Vooral dat weerhoudt mij vaak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef skunkasaur het volgende:
En als je dan weer terug bent dan ligt er zo'n spons in je maag
Ik vergeet dat altijd. Net zoals ik vijf minuten nadat ik voor het eerst gekart had besloot om het nooit meer te doen. Ben daar veel te mager voor, al mijn uitstekende botten deden me pijn, blauwe plekken overal enzo. Maar nu wil ik echt heus zeker weten absoluut zo snel mogelijk nog een keer en weet ik zeker dat die blauwe plekken echt niet meer zo veel pijn doen.quote:
Daar hoef je helemaal niet van te balen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik hoef 'm niet te zien. Ik baal er zo van dat het me raakt.
ik las kartenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Vanyel het volgende:
Kusje op Erik.
McDonald's is de bom als je je beperkt tot alleen een big mac. Dan krijgt de tegenzin geen voedingsbodem.
KartenPas een keer gedaan en ik vond ook dat de bom. Ik heb genoeg padding
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik las even hopen dat ie ze nu wel in een keer kan vinden.
Nee, ik heb net mijn eigen salade samengesteld bij de salad bar en een bakje frietjes erbij. Vorige keer kon je ook minipizza's krijgen en alles maar nu nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben ze daar ook zo'n armzalig aanbod van eigenlijk enkel saucijzenbroodjes int ziekenhuis?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:16 schreef wonderer het volgende:
YepZit nu even te lunchen, zometeen weer naar huis rijden. De chirurg kijkt er gewoon naar uit om me te opereren omdat ie weet dat het resultaat geweldig gaat worden, heheh.
Dat mag ik hopen, jaquote:
Je kunt je natuurlijk afvragen hoe oprecht dat is aangezien hij een plastisch chirurg is en dus op een andere manier met patienten omgaat, maar hij snapt in ieder geval wel hoe het astetisch aspect werkt. Het kan niet allemaal weg want dan ziet het er niet natuurlijk uit, maar niet elke chirurg snapt dat. En hij welquote:
Gelukkig hoef jij er ook helemaal niks mee te doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet dol op tepelpiercings. Maar de rest klinkt wel oké, wonderer.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat klopt. En ik heb echt niks tegen mensen met een tepelpiercing.
ALS IK HET MAAR NIET ZIE!
Whehe, de hetero in me komt boven
Om daarna je gal te spuwen en te klagen over die verdomde tepelpiercings, huh?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
, nou zoals het een echte hetero betaamt kijk ik er heus wel even naar
.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef wonderer het volgende:
Wat is het leven toch makkelijk als hetero.
quote:
Fixed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef wonderer het volgende:
Wat is het leven toch makkelijk als heteroman.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |