abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 23:41:12 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96459453
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]

nee, naar hun mening zijn moderators enge oude kerels die de hele dag op internet zitten om jonge meisjes te loKken.

Ook als ik iets gewonnen heb hier, geloven ze er heilig in dat het spam is waar ik ingetrapt ben.
:D Wat erg! Heb je ze niet eens laten kijken hier?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96459724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:

[..]

:D Wat erg! Heb je ze niet eens laten kijken hier?
Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he! :) Ik kan het wel een beetje begrijpen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:41:02 #123
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96463473
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ben nog minderjarig en woon bij paps en mams,
die vinden het vast niet goed als ik naar Ede ga, om met een boel 20+ die ik van internet ken, te ontmoeten :+
Ehm... Vraag het ze eens? Je moeder vindt toch ook dat je meer mensen moet leren kennen en vrienden moet maken?

Als je het maar niet doet om jezelf te beschermen tegen mogelijk negatieve reacties van ons, want ik kan je verzekeren dat dat niet zal gebeuren.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:44:25 #124
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96463527
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja op het Internet kunnen mensen zich heel anders voordoen dan ze in het echt zijn he! :) Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Okee, maar om nou paranoide te reageren op alles wat internet heet, is overdreven.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_96465510
Oke, ik ga het wel vragen.
:Y
Vanavond post ik hier wel effe het resultaat, ik moet zo werken :P
Twiddel
pi_96465934
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee, maar om nou paranoide te reageren op alles wat internet heet, is overdreven.
Ja maar mensen in real life ontmoeten is toch wel anders he! :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:58 schreef summer2bird het volgende:
Misschien dat het helpt als je zegt dat eigenlijk niemand elkaar kent. Dan zal ook niemand met elkaar samenspannen tegen je! ;)
pi_96466074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:20 schreef ToT het volgende:
Ja maar mensen in real life ontmoeten is toch wel anders he! :)
Dat klopt wel, maar 9 van de 10 keer vind ik het toch leuk en een goede beslissing
quote:
Misschien dat het helpt als je zegt dat eigenlijk niemand elkaar kent. Dan zal ook niemand met elkaar samenspannen tegen je! ;)
Ook dat ..ik heb van deze groep alleen Rateltje 2 keer eerder ontmoet :)
pi_96467358
Heel veel plezier morgen :)
pi_96467378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:43 schreef TeraMai het volgende:
Heel veel plezier morgen :)
Thx! :) Gaat wel goed komen! ^O^
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:52:08 #130
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96468770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
Is ook een kwestie van je eigen (verkeerde) beeldvorming he, waar dan vervolgens niet aan wordt voldaan. Dat kun je de ander niet kwalijk nemen ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:32 schreef -Engel- het volgende:
<snip>
Ook dat ..ik heb van deze groep alleen Rateltje 2 keer eerder ontmoet :)
Ik nog helemaal niemand -O- ;(
Maar daar gaat verandering in komen *O*

Terwijl ik me ooit speciaal voor zo'n meet had aangemeld op fok! (de toen nog op handen zijnde teotwawki-meet die BCC, sort of, zou opzetten, maar dat is nooit doorgegaan -O- )

Wel al eerder andere mensen ontmoet die ik via internet had leren kennen, maar dat is onderhand al weer 8 jaar geleden (en die laatste was echt een knoepert van een tegenvaller :') )

Dat mensen niet zouden samenspannen omdat ze elkaar niet kennen, klopt overigens niet.
De mensen die reeds alhier op het forum "samenspannen" zullen dat in real-life ook niet nalaten. Ook al hebben ze elkaar nog nooit ontmoet. Bovendien zie je direct groepsvorming ontstaan, waarbij 'samenspannen' al relatief snel de kop op kan steken. Uiteraard kan het ook zo zijn dat mensen elkaar in real-life binnen 5 tellen uitspugen, terwijl ze online de beste maatjes waren.

Haantje de voorste & de eeuwige kneus haal je er binnen 5 minuten uit ;)

Neemt niet weg dat het doorgaands allemaal reuze meevalt & dit onder pubers (die zich zo nodig moeten 'bewijzen') stukken erger is dan met 30+ers (wat nu de meesten toch wel zijn).

"samenspannen" hoeft daarbij niet eens negatief te zijn. Dat kan b.v. ook juist tegen een 'verstorend element binnen de groep' zijn. (Tegen zo'n puberende testosteron puist b.v. :P )

De kans dat er echt serieus foute dingen gebeuren, is minimaal, en eventuele 'daders' merken dan al vrij snel dat 'anoniem op internet' helemaal zo anoniem niet is ;)

& als je dan al in je uppie met onbekenden/vreemden afspreekt, zorg ervoor dat er ALTIJD iemand is die er van weet of dat te weten kan komen. Waar je bent & met wie. Desnoods zorg je ervoor dat ze er (makkelijk) achter kunnen komen, als je 'verdwijnt'. (Zoals b.v. een tekst-documentje op je desktop).
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_96470187
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef R0N1N het volgende:
& als je dan al in je uppie met onbekenden/vreemden afspreekt, zorg ervoor dat er ALTIJD iemand is die er van weet of dat te weten kan komen. Waar je bent & met wie. Desnoods zorg je ervoor dat ze er (makkelijk) achter kunnen komen, als je 'verdwijnt'. (Zoals b.v. een tekst-documentje op je desktop).
O... dat doe ik niet eens.....

BTW waarom krijg ik nu een banner over Tbs :?
pi_96473647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zoals ik al zei.. waar kan men je oppikken? :*
In de buurt van Delft, kan eventueel wel nummer PMen zo.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:29:16 #133
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96474116
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:58 schreef summer2bird het volgende:
Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?
pi_96474497
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als je wil, kan ik wel even met je ouders bellen om het ijs te breken en ze gerust te stellen?
Goed idee! :D
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:05:05 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96474988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat kan heel raar overkomen :D
The truth was in here.
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 16:11:45 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96475153
quote:
Goedemiddag, u spreekt met vogeltjesdans van FOK!, ik wilde u graag even spreken over een meet die we graag willen houden als FOK!kers onder elkaar en waarbij we natuurlijk ook graag in de aanwezigheid van uw dochter zouden willen zijn. We zijn allemaal onschuldige FOK!kers ziet u, geen greintje kwaad in de zin!

We hebben zelfs moderators mee, namelijk Bastard en Lavenderr :Y En we zijn allemaal posters van TRU, een forum over verschillende esoterische en paranormale onderwerpen, geesten, tarot, astrologie en zo. Dus dat is prima in orde. Ik wil haar eventueel ook wel ophalen en weer thuis brengen hoor :Y
Nou ben ik zelf moeder en..... nou Hmmmm :+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 16:18:04 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_96475337
Alleen al 'Vogeltjesdans van Fok' en die moeder denkt wtf :o ?
Ja, maar Bastard is er ook ....oh, ja, dan is het goed _O-

Wel heel lief van je hoor Vogeltjesdans dat je het wilt proberen, maar ik zou het niet doen. :N
pi_96475459
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ben ik zelf moeder en..... nou Hmmmm :+
Mwah, ik heb het zelf wel een paar keer gedaan, van een ander spiritueel forum, en het helpt vaak wel! :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:41:24 #139
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_96477882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwah, ik heb het zelf wel een paar keer gedaan, van een ander spiritueel forum, en het helpt vaak wel! :)
Nou ga ik het toch eens vragen, reikiforum toevallig? Amsterdamse Bos? Daar was iemand met nagenoeg dezelfde nickname als jij, moest er meteen aan denken :)
pi_96477959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:41 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Nou ga ik het toch eens vragen, reikiforum toevallig? Amsterdamse Bos? Daar was iemand met nagenoeg dezelfde nickname als jij, moest er meteen aan denken :)
Hehehe daar ben ik idd geweest ja! :D 2X zelfs!:D Reikicentrum.nl he! :P
(Ik had het nu alleen over een ander forum)

Maar wie ben jij dan? :D
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:13:12 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96478721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen al 'Vogeltjesdans van Fok' en die moeder denkt wtf :o ?
Ja, maar Bastard is er ook ....oh, ja, dan is het goed _O-

Wel heel lief van je hoor Vogeltjesdans dat je het wilt proberen, maar ik zou het niet doen. :N
_O- ja dat bedoel ik...
"Ja ik ben vogeltjesdans van het FUK forum enne ik pas wel op uw dochter vanavond hoor. Hehe he hehe... maakt u zich voooooral geen zorgen. "
Komt niet over :N
The truth was in here.
pi_96478736
Nee, het mag niet, jullie zijn allemaar 'foute' mensen die mijn telefoon zouden weggooien en mij gaan verkrachten.

Dus veel plezier :W ;(
Twiddel
pi_96478801
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef summer2bird het volgende:
Nee, het mag niet, jullie zijn allemaar 'foute' mensen die mijn telefoon zouden weggooien en mij gaan verkrachten.

Kolere zeg.... -O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:16:29 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96478817
quote:

Ja dat is waar... maar ja als dat al niet mag. ;)
The truth was in here.
pi_96478914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe daar ben ik idd geweest ja! :D 2X zelfs!:D Reikicentrum.nl he! :P
(Ik had het nu alleen over een ander forum)

Maar wie ben jij dan? :D
Volgens mij hebben jullie elkaar gezien in Amstelveen: iets met een scouting bebouw met 1 hele grote slaapzaal en een stuk of wat hadden tentjes mee, workshop djembee - workshop met engelen *O*
Weet alleen niet meer of jullie ook zijn blijven slapen?
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2011 @ 18:26:20 #146
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_96479061
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

_O- ja dat bedoel ik...
"Ja ik ben vogeltjesdans van het FUK forum enne ik pas wel op uw dochter vanavond hoor. Hehe he hehe... maakt u zich voooooral geen zorgen. "
Komt niet over :N
Afgaan op een username... 8)7 Dat is echt kortzinnigheid ten top!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 18:26:20 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_96479062
quote:

Nou ja zeg :o
pi_96479147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef TeraMai het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie elkaar gezien in Amstelveen: iets met een scouting bebouw met 1 hele grote slaapzaal en een stuk of wat hadden tentjes mee, workshop djembee - workshop met engelen *O*
Weet alleen niet meer of jullie ook zijn blijven slapen?
Ik ben 1 keer in ieder geval wel wezen slapen. De andere keer weet ik niet meer precies.
Maar dat is idd waar ik dus aan dacht ja! :P Maar die engelenworkshop was echt ZEER bijzonder! _O_
pi_96479178
quote:

Misschien heeft het feit dat het in een bos is ook meegeteld? Een openbare plek is natuurlijk wel veiliger. :)
pi_96479326
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Misschien heeft het feit dat het in een bos is ook meegeteld? Een openbare plek is natuurlijk wel veiliger. :)
ik heb niks van een bos gezegt, toen ik aankwam bij het woordje mensen en internet, waren jullie in een klap verkrachters en loverboys geworden.

Dit gaat 'm niet worden, misschien over een paar jaar.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')