Je zou er juist blij mee moeten zijn, zo'n wazige meiden zijn meestal wel makkelijk voor 'n keertjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef Thaboel het volgende:
Voortaan ff die wazige zooi uit amstelveen houden. Danku
maar reiki als voorbehoedsmiddel :Squote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je zou er juist blij mee moeten zijn, zo'n wazige meiden zijn meestal wel makkelijk voor 'n keertje
quote:Op zondag 8 mei 2011 03:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk niet.
@ Bastard: ik stuur je nog wel een SMSje.
Op zondag 8 mei 2011 09:19 schreef Summers het volgende:
Ik zal het hem doorgeven straks.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:56 schreef Bastard het volgende:
@Ron1n, de koeweg lijkt me anders handig voor je om heen te rijden?
Als ik op google maps kijk is daar een parking, en er is bos.. ik denk dat we daar heen zullen gaan?
Mooi, ik parkeer er iets ten noorden van op de parking en loop daarna naar stationquote:
Wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 03:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk niet.
@ Bastard: ik stuur je nog wel een SMSje.
De rest op 2 na geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef -Engel- het volgende:
Wie gaan er nu dan nog?
Anders ga ik liever weer op ziekenbezoek....
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... ik neem aan dat het nog steeds 14.00 op station Ede is....?
Groen/zwart ok..quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga tot nu toe gewoon met de auto....
14:00 ben ik daar (mits ik gigantisch fout ga rijden en als op dat moment mijn telefoon besluit leeg te zijn)
Te herkennen aan:
groene sneakers, groen shirtje en een zwarte broek... verder denk ik een grijsachtige tas bij mij heb >>> je weet wel van 't merk met dat aapje
voor de zekerheid hang ik mijn tel, maar even aan de oplader
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vertrek ook nu, moet niet al te lang meer wachten anders kom ik niet meer op tijd
Tot zo!!! 't is voor mij ongeveer 30 min met de auto dus ik vertrek om 13:30quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |