Die naam zegt me even niets, sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Hahaha ja, die Alain, apart en mooi figuur
Kent 1 van jullie Slaintje nog?
Denk ook niet dat hij op een meeting is geweest.quote:
Ah ja, bij mij ook sinds een week. Kga zn naam hier niet roepen, maar begint met een T.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef TeraMai het volgende:
Jep hangt aan mijn facebook
Weet alleen zijn naam niet meer.
Bedankt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef TeraMai het volgende:
Toon Hermans?![]()
Als ik jullie niet meer spreek: hele fijne, gezellig middag en avond morgen
Slaintjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef TeraMai het volgende:
Toon Hermans?![]()
Als ik jullie niet meer spreek: hele fijne, gezellige middag en avond morgen
Nopequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef ToT het volgende:
Maar Blaadje, hebben wij op die meet met elkaar gepraat?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Nope![]()
Jij was niet echt aanwezig, ik al helemaal niet,. maar blijkbaar heb je toch een indruk achter gelaten
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jawel, ongevaarlijke aanwezigheid daar in het bos...
Ik was toen helemaal int zwart gekleedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe okee dan!
Ik zit nog naar de foto's te kijken...ik zie 2 blonde dames met kort / halflang haar, eentje met langer en donkerder haar. Verder weet ik het ff niet.
Jess zul je vast niet zijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik was toen helemaal int zwart gekleed
In de zomer? Nee, denk het niet (al ben ik dat in de winter wel meestal). Op de enige foto die ik heb zit ik ehh.. een loly te ... ja leukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Jess zul je vast niet zijn!Dan had je het me wel op MSN verteld!
Hmmm....beetje rood-achtig geverfd haar?
Sorry!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
In de zomer? Nee, denk het niet (al ben ik dat in de winter wel meestal). Op de enige foto die ik heb zit ik ehh.. een loly te ... ja leuk
Joh, ik was er eerst met mn hond (Golden), die ik later heb gebracht naar mn ouders.
Ik viel niet op he
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zitten we dit meet topic nu een beetje te misbruiken voor jullie gezamenlijke herinneringen? Ga dat ergens anders doen, stelletje vunzerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |