die site zoeken waar hij 20 euro kostte.
Komt altijd nog van pas met koninginnedag of een ek/wk
http://www.keeskonings.co(...)2527&cat=44&group=27quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga hem bestellenEven die site zoeken waar hij 20 euro kostte.
Komt altijd nog van pas met koninginnedag of een ek/wk
Fotooooquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Zo, tapijt in de kinderkamer is gelegd door professionele tapijtleggers
Ook nog rwb is dan wel een beetje overdone, denk ik ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen we dan twee oranje ponpons bij de rwb jurk?
Ja, ineens blijkt dat mn oom stoffeerder wasquote:
Dat is eens geluk! Dat je het nog niet wist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ineens blijkt dat mn oom stoffeerder was
Handige familiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ineens blijkt dat mn oom stoffeerder was
Stiefoom en met pensioen alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is eens geluk! Dat je het nog niet wist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |