Mwah, hij weegt maar 700 kilo. Dat moet toch wel te doen zijn? Beetje noppenbandjes erop en ju.quote:
Ding is levensgevaarlijk. Fatsoenlijk sturen gaat niet & het ergste ... die ketting ...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mwah, hij weegt maar 700 kilo. Dat moet toch wel te doen zijn? Beetje noppenbandjes erop en ju.
je moet ook een korte broek dragen op dat dingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ding is levensgevaarlijk. Fatsoenlijk sturen gaat niet & het ergste ... die ketting ...
Helemaal open en bloot. Als je broek ofzo ertussen komt ...![]()
Mag minirok ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
je moet ook een korte broek dragen op dat ding
quote:
Zo te zien een viercilinder in V-vorm, met bovenliggende nokkenassen en een belachelijk grote boring-slag verhouding.quote:
Ik ben benieuwd daan het aantal cc's en het vermogen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo te zien een viercilinder in V-vorm, met bovenliggende nokkenassen en een belachelijk grote boring-slag verhouding.
Wat is morgen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd daan het aantal cc's en het vermogen!
Maar we wijken een KLEIN beetje af van het topic!
MORGEN!!!
Tja, beetje lullig als je morgen voor niets in Ede staat hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Overmorgen, sorry!Ben ff in de war met de dagen!
Nogal jah!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, beetje lullig als je morgen voor niets in Ede staat he
Maar is dat nou afgesproken?quote:
Ik denk Ron1n wel, alleen dat er dan een complete file achter je ontstaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:36 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik vrees voor jou dat RON1N het daar niet mee eens is
Jij weet helemaal niet of ik wel zo lekker benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk Ron1n wel, alleen dat er dan een complete file achter je ontstaat.
Blaadje, lees jij al een poosje mee hier op TRU?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of ik wel zo lekker ben
Neuh, maar ik ken het effect van minirokjes dragende motorchicks op achteropkomend verkeer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of ik wel zo lekker ben
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk Ron1n wel, alleen dat er dan een complete file achter je ontstaat.
Nog niet zo lang, zeg het eens?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blaadje, lees jij al een poosje mee hier op TRU?
Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ken het effect van minirokjes dragende motorchicks op achteropkomend verkeer.
Dus toch spijkerbroekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ze mag er best in minirok op zitten, zolang ie stil staat
Tijdens het rijden heeft het ook weinig zin, ik zie er dan toch niets van
Oh oke, ik denk ik ga op mn kop krijgen ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen?
Vroeg het me gewoon af
Gewoon doen joh, hartstikke leuk toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Oh oke, ik denk ik ga op mn kop krijgen ofzo![]()
Maar ik lees nu een aantal weken mee, ben meer een lezer dan schrijver.
Al vroeg ik me net wel af waarom, het topic onverklaarbare gebeurtenissen is erg interessant, maar het komt gewoon niet in me op over mijn ervaringen te vertellen.
Ik schaam me er niet voor hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, hartstikke leuk toch?![]()
Don't be shy.
Wat heb jij op je geweten? Praat me bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:
Moet ik trouwens nog een kogelwerend vest aan doen denken jullie? Mensen die wrok koesteren?
Ik heb een schoon geweten hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat heb jij op je geweten? Praat me bij
Schitterend, ja, die ('s avonds kans op) regen en onweersbuienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)_Europa__.html?p=5,2
Zei ik al niet een aantal keer dat het schitterend weer zou worden op de meet?
Hanteer nou eens the secret!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Schitterend, ja, die ('s avonds kans op) regen en onweersbuien
HO eventjes, niet als ik op een motor zit ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Schitterend, ja, die ('s avonds kans op) regen en onweersbuien
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
HO eventjes, niet als ik op een motor zit ja!
Pak is waterdichtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef Blaadje11 het volgende:
HO eventjes, niet als ik op een motor zit ja!
Zoals ik al zei.. waar kan men je oppikken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef truepositive het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Er kon eventueel vervoer geregeld worden voor mij toch?
Kut, ik zie klepstoters en dus geen bovenliggende nokkenassenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo te zien een viercilinder in V-vorm, met bovenliggende nokkenassen en een belachelijk grote boring-slag verhouding.
Geen idee, van wie heb je de laatste tijd een topic gesloten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:
Moet ik trouwens nog een kogelwerend vest aan doen denken jullie? Mensen die wrok koesteren?
Dan blijf je tenminste lekker droog als je in een sloot rijdt.quote:
LOLquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan blijf je tenminste lekker droog als je in een sloot rijdt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan blijf je tenminste lekker droog als je in een sloot rijdt.
Kan je tarot kaarten roken dan ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bastard, even een vraagje. Is het leuk als je ook je tarot kaarten meeneemt en een beetje vertelt over hoe een legging werkt? Steken andere mensen ook nog wat van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |