Headset met bluetooth. Is dus geen probleem. Als ik jou moet bellen is dat theoretisch iets gevaarlijker, omdat ik dan je nummer/contact moet opzoeken tijdens het rijden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 06:28 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me handig als je mij dan belt.. kan jou wel bellen maar als je op de snelweg zit heeft dat geen zin met een mobieltje aan je helm
Yep.quote:Heb je navi? Hoef ik alleen maar een straatnaam door te geven toch
Ben niet zo'n eter eigenlijkquote:
Ik neem ook wat zakken zoutjes meequote:
Pics.quote:
Ja jij zdegt dat je lekker bentquote:
En dan zien jullie zondag ook al niet hoe lekker ik ben.. zou bijna medelij krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja jij zdegt dat je lekker bentOns een beetje gek lopen maken en dan lopen te dode mussen he
Bijna huilen zo ergquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
En dan zien jullie zondag ook al niet hoe lekker ik ben.. zou bijna medelij krijgen
Nee, want voorlopig probeer ik blaadje11 nog over te halen wel te komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee Ronin pas je de OP even aan nu blaadje niet komt en je dus waarschijnlijk wel op tijd zult zijn?
Ja bijnaquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, want voorlopig probeer ik blaadje11 nog over te halen wel te komen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja bijnaMaar nog niet helemaal. Dans voor me! Dans voor mijn vermaak!
Ging dat niet automatisch nu danquote:
Ssstttquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ging dat niet automatisch nu danReeks die meteen in je AT komt te staan?
Niet dat het niet gezellig is dat je je weer meld hoor
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ssstttik wist even niet zo gauw wat ik anders moest posten.
Misschien afspraken proberen te verzetten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:46 schreef Lucifur het volgende:
Volg TRU nu al een tijdje, eerste post in dit forum.
Balen dat ik niet mee kan.
Face to face dingen bespreken is toch veel interessanter en makkelijker.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:56 schreef markxx1985 het volgende:
ik en me ma kommen ook zondag
we komme met de auto
we neme bierjes en kouwe piza en klankschelen mee
tot zondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag:D
Niet vergeten , station Epe .. komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:36 schreef markxx1985 het volgende:
ja kwil ratelbandje zien,,,,lekke ding lol:P]
en bastrad en volgelmans tof
en me ma wil groeps-rieki doen!!!!!
Staat in de OPquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef markxx1985 het volgende:
bastaart ken nie spelle lol:P
markiemarkie komp lekke naar edddddde nie naar eppppe
moe jij ook doen!!!!
quote:
quote:
Wat hebben jullie onderling geregeld dan?quote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie onderling geregeld dan?
Nog niet echt iets eigenlijk, dacht ik.. ehh.. kuch, ff mn zenuwen tot bedaren brengenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie onderling geregeld dan?
Ik ben wat gewend, vorig jaar met 220-230 over de snelweg gevlogen. Achterop dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaaa
Saampjes op de motor rijden, goed vasthouden
Samen? Mag zij sturen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaaa
Saampjes op de motor rijden, goed vasthouden
Meesturen, ja. Sturen op een motor doe je (vooral) met je lichaamquote:
Ben blij dat ik vorig jaar nog heb geoefendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Meesturen, ja. Sturen op een motor doe je (vooral) met je lichaam
Mwah, hij weegt maar 700 kilo. Dat moet toch wel te doen zijn? Beetje noppenbandjes erop en ju.quote:
Ding is levensgevaarlijk. Fatsoenlijk sturen gaat niet & het ergste ... die ketting ...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mwah, hij weegt maar 700 kilo. Dat moet toch wel te doen zijn? Beetje noppenbandjes erop en ju.
je moet ook een korte broek dragen op dat dingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ding is levensgevaarlijk. Fatsoenlijk sturen gaat niet & het ergste ... die ketting ...
Helemaal open en bloot. Als je broek ofzo ertussen komt ...![]()
Mag minirok ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
je moet ook een korte broek dragen op dat ding
quote:
Zo te zien een viercilinder in V-vorm, met bovenliggende nokkenassen en een belachelijk grote boring-slag verhouding.quote:
Ik ben benieuwd daan het aantal cc's en het vermogen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo te zien een viercilinder in V-vorm, met bovenliggende nokkenassen en een belachelijk grote boring-slag verhouding.
Wat is morgen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd daan het aantal cc's en het vermogen!
Maar we wijken een KLEIN beetje af van het topic!
MORGEN!!!
Tja, beetje lullig als je morgen voor niets in Ede staat hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Overmorgen, sorry!Ben ff in de war met de dagen!
Nogal jah!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, beetje lullig als je morgen voor niets in Ede staat he
Maar is dat nou afgesproken?quote:
Ik denk Ron1n wel, alleen dat er dan een complete file achter je ontstaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:36 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik vrees voor jou dat RON1N het daar niet mee eens is
Jij weet helemaal niet of ik wel zo lekker benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk Ron1n wel, alleen dat er dan een complete file achter je ontstaat.
Blaadje, lees jij al een poosje mee hier op TRU?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of ik wel zo lekker ben
Neuh, maar ik ken het effect van minirokjes dragende motorchicks op achteropkomend verkeer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of ik wel zo lekker ben
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk Ron1n wel, alleen dat er dan een complete file achter je ontstaat.
Nog niet zo lang, zeg het eens?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blaadje, lees jij al een poosje mee hier op TRU?
Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ken het effect van minirokjes dragende motorchicks op achteropkomend verkeer.
Dus toch spijkerbroekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ze mag er best in minirok op zitten, zolang ie stil staat
Tijdens het rijden heeft het ook weinig zin, ik zie er dan toch niets van
Oh oke, ik denk ik ga op mn kop krijgen ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen?
Vroeg het me gewoon af
Gewoon doen joh, hartstikke leuk toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Oh oke, ik denk ik ga op mn kop krijgen ofzo![]()
Maar ik lees nu een aantal weken mee, ben meer een lezer dan schrijver.
Al vroeg ik me net wel af waarom, het topic onverklaarbare gebeurtenissen is erg interessant, maar het komt gewoon niet in me op over mijn ervaringen te vertellen.
Ik schaam me er niet voor hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, hartstikke leuk toch?![]()
Don't be shy.
Wat heb jij op je geweten? Praat me bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:
Moet ik trouwens nog een kogelwerend vest aan doen denken jullie? Mensen die wrok koesteren?
Ik heb een schoon geweten hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat heb jij op je geweten? Praat me bij
Schitterend, ja, die ('s avonds kans op) regen en onweersbuienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)_Europa__.html?p=5,2
Zei ik al niet een aantal keer dat het schitterend weer zou worden op de meet?
Hanteer nou eens the secret!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Schitterend, ja, die ('s avonds kans op) regen en onweersbuien
HO eventjes, niet als ik op een motor zit ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Schitterend, ja, die ('s avonds kans op) regen en onweersbuien
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
HO eventjes, niet als ik op een motor zit ja!
Pak is waterdichtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef Blaadje11 het volgende:
HO eventjes, niet als ik op een motor zit ja!
Zoals ik al zei.. waar kan men je oppikken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef truepositive het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Er kon eventueel vervoer geregeld worden voor mij toch?
Kut, ik zie klepstoters en dus geen bovenliggende nokkenassenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo te zien een viercilinder in V-vorm, met bovenliggende nokkenassen en een belachelijk grote boring-slag verhouding.
Geen idee, van wie heb je de laatste tijd een topic gesloten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:
Moet ik trouwens nog een kogelwerend vest aan doen denken jullie? Mensen die wrok koesteren?
Dan blijf je tenminste lekker droog als je in een sloot rijdt.quote:
LOLquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan blijf je tenminste lekker droog als je in een sloot rijdt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan blijf je tenminste lekker droog als je in een sloot rijdt.
Kan je tarot kaarten roken dan ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bastard, even een vraagje. Is het leuk als je ook je tarot kaarten meeneemt en een beetje vertelt over hoe een legging werkt? Steken andere mensen ook nog wat van op.
Leuk idee!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bastard, even een vraagje. Is het leuk als je ook je tarot kaarten meeneemt en een beetje vertelt over hoe een legging werkt? Steken andere mensen ook nog wat van op.
Ja, we gaan toch ook in het gras picknicken?quote:
Zie bovenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik kom niet op de meet, misschien volgend jaar.
Veel plezier en meet ze![]()
Sja.. daar zeg je wat. Ik heb niet echt een travel pack kaarten eigenlijk, althans de kaarten die ik gebruik... no way dat die naar buiten gaan of voor vermaak gebruikt kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan er niks aan doenquote:
Misschien volgend jaar danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen
Ik wist al dat ik niet meekon zonder dat er al een datum was geprikt
Hoe wist je dat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen
Ik wist al dat ik niet meekon zonder dat er al een datum was geprikt
Ik ben nog minderjarig en woon bij paps en mams,quote:
Oh zo. Ja, begrijp ik. Wel erg jammer though, zou juist nu zo leuk zijn voor je .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig en woon bij paps en mams,
die vinden het vast niet goed als ik naar Ede ga, om met een boel 20+ die ik van internet ken, te ontmoeten
En als je zegt dat er twee moderators en een ex-mod bij zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
die vinden het vast niet goed als ik naar Ede ga, om met een boel 20+ die ik van internet ken, te ontmoeten
Dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En als je zegt dat er twee moderators en een ex-mod bij zijn?
quote:
Misschien dat haar ouders het een geruststelling vinden als ze weten dat het er ook moderators aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat haar ouders het een geruststelling vinden als ze weten dat het er ook moderators aanwezig zijn.
Nou ja zeg, wat een idee!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.
Ook als ik iets gewonnen heb hier, geloven ze er heilig in dat het spam is waar ik ingetrapt ben.
Ach ik heb een keer een meeting bij mij thuis gehad waarbij de moeder van 1 van de aanwezigen voor mijn huis in de auto bleef wachten tot dochterlief weer weg wilde!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een idee!
Bastard, Jogy en ToT zijn gewoon toffe kerels die proberen de boel hier in het gareel te houden en het moderaten combineren met een gezin en werk.
Zijn je ouders tamelijk achterdochtig? Of gewoon overbezorgd voor hun dochter ?
Kijk, zo kan het ook dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb een keer een meeting bij mij thuis gehad waarbij de moeder van 1 van de aanwezigen voor mijn huis in de auto bleef wachten tot dochterlief weer weg wilde!Toch maar ff naar binnen uitgenodigd!
Die meid was toen 14 en is nu 21 of zo, en komt volgende week weer op bezoek!Van meetings kunnen heel goede vriendschappen ontstaan.
Ja die moeder was HEEL erg achterdochtig! Ze heeft echt moeten lullen als Brugman voor ze mocht komen.quote:
Je mag nog wel op internet? Of FOK! je stiekem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook als ik iets gewonnen heb hier, geloven ze er heilig in dat het spam is waar ik ingetrapt ben.
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]Wat erg! Heb je ze niet eens laten kijken hier?
Ehm... Vraag het ze eens? Je moeder vindt toch ook dat je meer mensen moet leren kennen en vrienden moet maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okee, maar om nou paranoide te reageren op alles wat internet heet, is overdreven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Ja maar mensen in real life ontmoeten is toch wel anders he!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, maar om nou paranoide te reageren op alles wat internet heet, is overdreven.
Misschien dat het helpt als je zegt dat eigenlijk niemand elkaar kent. Dan zal ook niemand met elkaar samenspannen tegen je!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:58 schreef summer2bird het volgende:
Oke, ik ga het wel vragen.![]()
Vanavond post ik hier wel effe het resultaat, ik moet zo werken
Dat klopt wel, maar 9 van de 10 keer vind ik het toch leuk en een goede beslissingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:20 schreef ToT het volgende:
Ja maar mensen in real life ontmoeten is toch wel anders he!
Ook dat ..ik heb van deze groep alleen Rateltje 2 keer eerder ontmoetquote:Misschien dat het helpt als je zegt dat eigenlijk niemand elkaar kent. Dan zal ook niemand met elkaar samenspannen tegen je!
Is ook een kwestie van je eigen (verkeerde) beeldvorming he, waar dan vervolgens niet aan wordt voldaan. Dat kun je de ander niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Ik nog helemaal niemandquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:32 schreef -Engel- het volgende:
<snip>
Ook dat ..ik heb van deze groep alleen Rateltje 2 keer eerder ontmoet
O... dat doe ik niet eens.....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef R0N1N het volgende:
& als je dan al in je uppie met onbekenden/vreemden afspreekt, zorg ervoor dat er ALTIJD iemand is die er van weet of dat te weten kan komen. Waar je bent & met wie. Desnoods zorg je ervoor dat ze er (makkelijk) achter kunnen komen, als je 'verdwijnt'. (Zoals b.v. een tekst-documentje op je desktop).
In de buurt van Delft, kan eventueel wel nummer PMen zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. waar kan men je oppikken?
Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:58 schreef summer2bird het volgende:
Oke, ik ga het wel vragen.![]()
Vanavond post ik hier wel effe het resultaat, ik moet zo werken
Goed idee!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?
Dat kan heel raar overkomenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?
Nou ben ik zelf moeder en..... nou Hmmmmquote:Goedemiddag, u spreekt met vogeltjesdans van FOK!, ik wilde u graag even spreken over een meet die we graag willen houden als FOK!kers onder elkaar en waarbij we natuurlijk ook graag in de aanwezigheid van uw dochter zouden willen zijn. We zijn allemaal onschuldige FOK!kers ziet u, geen greintje kwaad in de zin!
We hebben zelfs moderators mee, namelijk Bastard en LavenderrEn we zijn allemaal posters van TRU, een forum over verschillende esoterische en paranormale onderwerpen, geesten, tarot, astrologie en zo. Dus dat is prima in orde. Ik wil haar eventueel ook wel ophalen en weer thuis brengen hoor
Mwah, ik heb het zelf wel een paar keer gedaan, van een ander spiritueel forum, en het helpt vaak wel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf moeder en..... nou Hmmmm
Nou ga ik het toch eens vragen, reikiforum toevallig? Amsterdamse Bos? Daar was iemand met nagenoeg dezelfde nickname als jij, moest er meteen aan denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het zelf wel een paar keer gedaan, van een ander spiritueel forum, en het helpt vaak wel!
Hehehe daar ben ik idd geweest ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:41 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Nou ga ik het toch eens vragen, reikiforum toevallig? Amsterdamse Bos? Daar was iemand met nagenoeg dezelfde nickname als jij, moest er meteen aan denken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen al 'Vogeltjesdans van Fok' en die moeder denkt wtf?
Ja, maar Bastard is er ook ....oh, ja, dan is het goed![]()
Wel heel lief van je hoor Vogeltjesdans dat je het wilt proberen, maar ik zou het niet doen.
Kolere zeg....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Nee, het mag niet, jullie zijn allemaar 'foute' mensen die mijn telefoon zouden weggooien en mij gaan verkrachten.
Dus veel plezier![]()
Ja dat is waar... maar ja als dat al niet mag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Nee, het mag niet, jullie zijn allemaar 'foute' mensen die mijn telefoon zouden weggooien en mij gaan verkrachten.
Dus veel plezier![]()
Volgens mij hebben jullie elkaar gezien in Amstelveen: iets met een scouting bebouw met 1 hele grote slaapzaal en een stuk of wat hadden tentjes mee, workshop djembee - workshop met engelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe daar ben ik idd geweest ja!2X zelfs!:D Reikicentrum.nl he!
(Ik had het nu alleen over een ander forum)
Maar wie ben jij dan?
Afgaan op een username...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Bastard het volgende:
[..]ja dat bedoel ik...
"Ja ik ben vogeltjesdans van het FUK forum enne ik pas wel op uw dochter vanavond hoor. Hehe he hehe... maakt u zich voooooral geen zorgen. "
Komt niet over
Nou ja zegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Dus veel plezier![]()
Ik ben 1 keer in ieder geval wel wezen slapen. De andere keer weet ik niet meer precies.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie elkaar gezien in Amstelveen: iets met een scouting bebouw met 1 hele grote slaapzaal en een stuk of wat hadden tentjes mee, workshop djembee - workshop met engelen![]()
Weet alleen niet meer of jullie ook zijn blijven slapen?
Misschien heeft het feit dat het in een bos is ook meegeteld? Een openbare plek is natuurlijk wel veiliger.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Dus veel plezier![]()
ik heb niks van een bos gezegt, toen ik aankwam bij het woordje mensen en internet, waren jullie in een klap verkrachters en loverboys geworden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien heeft het feit dat het in een bos is ook meegeteld? Een openbare plek is natuurlijk wel veiliger.
Jammer. Misschien kan je het nog proberen door te zeggen dat er een moeder komt die een dochter heeft die ook op FOK! post en zelfs een paar keer mee is geweest naar (ONZ) meets?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Dus veel plezier![]()
De tering zeg, dat is wel heel erg paranoïde!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik heb niks van een bos gezegt, toen ik aankwam bij het woordje mensen en internet, waren jullie in een klap verkrachters en loverboys geworden.
Dit gaat 'm niet worden, misschien over een paar jaar.
Ik kan dr wel begrijpen.. je woont nog thuis.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik heb niks van een bos gezegt, toen ik aankwam bij het woordje mensen en internet, waren jullie in een klap verkrachters en loverboys geworden.
Nee ik ook niet hoor, maar voor sommigen kan het rustgevend werken. Bovendien valt voor de meesten hier al eenvoudig te achterhalen waar ze heen zijn gegaan en met wie er is afgesproken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:51 schreef -Engel- het volgende:
O... dat doe ik niet eens.....
BTW waarom krijg ik nu een banner over Tbs
Triest. Ergens ook wel weer goed hoor, enige reserves, maar dit is wel heel erg overdreven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
"Goedenavond mevrouw. U spreekt met [insert echte naam]. Ik heb begrepen van uw dochter dat zij morgen graag naar Ede wil om een aantal gelijkgestemde mensen te ontmoeten, en dat u daar enigszins gereserveerd tegenover staat. Langs deze weg zou ik graag enige zorgen die u mogelijk heeft wegnemen."quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Bastard het volgende:
[..]ja dat bedoel ik...
"Ja ik ben vogeltjesdans van het FUK forum enne ik pas wel op uw dochter vanavond hoor. Hehe he hehe... maakt u zich voooooral geen zorgen. "
Komt niet over
Die laatste zin is net iets té!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Goedenavond mevrouw. U spreekt met [insert echte naam]. Ik heb begrepen van uw dochter dat zij morgen graag naar Ede wil om een aantal gelijkgestemde mensen te ontmoeten, en dat u daar enigszins gereserveerd tegenover staat. Langs deze weg zou ik graag enige zorgen die u mogelijk heeft wegnemen."
Ik heb een beetje de indruk dat je ouders je niet helemaal los willen laten. Maar helaas, de volgende keer dan misschien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Goedenavond mevrouw. U spreekt met [insert echte naam]. Ik heb begrepen van uw dochter dat zij morgen graag naar Ede wil om een aantal gelijkgestemde mensen te ontmoeten, en dat u daar enigszins gereserveerd tegenover staat. Langs deze weg zou ik graag enige zorgen die u mogelijk heeft wegnemen."
Jarenlang met verschillende partijen moeten afstemmen en overleggen, dan leer je wel een gesprek voeren ja.quote:
Dank u, dank uquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in ieder geval wel wezen slapen. De andere keer weet ik niet meer precies.
Maar dat is idd waar ik dus aan dacht ja!Maar die engelenworkshop was echt ZEER bijzonder!
Heb je die nog dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben onderhand wel benieuwd wie Blaadje11 is zeg!Ik denk dat ik straks wat foto's van die Reiki-meeting ga bekijken!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben onderhand wel benieuwd wie Blaadje11 is zeg!Ik denk dat ik straks wat foto's van die Reiki-meeting ga bekijken!
Ik ben gewoon Blaadjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
Hmm, ik hoop voor jou dat je toch een beetje nachtrust hebt.. en voor mij ook want wil niet omkukelen als ik achter op zitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik ben anders ook reuze benieuwd zo onderhand, en dat is nog zachtjes uitgedrukt
Maar gelukkig is het nog maar één nachtje slapen (of niet natuurlijk)
![]()
![]()
Ja dat heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:42 schreef jogy het volgende:
Ik neem iig 4 liter water mee en wat handfruit, als het morgen net zo warm is als nu dan kunnen we het wel gebruiken. maar rond 14:00 station Ede dus?
.
Dat is vast het jaar geweest dan ik begon in een tent, verhuisde naar de slaapzaal om vervolgens weer in een tentje te belanden waar ik 's morgens een bakkie thee kreegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon BlaadjeAltijd al geweest.
Ik vind het ZO gaaf iemand van toen weer eens te zien!
Ik heb inderdaad ook die workshop gedaan toen, was bijzonder. Maar geen idee of jij er ook bij was in die groep.
Ik weet nog wel dat ik alleen zaterdags even langs zou komen en het werd toen zo gezellig dat ik me liet overhalen de nacht ook te blijven.
En dus ben ik met 2 meiden mijn hond die ik mee had naar mn ouders gaan brengen en weer terug gekomen.
Ik heb een tijd een klant gehad in het Amsterdamse bos, en elke keer moest ik weer terug denken aan die meeting
Lag ik in een tentje met mn beste din en een vreemde man
Ik heb ze van beide Reiki meetings nog!quote:
Hehehe ja idd tof om weer iemand van toen terug te zien!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon BlaadjeAltijd al geweest.
Ik vind het ZO gaaf iemand van toen weer eens te zien!
Ik heb inderdaad ook die workshop gedaan toen, was bijzonder. Maar geen idee of jij er ook bij was in die groep.
Ik weet nog wel dat ik alleen zaterdags even langs zou komen en het werd toen zo gezellig dat ik me liet overhalen de nacht ook te blijven.
En dus ben ik met 2 meiden mijn hond die ik mee had naar mn ouders gaan brengen en weer terug gekomen.
Ik heb een tijd een klant gehad in het Amsterdamse bos, en elke keer moest ik weer terug denken aan die meeting
Lag ik in een tentje met mn beste din en een vreemde man
Geen idee wat jij daar hebt uitgevretenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Dat is vast het jaar geweest dan ik begon in een tent, verhuisde naar de slaapzaal om vervolgens weer in een tentje te belanden waar ik 's morgens een bakkie thee kreeg
Ik zou zo echt niet weten wie Cyberbull isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ze van beide Reiki meetings nog!Maar we praten nu over de meeting waarop Cyberbull ook was he? Die zit hier ook op Fok!
Er zijn 4 meetings geweest waar ik bij was: 2 in Budel en 2 in Amstelveen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ze van beide Reiki meetings nog!Maar we praten nu over de meeting waarop Cyberbull ook was he? Die zit hier ook op Fok!
Ik ben zo'n master geworden bij Connyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja idd tof om weer iemand van toen terug te zien!Inmiddels ben ikzelf trouwens ook Tera Mai Reiki & Seichem master geworden bij Kees.
Die Reiki-behandeling die ik toen op die meeting van een stuk of 6 masters tegelijk kreeg was echt heel bijzonder!
Er waren Usui, Tera Mai en Tibetaanse Usui masters!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:26 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n master geworden bij Conny
Waren er zoveel masters dan in dat bos??
Gunst, had ik geen idee van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Er waren Usui, Tera Mai en Tibetaanse Usui masters!
Oh?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:28 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Gunst, had ik geen idee van.
Ik weet nog wel van de djembé waarvoor ik het bos in vluchtte
Vlgs mij heb ik in Budel ook in een tentje geslapen met B, Foppe was er toen ook, Wolletje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:24 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Er zijn 4 meetings geweest waar ik bij was: 2 in Budel en 2 in Amstelveen.
De naam Cuberbull komt me heel bekend voor maar weet er ff geen gezicht bij,
Budel was ook iets van een scouting maar geen slaapzaal, de meeste sliepen toen in tentjes en een enkeling boven. Wel een grote keuken, geklooi met water, veel behandelingen met oa Violette Vuur.
Ik had Theo hier woensdag nog op bezoek!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:33 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Vlgs mij heb ik in Budel ook in een tentje geslapen met B, Foppe was er toen ook, Wolletje.
Mo, Kees, Conny. Mycena.
Oh ja Margriet en Theo. Waar ik later nog een weekend ben geweest met B.
De tijd haalt me in
Ach Totje, na morgen maken we ons eigen topicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had Theo hier woensdag nog op bezoek!
Hehehe we misbruiken dit topic wel aardig door herinneringen op te halen he!
Echt wel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ach Totje, na morgen maken we ons eigen topic
DOENquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik zit er nog over te twijfelen of ik m'n camera weer mee zal nemen of niet.
Er waren er 2 in Budel en 2 in Amstelveen. Met alle weekend meetingen waren de kinderen meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:20 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Geen idee wat jij daar hebt uitgevreten
Was er dan 2 keer een meeting daar? Vlgs mij was het 2 keer in Budel, waarvan ik er 1 heb meegemaakt.
Mn beste din (ik weet echt haar nickname niet meer.. Candy?) was hier dit weekend en we hadden het er nog over.
In Budel was het echt heftig voor haar (met dank aan jou meen ik) en had ze haar dochter mee.
Maar was er 2 keer een meet in Budel? 2 Keer in Amstelveen? We weten het niet meer.
Wel bijzonder dat ik via dat forum mn beste din heb ontmoet en we dat nog zijn.
Vorig jaar zelfs dezelfde tatoo laten zetten in Zandvoort
Guts ja die was er ook nog SneeuwKLOK/VLOKquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Er waren Usui, Tera Mai en Tibetaanse Usui masters!(Okee van dat laatste maar eentje.
)
Oh, en er was ook iemand die in een stuk of 6 stromingen master was of zo.Sneeuwklokje of Sneeuwvlokje of zo.
Hehehe ja dat "je" hoorde er niet echt bij!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Guts ja die was er ook nog SneeuwKLOK/VLOK
Jaaaaaa Bri, net vanaaf weg gereden hierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:42 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Er waren er 2 in Budel en 2 in Amstelveen. Met alle weekend meetingen waren de kinderen mee
Was ik een tikkeltje aangeschoten en schijtlollig in Amstelveen en de rest laat ik lekker zweven![]()
Met dank aan mij ... wat heb ik uitgevroten dan? gegegegege
Bri bedoel je?
Ja van jou wel, maar van Blaadje niet!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:57 schreef TeraMai het volgende:
Ja ik weet het wel hahaha maar weet jij het ook?
Jouw gezicht kan ik me voor de geest halen ja. Al meteenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja dat "je" hoorde er niet echt bij!Wel een aardige dame verder. Beetje stilletjes.
Maar weet je wel wie ik ben nu? Dat je er een gezicht bij kunt bedenken?
Edit: Dat was voor Blaadje bedoeld!Jij weet het wel he!
Hehehe toftof!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:01 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jouw gezicht kan ik me voor de geest halen ja. Al meteen
Maar een vlokje? Nee.
Wel een smurf
Ik was toen niet fors, maar viel altijd opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe toftof!
Sneeuwvlokje was een vrij fors gebouwde dame die zich behoorlijk afzijdig hield. Aardig persoon als je er mee praat, dat absoluut!Alleen kan ik me wel voorstellen dat ze niet opgevallen is.
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:06 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik was toen niet fors, maar viel altijd op
Was vlokje dan niet van de djembé?
Ohh ja, Aapke... bijzondere vrouw!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee.
Was je toen bij die meeting toen Aapke er ook was? (Die jongedame in de rolstoel)
Kan ik me niet herinneren, heb wel anderen tot kwijlens toe op de tafel zien liggenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:58 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jaaaaaa Bri, net vanaaf weg gereden hier
Jij was vlgs mij degeen die haar de behandeling gaf waardoor ze overgaf zeg maar.
Waarom denk je dat ik je uit de buurt hield vanaf dat moment
Nee niks meer. Was trouwens zo raar dat ze Usui Reiki had, maar dat ze Tera Mai symbolen had meegekregen van haar master.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ohh ja, Aapke... bijzondere vrouw!
Ik was toen nog van oei.. hoe ga ik daarmee om, maar zij was zo... haar eigenHeb ik van geleerd
Nog iets van haar gelezen/gehoord later?
Die naam zegt me even niets, sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Hahaha ja, die Alain, apart en mooi figuur
Kent 1 van jullie Slaintje nog?
Denk ook niet dat hij op een meeting is geweest.quote:
Ah ja, bij mij ook sinds een week. Kga zn naam hier niet roepen, maar begint met een T.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef TeraMai het volgende:
Jep hangt aan mijn facebook
Weet alleen zijn naam niet meer.
Bedankt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef TeraMai het volgende:
Toon Hermans?![]()
Als ik jullie niet meer spreek: hele fijne, gezellig middag en avond morgen
Slaintjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef TeraMai het volgende:
Toon Hermans?![]()
Als ik jullie niet meer spreek: hele fijne, gezellige middag en avond morgen
Nopequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef ToT het volgende:
Maar Blaadje, hebben wij op die meet met elkaar gepraat?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Nope![]()
Jij was niet echt aanwezig, ik al helemaal niet,. maar blijkbaar heb je toch een indruk achter gelaten
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jawel, ongevaarlijke aanwezigheid daar in het bos...
Ik was toen helemaal int zwart gekleedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe okee dan!
Ik zit nog naar de foto's te kijken...ik zie 2 blonde dames met kort / halflang haar, eentje met langer en donkerder haar. Verder weet ik het ff niet.
Jess zul je vast niet zijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik was toen helemaal int zwart gekleed
In de zomer? Nee, denk het niet (al ben ik dat in de winter wel meestal). Op de enige foto die ik heb zit ik ehh.. een loly te ... ja leukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Jess zul je vast niet zijn!Dan had je het me wel op MSN verteld!
Hmmm....beetje rood-achtig geverfd haar?
Sorry!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
In de zomer? Nee, denk het niet (al ben ik dat in de winter wel meestal). Op de enige foto die ik heb zit ik ehh.. een loly te ... ja leuk
Joh, ik was er eerst met mn hond (Golden), die ik later heb gebracht naar mn ouders.
Ik viel niet op he
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zitten we dit meet topic nu een beetje te misbruiken voor jullie gezamenlijke herinneringen? Ga dat ergens anders doen, stelletje vunzerds
Dit gedeelte was nou net niet vunzigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zitten we dit meet topic nu een beetje te misbruiken voor jullie gezamenlijke herinneringen? Ga dat ergens anders doen, stelletje vunzerds
Ohh die drol in vachtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sorry!Hehehe nee ik heb ook geen golden retriever op de foto's staan, alleen de hond van Kees.
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef bl0emetjE het volgende:
Tot mijn grote spijt ga ik toch moeten afmelden. Maar ik hoop dat deze meeting gewoon zo leuk wordt dat iedereen het snel nog een keer over wil doen, met mij erbij dan
Ohh ik wilde echt wel graag komen! Ik vind het echt jammer dat het niet volgend weekend is, dan heb ik veel meer tijd!
idd, dat komt wel goed!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:18 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ahh maar het wordt echt wel gezellig daar in Ede! En super mooi weer
Jaa, echt heel! Kan het niet stiekem toch een weekje verzet wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, dat komt wel goed!maar wel jammer joh!
Beetje laat voor!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Jaa, echt heel! Kan het niet stiekem toch een weekje verzet worden![]()
okee!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef Thaboel het volgende:
Voortaan ff die wazige zooi uit amstelveen houden. Danku
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb in Amstelveen mijn opleiding astrologie gevolgdquote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef Thaboel het volgende:
Dit meen je? Wtf...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb in Amstelveen mijn opleiding astrologie gevolgd
Je zou er juist blij mee moeten zijn, zo'n wazige meiden zijn meestal wel makkelijk voor 'n keertjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef Thaboel het volgende:
maar reiki als voorbehoedsmiddel :Squote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je zou er juist blij mee moeten zijn, zo'n wazige meiden zijn meestal wel makkelijk voor 'n keertje
quote:Op zondag 8 mei 2011 03:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk niet.
@ Bastard: ik stuur je nog wel een SMSje.
Ik zal het hem doorgeven straks.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:56 schreef Bastard het volgende:
@Ron1n, de koeweg lijkt me anders handig voor je om heen te rijden?
Als ik op google maps kijk is daar een parking, en er is bos.. ik denk dat we daar heen zullen gaan?
Mooi, ik parkeer er iets ten noorden van op de parking en loop daarna naar stationquote:
Wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 03:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk niet.
@ Bastard: ik stuur je nog wel een SMSje.
De rest op 2 na geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef -Engel- het volgende:
Wie gaan er nu dan nog?
Anders ga ik liever weer op ziekenbezoek....
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... ik neem aan dat het nog steeds 14.00 op station Ede is....?
Groen/zwart ok..quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga tot nu toe gewoon met de auto....
14:00 ben ik daar (mits ik gigantisch fout ga rijden en als op dat moment mijn telefoon besluit leeg te zijn)
Te herkennen aan:
groene sneakers, groen shirtje en een zwarte broek... verder denk ik een grijsachtige tas bij mij heb >>> je weet wel van 't merk met dat aapje
voor de zekerheid hang ik mijn tel, maar even aan de oplader
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vertrek ook nu, moet niet al te lang meer wachten anders kom ik niet meer op tijd
Tot zo!!! 't is voor mij ongeveer 30 min met de auto dus ik vertrek om 13:30quote:
we trokken veel diertjes (rupsen) aan .quote:
Toch had ik die vlammen wel willen zien verschijnen....quote:
Er waren er 8 in het totaal, waarvan er 2 later kwamen en eentje weg ging toen die 2 kwamen. (Kwam qua timing zo uit).quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef summer2bird het volgende:
Leuk dat het leuk was
Hoeveel kwamen er uiteindelijk?
Mijn vader zegt nu steeds dingen als; moet je opletten, komt er uiteindelijk maar eentje die daar in zijn uppie op dat station staat omdat hij belazerd was, zie je wel dat ik gelijk had?
Ik word er nu wel een beetje moe van.
Jah dat zei ik net he!quote:
Ja ik zal ze online zetten. Dan kunnen we de linkjes onderling naar elkaar PMmen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef Summers het volgende:
Was gezellig , ik wil foto'ssssssssssss zien
Done!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zal ze online zetten. Dan kunnen we de linkjes onderling naar elkaar PMmen.
leuk te zien hoe jullie daar zaten!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zal ze online zetten. Dan kunnen we de linkjes onderling naar elkaar PMmen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Vogeltjesdans z'n foto's!
kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Sorry, maar ze worden alleen per PM onderling gestuurd naar degenen die er waren!
Thx!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan ik me wat bij voorstellen
fijn dat jullie een leuke tijd hebben gehad!
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:26 schreef Summers het volgende:
Yeahhh foto's ! maar tot nu toe nog maar 3 gezien want is bij mij een ramp met laden
Bijna huilen zo ergquote:
Hu? Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:03 schreef Blaadje11 het volgende:
Het was gezellig!![]()
Enne.. ik heb iets ontdekt!....
RON1N blijkt stiekum een linkse boomknuffelaar te zijn
Hebbie uitgevreten dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bijna huilen zo erg![]()
![]()
![]()
Ben pas net thuis, heb een lichte detour gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |