Nee, doe ik wel als het warmer is volgende maand.quote:
mohawk had in mijn opinie leuker eruit gezienquote:
Yeah, vorig jaar rond deze tijd ook gehad, maar te lang en toen vond ik het niet meer leuk. Maar mijn haar groeit idioot snel dus over een maandje of zo doe ik het welquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:25 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mohawk had in mijn opinie leuker eruit gezien
Tipo en een Ritmo. Dat is 15 jr geleden hè...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
terusten
[..]
Ok, wat oudere fiats staan namelij bekend om hun niet al te goede bouwkwaliteitmaar het is zeker irritant als je er veel onkosten mee maakt.
Welke Fiats had je dan als ik vragen mag?
En zo hoort het.. KOFFIEquote:Op donderdag 5 mei 2011 07:46 schreef lezzer het volgende:
Reminds me of...
*wandelt naar koffiemasjien.
Hmm?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:59 schreef lezzer het volgende:
Intussen zit ik nog steeds naar een koud bodempje te kijken
T is ochtend en ik ben blond.. Dus ik snap nietquote:
Ahhquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat ik zei dat ik koffie ging halen, maar dat niet deed.
En intussen wel gedaan heb overigens
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
En zie, als je er maar flink over begint te zeuren, dan lost het zich vanzelf op
Thanks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je soms echt heel leuk Lezzer, en volgens mij doe je het niet eens expres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat het ook anderen overkomtquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:22 schreef Vanyel het volgende:
Damn you autocorrect!
MIT der Ecke!
Leuke foto lezz
daarom FOK! ik ook niet met mn foonquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo vaak ruzie met de autocorrect.
Die wil ik wel voor je beantwoordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
Ik heb blijkbaar een beetje een off day.![]()
Ook nog zeikmailtjes liggen waar ik wat mee moet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |