quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.
Ook als ik iets gewonnen heb hier, geloven ze er heilig in dat het spam is waar ik ingetrapt ben.
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]Wat erg! Heb je ze niet eens laten kijken hier?
Ehm... Vraag het ze eens? Je moeder vindt toch ook dat je meer mensen moet leren kennen en vrienden moet maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig en woon bij paps en mams,
die vinden het vast niet goed als ik naar Ede ga, om met een boel 20+ die ik van internet ken, te ontmoeten
Okee, maar om nou paranoide te reageren op alles wat internet heet, is overdreven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Ja maar mensen in real life ontmoeten is toch wel anders he!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, maar om nou paranoide te reageren op alles wat internet heet, is overdreven.
Misschien dat het helpt als je zegt dat eigenlijk niemand elkaar kent. Dan zal ook niemand met elkaar samenspannen tegen je!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:58 schreef summer2bird het volgende:
Oke, ik ga het wel vragen.![]()
Vanavond post ik hier wel effe het resultaat, ik moet zo werken
Dat klopt wel, maar 9 van de 10 keer vind ik het toch leuk en een goede beslissingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:20 schreef ToT het volgende:
Ja maar mensen in real life ontmoeten is toch wel anders he!
Ook dat ..ik heb van deze groep alleen Rateltje 2 keer eerder ontmoetquote:Misschien dat het helpt als je zegt dat eigenlijk niemand elkaar kent. Dan zal ook niemand met elkaar samenspannen tegen je!
Is ook een kwestie van je eigen (verkeerde) beeldvorming he, waar dan vervolgens niet aan wordt voldaan. Dat kun je de ander niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he!Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Ik nog helemaal niemandquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:32 schreef -Engel- het volgende:
<snip>
Ook dat ..ik heb van deze groep alleen Rateltje 2 keer eerder ontmoet
O... dat doe ik niet eens.....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef R0N1N het volgende:
& als je dan al in je uppie met onbekenden/vreemden afspreekt, zorg ervoor dat er ALTIJD iemand is die er van weet of dat te weten kan komen. Waar je bent & met wie. Desnoods zorg je ervoor dat ze er (makkelijk) achter kunnen komen, als je 'verdwijnt'. (Zoals b.v. een tekst-documentje op je desktop).
In de buurt van Delft, kan eventueel wel nummer PMen zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. waar kan men je oppikken?
Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:58 schreef summer2bird het volgende:
Oke, ik ga het wel vragen.![]()
Vanavond post ik hier wel effe het resultaat, ik moet zo werken
Goed idee!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?
Dat kan heel raar overkomenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?
Nou ben ik zelf moeder en..... nou Hmmmmquote:Goedemiddag, u spreekt met vogeltjesdans van FOK!, ik wilde u graag even spreken over een meet die we graag willen houden als FOK!kers onder elkaar en waarbij we natuurlijk ook graag in de aanwezigheid van uw dochter zouden willen zijn. We zijn allemaal onschuldige FOK!kers ziet u, geen greintje kwaad in de zin!
We hebben zelfs moderators mee, namelijk Bastard en LavenderrEn we zijn allemaal posters van TRU, een forum over verschillende esoterische en paranormale onderwerpen, geesten, tarot, astrologie en zo. Dus dat is prima in orde. Ik wil haar eventueel ook wel ophalen en weer thuis brengen hoor
Mwah, ik heb het zelf wel een paar keer gedaan, van een ander spiritueel forum, en het helpt vaak wel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf moeder en..... nou Hmmmm
Nou ga ik het toch eens vragen, reikiforum toevallig? Amsterdamse Bos? Daar was iemand met nagenoeg dezelfde nickname als jij, moest er meteen aan denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het zelf wel een paar keer gedaan, van een ander spiritueel forum, en het helpt vaak wel!
Hehehe daar ben ik idd geweest ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:41 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Nou ga ik het toch eens vragen, reikiforum toevallig? Amsterdamse Bos? Daar was iemand met nagenoeg dezelfde nickname als jij, moest er meteen aan denken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen al 'Vogeltjesdans van Fok' en die moeder denkt wtf?
Ja, maar Bastard is er ook ....oh, ja, dan is het goed![]()
Wel heel lief van je hoor Vogeltjesdans dat je het wilt proberen, maar ik zou het niet doen.
Kolere zeg....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Nee, het mag niet, jullie zijn allemaar 'foute' mensen die mijn telefoon zouden weggooien en mij gaan verkrachten.
Dus veel plezier![]()
Ja dat is waar... maar ja als dat al niet mag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Nee, het mag niet, jullie zijn allemaar 'foute' mensen die mijn telefoon zouden weggooien en mij gaan verkrachten.
Dus veel plezier![]()
Volgens mij hebben jullie elkaar gezien in Amstelveen: iets met een scouting bebouw met 1 hele grote slaapzaal en een stuk of wat hadden tentjes mee, workshop djembee - workshop met engelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe daar ben ik idd geweest ja!2X zelfs!:D Reikicentrum.nl he!
(Ik had het nu alleen over een ander forum)
Maar wie ben jij dan?
Afgaan op een username...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Bastard het volgende:
[..]ja dat bedoel ik...
"Ja ik ben vogeltjesdans van het FUK forum enne ik pas wel op uw dochter vanavond hoor. Hehe he hehe... maakt u zich voooooral geen zorgen. "
Komt niet over
Nou ja zegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Dus veel plezier![]()
Ik ben 1 keer in ieder geval wel wezen slapen. De andere keer weet ik niet meer precies.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie elkaar gezien in Amstelveen: iets met een scouting bebouw met 1 hele grote slaapzaal en een stuk of wat hadden tentjes mee, workshop djembee - workshop met engelen![]()
Weet alleen niet meer of jullie ook zijn blijven slapen?
Misschien heeft het feit dat het in een bos is ook meegeteld? Een openbare plek is natuurlijk wel veiliger.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Dus veel plezier![]()
ik heb niks van een bos gezegt, toen ik aankwam bij het woordje mensen en internet, waren jullie in een klap verkrachters en loverboys geworden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien heeft het feit dat het in een bos is ook meegeteld? Een openbare plek is natuurlijk wel veiliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |