Ik probeer maar wat te vinden. Zonder succesquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Dus... iemand recent nog een goeie beurt gehad?
Dat niet, maar onder de motorkap rammelde van alles. Sjezus wat een onkosten had ik daar aan zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Vielen die fiats van je toevallig uit elkaar?
Ik dacht het wel ja...quote:Wat stereotypes wel niet kunnen doen, maar was die rover snel?
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Misschien dan welquote:
terustenquote:
Ok, wat oudere fiats staan namelij bekend om hun niet al te goede bouwkwaliteitquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat niet, maar onder de motorkap rammelde van alles. Sjezus wat een onkosten had ik daar aan zeg.
[..]
Ik dacht het wel ja...
Zo'n sloep is geen bak om petjes er uit te trekken, maar als ie eenmaal gaat, gaat ie ook.
Nou, nee dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
QFTquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij die een week geleden nog van bil zijn geweest hebben geen recht van spreken.
*boks*quote:
Dan zeg ik niks meer...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij die een week geleden nog van bil zijn geweest hebben geen recht van spreken.
Slecht verkapte kijk mij, ik heb geile seksquote:
Nee, ik zeg alleen dat ik van de week al van bil ben gegaan, meer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slecht verkapte kijk mij, ik heb geile sekspost
Maar juli!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon kort deze keer, niks bijzonders. Mohawk komt van de zomer wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is vanochtend gebleken dat dat kan ja
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |