SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige topics:Die plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ff eten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Auw, mijn vinger zat tussen het klapbordquote:
Weet je wat ook happiness is. Met melkchocolade omhulde marshmellows.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Auw, mijn vinger zat tussen het klapbord
Negerzoenen dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Weet je wat ook happiness is. Met melkchocolade omhulde marshmellows.![]()
![]()
![]()
Nog nooit gehad en in Frankrijk een vet grote doos vol gekocht. ZO GOED.
Neeee, zonder wafeltje sowieso. En dan is de marshmellow suuuuper chewy... veel steviger dan die nederlandse aftreksels van spekkies. Hmmmmm.quote:
Flufffffffquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik hou eigenlijk niet zo van spekkies/marshmellows. Maar ik ga straks wel fluff kopen
Zal ik een potje (hihi) voor je meenemen tzt of kun je dat spul ook in NL krijgen?quote:
Heb je ook in Nederland, in bepaalde winkels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik een potje (hihi) voor je meenemen tzt of kun je dat spul ook in NL krijgen?
Ja he? Ik ben niet echt een feminist maar dit stuit me eigenlijk toch wel tegen de borst (pun intendedquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef Nizno het volgende:
Vrouwen moeten hun borsten naturel tonen want anders bedonderen ze de heren.
Niet omdat een jurkje mooier staat met een cup groter, maar alleen naturel omdat mannen anders denken dat ze grotere borsten hebben.
Mannen zijn toch best treurige wezens als je het zo bezietquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef skunkasaur het volgende:
Nee joh, het is nog erger. Vrouwen moeten zich ook bedekken zodat mannen niet in de verleiding kunnen komen naar ze te kijken en dan aantrekking voelen.
Vrouwen, bedekt u.
Oh ja, ik bedoelde het eigenlijk anders, ik had in mijn hoofd gewoon lurkers in gedachten. En omdat we net een gevalletje lesbeaulurker die in de openbaarheid getreden was gehad hadden, kon ik niet een algemeen "lurkers" noemen (want ik kan het ebst begrijpen dat een lurkende lesbeau het wel boeiend vind) en toen heb ik het gespecificeerd naar heteroman omdat dat het geval was bij kanovinnie en die andere waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Vanyel het volgende:
Erik, waarom is het vreemder voor een heteroman dan voor een homo?
Behalve homo's. Die kunnen hun lusten tov vrouwen tenminste inhouden!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannen zijn toch best treurige wezens als je het zo beziet
Mannen moeten zich ook maar gaan bedekken, dan lopen die homo's tenminste niet steeds met een stijve leuter rondquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve homo's. Die kunnen hun lusten tov vrouwen tenminste inhouden!
Denk maar gewoon aan een snel, mooi Italiaans automerkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde het eigenlijk anders, ik had in mijn hoofd gewoon lurkers in gedachten. En omdat we net een gevalletje lesbeaulurker die in de openbaarheid getreden was gehad hadden, kon ik niet een algemeen "lurkers" noemen (want ik kan het ebst begrijpen dat een lurkende lesbeau het wel boeiend vind) en toen heb ik het gespecificeerd naar heteroman omdat dat het geval was bij kanovinnie en die andere waarvan ik de naam even kwijt ben.
Maar ik had eigenlijk gewoon iedereen bedoeld die geen lesbeau is en lurkt.
Ik weet nou niet bepaald zeker of ik kan meekletsen, want ben geen homo en kan geen lesbi zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms komen er plaatjes van mooie vrouwen voorbij ja. En je bent vrij om te lurken hoor, ik wilde niemand afschrikken. Je mag ook meekletsen wat mij betreft
. Ik ga daar uiteindelijk ook niet over.
Ik ben homo, dan kom ik aan met Prada en Gucci.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Denk maar gewoon aan een snel, mooi Italiaans automerk
Baby. Volgens mij gaat het hier maar over 1 baby (en fietsjes allesomvattende babyliefde natuurlijk).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef skunkasaur het volgende:
We hebben het heus niet alleen over homo of lesbo zaken. Soms ook over groenten. Of koeien waar dan iemand tegenaan fietst. Of micromanagers. Of babies. Vooral babies trouwens.
Oh okquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef skunkasaur het volgende:
We hebben het heus niet alleen over homo of lesbo zaken. Soms ook over groenten. Of koeien waar dan iemand tegenaan fietst. Of micromanagers. Of babies. Vooral babies trouwens.
Zekerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Zo zijn we nog best aantrekkelijk voor buitendoelgroepers. Homomannen, heteromannen, heterovrouwen, allemaal interesse in Lesbeau.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben homo, dan kom ik aan met Prada en Gucci.
Grapje hoor, al ben ik niet bepaald een gearhead
.
Hebben ze snelle auto's?quote:
En ja Ferrari is ook italiaans maar Lamborghini heeft de snelste modellen (niet dat iemand dat hier boeitquote:Denk maar gewoon aan een snel, mooi Italiaans automerk
quote:
Dacht ik.quote:Tevens zijn de plaatjes in de OP wel
Misschien vergis je je toch wel in lesbeau'squote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Hebben ze snelle auto's?
[..]
En ja Ferrari is ook italiaans maar Lamborghini heeft de snelste modellen (niet dat iemand dat hier boeitmaar goed)
Abarthquote:
Dan kan ik hier meepraten, want ik ben nogal fan van auto'squote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien vergis je je toch wel in lesbeau's. het gaat hier nog best vaak over auto's. Oké, misschien geen snelle auto's, maar auto's nontheless
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |