Leuk idee!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bastard, even een vraagje. Is het leuk als je ook je tarot kaarten meeneemt en een beetje vertelt over hoe een legging werkt? Steken andere mensen ook nog wat van op.
Ja, we gaan toch ook in het gras picknicken?quote:
Zie bovenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik kom niet op de meet, misschien volgend jaar.
Veel plezier en meet ze![]()
Sja.. daar zeg je wat. Ik heb niet echt een travel pack kaarten eigenlijk, althans de kaarten die ik gebruik... no way dat die naar buiten gaan of voor vermaak gebruikt kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bastard, even een vraagje. Is het leuk als je ook je tarot kaarten meeneemt en een beetje vertelt over hoe een legging werkt? Steken andere mensen ook nog wat van op.
Kan er niks aan doenquote:
Misschien volgend jaar danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen
Ik wist al dat ik niet meekon zonder dat er al een datum was geprikt
Hoe wist je dat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen
Ik wist al dat ik niet meekon zonder dat er al een datum was geprikt
Ik ben nog minderjarig en woon bij paps en mams,quote:
Oh zo. Ja, begrijp ik. Wel erg jammer though, zou juist nu zo leuk zijn voor je .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig en woon bij paps en mams,
die vinden het vast niet goed als ik naar Ede ga, om met een boel 20+ die ik van internet ken, te ontmoeten
En als je zegt dat er twee moderators en een ex-mod bij zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
die vinden het vast niet goed als ik naar Ede ga, om met een boel 20+ die ik van internet ken, te ontmoeten
Dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En als je zegt dat er twee moderators en een ex-mod bij zijn?
quote:
Misschien dat haar ouders het een geruststelling vinden als ze weten dat het er ook moderators aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat haar ouders het een geruststelling vinden als ze weten dat het er ook moderators aanwezig zijn.
Nou ja zeg, wat een idee!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.
Ook als ik iets gewonnen heb hier, geloven ze er heilig in dat het spam is waar ik ingetrapt ben.
Ach ik heb een keer een meeting bij mij thuis gehad waarbij de moeder van 1 van de aanwezigen voor mijn huis in de auto bleef wachten tot dochterlief weer weg wilde!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een idee!
Bastard, Jogy en ToT zijn gewoon toffe kerels die proberen de boel hier in het gareel te houden en het moderaten combineren met een gezin en werk.
Zijn je ouders tamelijk achterdochtig? Of gewoon overbezorgd voor hun dochter ?
Kijk, zo kan het ook dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb een keer een meeting bij mij thuis gehad waarbij de moeder van 1 van de aanwezigen voor mijn huis in de auto bleef wachten tot dochterlief weer weg wilde!Toch maar ff naar binnen uitgenodigd!
Die meid was toen 14 en is nu 21 of zo, en komt volgende week weer op bezoek!Van meetings kunnen heel goede vriendschappen ontstaan.
Ja die moeder was HEEL erg achterdochtig! Ze heeft echt moeten lullen als Brugman voor ze mocht komen.quote:
Je mag nog wel op internet? Of FOK! je stiekem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ook als ik iets gewonnen heb hier, geloven ze er heilig in dat het spam is waar ik ingetrapt ben.
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]Wat erg! Heb je ze niet eens laten kijken hier?
Ehm... Vraag het ze eens? Je moeder vindt toch ook dat je meer mensen moet leren kennen en vrienden moet maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okee, maar om nou paranoide te reageren op alles wat internet heet, is overdreven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!Ik kan het wel een beetje begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |