SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige topics:Die plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ff eten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Auw, mijn vinger zat tussen het klapbordquote:
Weet je wat ook happiness is. Met melkchocolade omhulde marshmellows.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Auw, mijn vinger zat tussen het klapbord
Negerzoenen dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Weet je wat ook happiness is. Met melkchocolade omhulde marshmellows.![]()
![]()
![]()
Nog nooit gehad en in Frankrijk een vet grote doos vol gekocht. ZO GOED.
Neeee, zonder wafeltje sowieso. En dan is de marshmellow suuuuper chewy... veel steviger dan die nederlandse aftreksels van spekkies. Hmmmmm.quote:
Flufffffffquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik hou eigenlijk niet zo van spekkies/marshmellows. Maar ik ga straks wel fluff kopen
Zal ik een potje (hihi) voor je meenemen tzt of kun je dat spul ook in NL krijgen?quote:
Heb je ook in Nederland, in bepaalde winkels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik een potje (hihi) voor je meenemen tzt of kun je dat spul ook in NL krijgen?
Ja he? Ik ben niet echt een feminist maar dit stuit me eigenlijk toch wel tegen de borst (pun intendedquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef Nizno het volgende:
Vrouwen moeten hun borsten naturel tonen want anders bedonderen ze de heren.
Niet omdat een jurkje mooier staat met een cup groter, maar alleen naturel omdat mannen anders denken dat ze grotere borsten hebben.
Mannen zijn toch best treurige wezens als je het zo bezietquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef skunkasaur het volgende:
Nee joh, het is nog erger. Vrouwen moeten zich ook bedekken zodat mannen niet in de verleiding kunnen komen naar ze te kijken en dan aantrekking voelen.
Vrouwen, bedekt u.
Oh ja, ik bedoelde het eigenlijk anders, ik had in mijn hoofd gewoon lurkers in gedachten. En omdat we net een gevalletje lesbeaulurker die in de openbaarheid getreden was gehad hadden, kon ik niet een algemeen "lurkers" noemen (want ik kan het ebst begrijpen dat een lurkende lesbeau het wel boeiend vind) en toen heb ik het gespecificeerd naar heteroman omdat dat het geval was bij kanovinnie en die andere waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Vanyel het volgende:
Erik, waarom is het vreemder voor een heteroman dan voor een homo?
Behalve homo's. Die kunnen hun lusten tov vrouwen tenminste inhouden!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannen zijn toch best treurige wezens als je het zo beziet
Mannen moeten zich ook maar gaan bedekken, dan lopen die homo's tenminste niet steeds met een stijve leuter rondquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve homo's. Die kunnen hun lusten tov vrouwen tenminste inhouden!
Denk maar gewoon aan een snel, mooi Italiaans automerkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde het eigenlijk anders, ik had in mijn hoofd gewoon lurkers in gedachten. En omdat we net een gevalletje lesbeaulurker die in de openbaarheid getreden was gehad hadden, kon ik niet een algemeen "lurkers" noemen (want ik kan het ebst begrijpen dat een lurkende lesbeau het wel boeiend vind) en toen heb ik het gespecificeerd naar heteroman omdat dat het geval was bij kanovinnie en die andere waarvan ik de naam even kwijt ben.
Maar ik had eigenlijk gewoon iedereen bedoeld die geen lesbeau is en lurkt.
Ik weet nou niet bepaald zeker of ik kan meekletsen, want ben geen homo en kan geen lesbi zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms komen er plaatjes van mooie vrouwen voorbij ja. En je bent vrij om te lurken hoor, ik wilde niemand afschrikken. Je mag ook meekletsen wat mij betreft
. Ik ga daar uiteindelijk ook niet over.
Ik ben homo, dan kom ik aan met Prada en Gucci.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Denk maar gewoon aan een snel, mooi Italiaans automerk
Baby. Volgens mij gaat het hier maar over 1 baby (en fietsjes allesomvattende babyliefde natuurlijk).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef skunkasaur het volgende:
We hebben het heus niet alleen over homo of lesbo zaken. Soms ook over groenten. Of koeien waar dan iemand tegenaan fietst. Of micromanagers. Of babies. Vooral babies trouwens.
Oh okquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef skunkasaur het volgende:
We hebben het heus niet alleen over homo of lesbo zaken. Soms ook over groenten. Of koeien waar dan iemand tegenaan fietst. Of micromanagers. Of babies. Vooral babies trouwens.
Zekerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Zo zijn we nog best aantrekkelijk voor buitendoelgroepers. Homomannen, heteromannen, heterovrouwen, allemaal interesse in Lesbeau.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben homo, dan kom ik aan met Prada en Gucci.
Grapje hoor, al ben ik niet bepaald een gearhead
.
Hebben ze snelle auto's?quote:
En ja Ferrari is ook italiaans maar Lamborghini heeft de snelste modellen (niet dat iemand dat hier boeitquote:Denk maar gewoon aan een snel, mooi Italiaans automerk
quote:
Dacht ik.quote:Tevens zijn de plaatjes in de OP wel
Misschien vergis je je toch wel in lesbeau'squote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Hebben ze snelle auto's?
[..]
En ja Ferrari is ook italiaans maar Lamborghini heeft de snelste modellen (niet dat iemand dat hier boeitmaar goed)
Abarthquote:
Dan kan ik hier meepraten, want ik ben nogal fan van auto'squote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien vergis je je toch wel in lesbeau's. het gaat hier nog best vaak over auto's. Oké, misschien geen snelle auto's, maar auto's nontheless
.
Ieder zo zijn hobbies, niet?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Dan kan ik hier meepraten, want ik ben nogal fan van auto's
Doet me een beetje aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar de rest is er niet zo van en Qebbel is aan het vliegen geslagen, dus ik sta er alleen voor met de autoliefde...
@wonderer, thanks voor het haarcomment
Voel me net spuit 11 ...... Fiat Croma 2.5 V6 niet snel genoeg voor op de nederlandse wegen? (A)quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Hebben ze snelle auto's?
[..]
moet er een bel af gaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Ja die Qebbel doet gewoon een Brittie. Evil is het!
Beide AWOLquote:
De bijnaam was ook de Bakmobiel :pquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef lezzer het volgende:
Nooit begrepen, een auto die ze Croma noemen
Dat is vanochtend gebleken dat dat kan jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ga naar de kapper. Nog even nadenken of ik het gewoon kort wil of een mohawk, maar dat kan onderweg wel
Je kan met die Fiat Croma denk ik makkelijk de maximum snelheid mee overtredenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef NoktetMort het volgende:
[..]
Voel me net spuit 11 ...... Fiat Croma 2.5 V6 niet snel genoeg voor op de nederlandse wegen? (A)
Coupé met 2.0L Turbo <3
Tevens kan ik ook meepraten over vliegtuigenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar de rest is er niet zo van en Qebbel is aan het vliegen geslagen, dus ik sta er alleen voor met de autoliefde...
@wonderer, thanks voor het haarcomment
Ook een beetje fan van auto's?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef NoktetMort het volgende:
Inlogprobleempjes met de andere
En ik zag een auto-onderwerp langskomen, dus ik was al blij met iets
Latitude is toch dat je mensen kan volgen en kan zien waar ze zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef NoktetMort het volgende:
Ja, aangestoken door een oud huisgenoot die "altijd wel iets" heeft staan.....
Waar een gereviseerde motor in de huiskamer in elkaar werd gezet![]()
Maar, erg leuk als je *zoef* doet over de snelweg en later een opmerking krijgt van iemand die ons volgde op Latitude.
Van Tha_Erik mocht ik gezellig meekletsenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zitten hier nou ineens allemaalhetero's
?
Ik heb net een recensie gelezen over zo een Fiat op autoweek, en zo te zien is het nog een best goed dingquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef NoktetMort het volgende:
Nee, ikzelf heb er geen, maar ik krijg die soms te leen. Maar het is echt een auto die ik nog wel zou willen hebben. Eigenlijk is het ding zo lelijk als de nacht, maar het rijdt gewoon geweldig. Alleen die stoelen al zijn net zo fijn als een fauteuil (Ik krijg in die auto ook nooit rugpijn.).
En dan de motorrijder die achterom kijkt, welke gek in zo'n oud lijk hem bijhoudt tijdens het optrekken bij de stoplichten. (Gewoon in z'n 2 .... )
Auto te leen/gratis - gezicht van de motorrijder: priceless
Ik ben overigens niet zo'n miep die dan zegt: oeh, wat een leuk geluid uit uitlaat die en die ..... En heb ook geen idee verder waar het over gaat bij die oudhuisgenoot. Hij weet alleen wel wat ik leuk vind
En ergens vraag ik me wel eens af of ik niet een subaru op de kop kan tikken om aan een amateurrally mee te doen oidIk zal niet de beste zijn, maar wel gewoon heel veel lol hebben.
@ DancingPhoebe - Response noted; benieuwd wat m'n vriendin er van zegt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Van Tha_Erik mocht ik gezellig meekletsen
Mij treft geen enkele blaam!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag ook meekletsen wat mij betreft. Ik ga daar uiteindelijk ook niet over.
Klopt, ik geef je ook nergens de schuld van.quote:
Vielen die fiats van je toevallig uit elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef lezzer het volgende:
Echt, ik heb 2x een Fiat gehad, alleen maar gezeik mee.
Die nieuwe Punto'tjes zien er gezellig uit, maar daar laat ik het bij hoor.
Never again dus.
Wat stereotypes wel niet kunnen doen, maar was die rover snel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef lezzer het volgende:
Toen ik die Rover 820 had dachten ze ook altijd dat er een ouwe man met een geruit hoedje in zou zitten. Gassen dat dat ding deed![]()
Ik probeer maar wat te vinden. Zonder succesquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Dus... iemand recent nog een goeie beurt gehad?
Dat niet, maar onder de motorkap rammelde van alles. Sjezus wat een onkosten had ik daar aan zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Vielen die fiats van je toevallig uit elkaar?
Ik dacht het wel ja...quote:Wat stereotypes wel niet kunnen doen, maar was die rover snel?
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Misschien dan welquote:
terustenquote:
Ok, wat oudere fiats staan namelij bekend om hun niet al te goede bouwkwaliteitquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat niet, maar onder de motorkap rammelde van alles. Sjezus wat een onkosten had ik daar aan zeg.
[..]
Ik dacht het wel ja...
Zo'n sloep is geen bak om petjes er uit te trekken, maar als ie eenmaal gaat, gaat ie ook.
Nou, nee dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
QFTquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij die een week geleden nog van bil zijn geweest hebben geen recht van spreken.
*boks*quote:
Dan zeg ik niks meer...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij die een week geleden nog van bil zijn geweest hebben geen recht van spreken.
Slecht verkapte kijk mij, ik heb geile seksquote:
Nee, ik zeg alleen dat ik van de week al van bil ben gegaan, meer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slecht verkapte kijk mij, ik heb geile sekspost
Maar juli!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon kort deze keer, niks bijzonders. Mohawk komt van de zomer wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is vanochtend gebleken dat dat kan ja
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Nee, doe ik wel als het warmer is volgende maand.quote:
mohawk had in mijn opinie leuker eruit gezienquote:
Yeah, vorig jaar rond deze tijd ook gehad, maar te lang en toen vond ik het niet meer leuk. Maar mijn haar groeit idioot snel dus over een maandje of zo doe ik het welquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:25 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mohawk had in mijn opinie leuker eruit gezien
Tipo en een Ritmo. Dat is 15 jr geleden hč...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
terusten
[..]
Ok, wat oudere fiats staan namelij bekend om hun niet al te goede bouwkwaliteitmaar het is zeker irritant als je er veel onkosten mee maakt.
Welke Fiats had je dan als ik vragen mag?
En zo hoort het.. KOFFIEquote:Op donderdag 5 mei 2011 07:46 schreef lezzer het volgende:
Reminds me of...
*wandelt naar koffiemasjien.
Hmm?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:59 schreef lezzer het volgende:
Intussen zit ik nog steeds naar een koud bodempje te kijken
T is ochtend en ik ben blond.. Dus ik snap nietquote:
Ahhquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat ik zei dat ik koffie ging halen, maar dat niet deed.
En intussen wel gedaan heb overigens
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
En zie, als je er maar flink over begint te zeuren, dan lost het zich vanzelf op
Thanks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je soms echt heel leuk Lezzer, en volgens mij doe je het niet eens expres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat het ook anderen overkomtquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:22 schreef Vanyel het volgende:
Damn you autocorrect!
MIT der Ecke!
Leuke foto lezz
daarom FOK! ik ook niet met mn foonquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo vaak ruzie met de autocorrect.
Die wil ik wel voor je beantwoordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
Ik heb blijkbaar een beetje een off day.![]()
Ook nog zeikmailtjes liggen waar ik wat mee moet.![]()
Vooral dat weerhoudt mij vaak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef skunkasaur het volgende:
En als je dan weer terug bent dan ligt er zo'n spons in je maag
Ik vergeet dat altijd. Net zoals ik vijf minuten nadat ik voor het eerst gekart had besloot om het nooit meer te doen. Ben daar veel te mager voor, al mijn uitstekende botten deden me pijn, blauwe plekken overal enzo. Maar nu wil ik echt heus zeker weten absoluut zo snel mogelijk nog een keer en weet ik zeker dat die blauwe plekken echt niet meer zo veel pijn doen.quote:
Daar hoef je helemaal niet van te balen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik hoef 'm niet te zien. Ik baal er zo van dat het me raakt.
ik las kartenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Vanyel het volgende:
Kusje op Erik.
McDonald's is de bom als je je beperkt tot alleen een big mac. Dan krijgt de tegenzin geen voedingsbodem.
KartenPas een keer gedaan en ik vond ook dat de bom. Ik heb genoeg padding
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik las even hopen dat ie ze nu wel in een keer kan vinden.
Nee, ik heb net mijn eigen salade samengesteld bij de salad bar en een bakje frietjes erbij. Vorige keer kon je ook minipizza's krijgen en alles maar nu nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben ze daar ook zo'n armzalig aanbod van eigenlijk enkel saucijzenbroodjes int ziekenhuis?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:16 schreef wonderer het volgende:
YepZit nu even te lunchen, zometeen weer naar huis rijden. De chirurg kijkt er gewoon naar uit om me te opereren omdat ie weet dat het resultaat geweldig gaat worden, heheh.
Dat mag ik hopen, jaquote:
Je kunt je natuurlijk afvragen hoe oprecht dat is aangezien hij een plastisch chirurg is en dus op een andere manier met patienten omgaat, maar hij snapt in ieder geval wel hoe het astetisch aspect werkt. Het kan niet allemaal weg want dan ziet het er niet natuurlijk uit, maar niet elke chirurg snapt dat. En hij welquote:
Gelukkig hoef jij er ook helemaal niks mee te doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet dol op tepelpiercings. Maar de rest klinkt wel oké, wonderer.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat klopt. En ik heb echt niks tegen mensen met een tepelpiercing.
ALS IK HET MAAR NIET ZIE!
Whehe, de hetero in me komt boven
Om daarna je gal te spuwen en te klagen over die verdomde tepelpiercings, huh?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
, nou zoals het een echte hetero betaamt kijk ik er heus wel even naar
.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef wonderer het volgende:
Wat is het leven toch makkelijk als hetero.
quote:
Fixed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef wonderer het volgende:
Wat is het leven toch makkelijk als heteroman.
quote:
Tegen de tijd dat Fiets daadwerkelijk naar SdC is gelopen, hoeft ze niks meer te lerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Zo'n nonnetje moet je nog alles leren. Ik zou de schelp kiezen!
Kom wel even een kopje thee drinken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef lezzer het volgende:
Dan kom je hier langs denk ik! Wel zwaaien hč
Ik hossel die chickies wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Fiets daadwerkelijk naar SdC is gelopen, hoeft ze niks meer te leren
Dat nonnetje is dan ook zo geregeld, toch?
Denk ik.
Ik denk dat naar SdC lopen wat vermoeiender is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar dan moet ze alles aan de non leren, das toch vermoeiend.
Zo van lekker passief "ik weet niet hoe, ik weet niet huh".quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Geen nonnetje, maar ik heb wel exen die van ver moesten komen
dat krijg je met voormalighetero's
![]()
Och... dat gebeurt ook met hetero's die al heel hun leven weten dat ze (quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo van lekker passief "ik weet niet hoe, ik weet niet huh".
Dat je zelf niet zo veel aan de avond hebt zeg maar...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had een bloedneus in mijn slaap en nu is alles rood.
Even denken. Ik denk zo'n 16 keer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef lezzer het volgende:
Hoe vaak is te vaak?
*mrs loopt ook te sprayen..
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me de laatste keer dan ik neusspray gebruikte niet herinneren. Neusspray.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef JKRowling het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben lesbisch en wil heel graag uit de kast komen voor mijn vrienden en familie. Ik heb al een hele tijd geleden voor mezelf geaccepteerd en de meeste van mijn (niet zo heel close) vrienden weten het al wel, maar de vrienden/vriendinnen die ik al vanaf de basisschool ken en mijn familie weten het nog niet.
Ik vind dat zelf heel jammer want elke keer krijg ik vragen over vriendjes en hoe mijn droomman eruit ziet, terwijl ik eigenlijk heel graag wil vertellen over de vrouwen die ik mooi vind en als ik verliefd ben wil ik dat ook heel graag van de daken kunnen schreeuwen.
Het is zo jammer dat ik het geheim moet houden, daarom wil ik het dus vertellen. Alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken... Bij mijn vrienden lijkt het me op zich niet moeilijk, ik weet namelijk dat de meeste van hen het wel zullen accepteren, maar mijn familie... Nee. Dat durf ik niet.
Ik weet zeker dat ze het niet verwachten. Ik hou van shoppen, draag altijd korte rokjes en hoge hakken (geen pics) en ben een echt meisjes-meisje. Ik dat mijn ouders meer zoiets voor zich zien bij een lesbo.
Ik ben niet bang voor hun reactie maar ik ben bang om het zelf te vertellen. Ik kan het gewoon niet.
Omdat ik dat toch wil doen ben ik eigenlijk op zoek naar tips hoe ik het in elk geval aan mijn moeder (vader is er niet meer) kan vertellen. Ik wil niet heel serieus aan tafel gaan zitten en dan zeggen: "Mam, ik moet je iets vertellen... Ik val op meisjes." Ik wil gewoon niet dat er echt een big deal van gemaakt moet worden, ik hoop steeds dat ze bijvoorbeeld aan me vraagt: "En, ben jij al wel eens verliefd geweest? Op wie dan?" En dat ik dan met een meisjesnaam kan antwoorden. Maar dat lukt ook niet, want ze bemoeit zich niet zo met mijn liefdesleven
Hebben jullie tips voor mij?
Ik wil nog wel even zeggen dat ik serieuze reacties wil, dat ik niet mee ga doen aan dat programma van Arie Boomsma en dat ik het niet ga vertellen bij Paul de Leeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat soort dingen probeer ik dus ook steeds, maar mijn moeder merkt niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef skunkasaur het volgende:
Kijk je wel eens samen TV? Ik weet nog dat Bakfiets haar ouders heel subtiel liet weten dat ze die dames op TV zo lekker vond. Niet dat die ouders dat vervolgens oppikten, maar goed.
16quote:
Hallo daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef JKRowling het volgende:
Hallo
Ik heb vanmiddag dit topic: " Hoe plan ik mijn coming out? " in PUB geplaatst en daar werd me verteld dat jullie me misschien zouden kunnen helpen. Ik denk dat het zinloos is om het hele bericht hier nog een keer te posten, maar zouden jullie het misschien door willen lezen en hebben jullie misschien tips hoe ik het kan aanpakken?
Mochten jullie die niet hebben, dan geeft het niet, maar jullie hebben er denk ik wel meer verstand van dan de meeste mensen die in dat topic hebben gereageerd
Pff. Ik dacht dat mijn moeder het allang wist of dat het niet deerde, maar uiteindelijk kwam ze erachter omdat ze op m'n computer zat te kijken en er ergens een gay website langs kwam. De maandag d'r na lokte ze het uit. Dat vond ze allemaal wel moeilijk, toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Vanyel het volgende:
Of je moeder merkt het wel maar geeft jou de ruimte.
Hoe zat dat bij Fiets?
Waarop mijn moeder antwoordde 'Ja, dat is wel een mooi wijf, ja.'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef skunkasaur het volgende:
Kijk je wel eens samen TV? Ik weet nog dat Bakfiets haar ouders heel subtiel liet weten dat ze die dames op TV zo lekker vond.
Om te eten vind ik carpaccio altijd wel fijn, maar dat moet je dan wel erg dun kunnen snijden. Lekker met truffelolie, rucola en parmezaanse kaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg, wat is jullie lievelingsvoorgerecht om te maken?
Ik zal wel even bladeren in Jamie in 30 minuten. Zijn wel leuke receptjes en heel simpel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zoek iets wat vooral makkelijk om te maken en heel licht is, maar toch heel erg leuk oogt. De rest van het menu is best veul en zwaar, maar ik vind het ongezellig het voorgerecht helemaal over te slaan...
Niet zo blij, daar stond dus niets leuks in.quote:
Ik heb ook een amusekookboek, maar dan zou je amuses én een voorgerecht moeten doen, want amuses en alleen een hoofdgerecht plus toetje is not done.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
GFTDMM. Ben ik aan het googlen, kom ik de term amuses tegen... Nu is natuurlijk het hek van de friggin' dam!
We zijn er!quote:
Patat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Jullie willen de tips zeker niet delenquote:
Hmmm nee. Als ik het lef ervoor zou hebben denk ik toch dat ik het liever echt iets persoonlijker doe. Ik denk namelijk dat mijn moeder het zou accepteren als het haar vertelde en heel teleurgesteld zou zijn als ze wist dat ik het gewoon op internet zette bij mensen die ik helemaal niet ken en dat die het al wel mochten weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:37 schreef wonderer het volgende:
Wat betreft JK, misschien is dat topic doorsturen toch niet zo'n heel groot punt. Als ze moeilijk gaan doen over het onpersoonlijke, kun je altijd nog zeggen dat dit voor jou de manier was en dat het niet anders ging omdat zij zich er niet voor open stellen.
En dan leg je uit dat je je veel minder aantrekt van wat vreemden ervan vinden waardoor het een stuk makkelijker is. Tegen een hond praten kost ook minder moeite, tenslotte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Hmmm nee. Als ik het lef ervoor zou hebben denk ik toch dat ik het liever echt iets persoonlijker doe. Ik denk namelijk dat mijn moeder het zou accepteren als het haar vertelde en heel teleurgesteld zou zijn als ze wist dat ik het gewoon op internet zette bij mensen die ik helemaal niet ken en dat die het al wel mochten weten.
Moeders snappen dat toch minder makkelijk. Die denken dat hun kind hen alles vertelt en het internet eng is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan leg je uit dat je je veel minder aantrekt van wat vreemden ervan vinden waardoor het een stuk makkelijker is. Tegen een hond praten kost ook minder moeite, tenslotte.
Tijd voor een wakeup call dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moeders snappen dat toch minder makkelijk. Die denken dat hun kind hen alles vertelt en het internet eng is.
Mijn moeder is absoluut géén moeder die denkt dat internet eng is. Ze is zelf web- en gamedesigner en weet er dus nog meer van dan ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moeders snappen dat toch minder makkelijk. Die denken dat hun kind hen alles vertelt en het internet eng is.
O, dat valt dan weer mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Mijn moeder is absoluut géén moeder die denkt dat internet eng is. Ze is zelf web- en gamedesigner en weet er dus nog meer van dan ik
Ja hoor, en ik had hetzelfde gevoel bij mijn schoonouders. Die had ik op Facebook en ik wilde het niet via die weg aan hun vertellen, maar ik wilde wel mijn statusupdates kunnen doen... Maar het lukte maar niet om het ze persoonlijk te vertellen dus uiteindelijk heb ik toch gewoon Facebook gebruikt om ze min of meer op de hoogte te stellen. Vond moeders niet zo leuk, maar fuck it, ze heeft genoeg gelegenheid gehad om erover te praten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Mijn moeder is absoluut géén moeder die denkt dat internet eng is. Ze is zelf web- en gamedesigner en weet er dus nog meer van dan ik
Maar Wonderer, begrijp je ook een beetje waarom ik het niet wil? Zo raar is dat toch niet?
Ik weet hoe mijn moeder over homoseksualiteit denkt. Ongeveer 70% van haar vrienden zijn homo en ik weet dat ze er absoluut geen problemen mee heeft en ze het vreselijk vindt als er weer iets op het nieuws is over een homostel dat de straat uit gepest is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
O, dat valt dan weer mee.
Kent je moeder homo's? Als je daar eens een gesprek over begint, dan kun je peilen hoe ze over homoseksualiteit denkt.
Dat had ik ook ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef JKRowling het volgende:
[..]
Om het te vertellen dus. Ik maak me zó zenuwachtig dat ik er amper van kan slapen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Of je vraagt iemand om je vriendin te spelen.
quote:
Ja ja... En dan vraagt moeders "Weet je het wel zeker" en dan Fietsje "ja hoor, kijk maar" en lesbo-kiss commences.quote:
quote:
Ik wil 't stereotypebeeld van d'r moeder niet versterken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef JKRowling het volgende:
Ik dat mijn ouders meer zoiets voor zich zien bij een lesbo.
Ik probeer jou nog eens te helpen met je voorgerechten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, maar dan is zij toch gewoon het vrouwtje!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik probeer jou nog eens te helpen met je voorgerechten.
Qebbel!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef Qebbel het volgende:
Hey lieve lesbeautjes! Hoe gaat het hier?? Ik ben echt te veel weg van het forum!Ik dacht ik wip weer ff langs...
@JKRowing hiik ken je niet Ik weet exact hoe je je voelt! Heb ook zo'n moeder (en nog 3 andere ouders..) die heel relaxt zijn en veel homovrienden hebben.Tóch vond ik het FREAK eng en heb tot mn 26e gewacht om uit de kast te komen. Achteraf had ik er veel eerder mee moeten komen. Niet dat het niet goed is geweest zoals het gegaan is allemaal, maar ik had me er veel minder druk om moeten maken! Kortom: just do it en je voelt je beter!
Nou, BIJNA! Zit midden in de opleiding nu en ga over een maand de lucht in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest met fietsje?Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou, BIJNA! Zit midden in de opleiding nu en ga over een maand de lucht in!![]()
Ik ben net aan het bijkomen van hevige griep met koorts, maar verder gaat het wel redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest met fietsje?Ik heb een hele fijne koninginneweekend gehad, dus dat helpt wel.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Je bent pas veertien. Da's nog best kleinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Waarom ben ik trouwens altijd Fietsje. Zo klein ben ik toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |