quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Dan kan ik hier meepraten, want ik ben nogal fan van auto's
Doet me een beetje aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar de rest is er niet zo van en Qebbel is aan het vliegen geslagen, dus ik sta er alleen voor met de autoliefde...
@wonderer, thanks voor het haarcomment
Voel me net spuit 11 ...... Fiat Croma 2.5 V6 niet snel genoeg voor op de nederlandse wegen? (A)quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Hebben ze snelle auto's?
[..]
moet er een bel af gaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Ja die Qebbel doet gewoon een Brittie. Evil is het!
Beide AWOLquote:
De bijnaam was ook de Bakmobiel :pquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef lezzer het volgende:
Nooit begrepen, een auto die ze Croma noemen
Dat is vanochtend gebleken dat dat kan jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ga naar de kapper. Nog even nadenken of ik het gewoon kort wil of een mohawk, maar dat kan onderweg wel
Je kan met die Fiat Croma denk ik makkelijk de maximum snelheid mee overtredenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef NoktetMort het volgende:
[..]
Voel me net spuit 11 ...... Fiat Croma 2.5 V6 niet snel genoeg voor op de nederlandse wegen? (A)
Coupé met 2.0L Turbo <3
Tevens kan ik ook meepraten over vliegtuigenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar de rest is er niet zo van en Qebbel is aan het vliegen geslagen, dus ik sta er alleen voor met de autoliefde...
@wonderer, thanks voor het haarcomment
Ook een beetje fan van auto's?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef NoktetMort het volgende:
Inlogprobleempjes met de andere
En ik zag een auto-onderwerp langskomen, dus ik was al blij met iets
Latitude is toch dat je mensen kan volgen en kan zien waar ze zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef NoktetMort het volgende:
Ja, aangestoken door een oud huisgenoot die "altijd wel iets" heeft staan.....
Waar een gereviseerde motor in de huiskamer in elkaar werd gezet![]()
Maar, erg leuk als je *zoef* doet over de snelweg en later een opmerking krijgt van iemand die ons volgde op Latitude.
Van Tha_Erik mocht ik gezellig meekletsenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zitten hier nou ineens allemaalhetero's
?
Ik heb net een recensie gelezen over zo een Fiat op autoweek, en zo te zien is het nog een best goed dingquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef NoktetMort het volgende:
Nee, ikzelf heb er geen, maar ik krijg die soms te leen. Maar het is echt een auto die ik nog wel zou willen hebben. Eigenlijk is het ding zo lelijk als de nacht, maar het rijdt gewoon geweldig. Alleen die stoelen al zijn net zo fijn als een fauteuil (Ik krijg in die auto ook nooit rugpijn.).
En dan de motorrijder die achterom kijkt, welke gek in zo'n oud lijk hem bijhoudt tijdens het optrekken bij de stoplichten. (Gewoon in z'n 2 .... )
Auto te leen/gratis - gezicht van de motorrijder: priceless
Ik ben overigens niet zo'n miep die dan zegt: oeh, wat een leuk geluid uit uitlaat die en die ..... En heb ook geen idee verder waar het over gaat bij die oudhuisgenoot. Hij weet alleen wel wat ik leuk vind
En ergens vraag ik me wel eens af of ik niet een subaru op de kop kan tikken om aan een amateurrally mee te doen oidIk zal niet de beste zijn, maar wel gewoon heel veel lol hebben.
@ DancingPhoebe - Response noted; benieuwd wat m'n vriendin er van zegt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Van Tha_Erik mocht ik gezellig meekletsen
Mij treft geen enkele blaam!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag ook meekletsen wat mij betreft. Ik ga daar uiteindelijk ook niet over.
Klopt, ik geef je ook nergens de schuld van.quote:
Vielen die fiats van je toevallig uit elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef lezzer het volgende:
Echt, ik heb 2x een Fiat gehad, alleen maar gezeik mee.
Die nieuwe Punto'tjes zien er gezellig uit, maar daar laat ik het bij hoor.
Never again dus.
Wat stereotypes wel niet kunnen doen, maar was die rover snel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef lezzer het volgende:
Toen ik die Rover 820 had dachten ze ook altijd dat er een ouwe man met een geruit hoedje in zou zitten. Gassen dat dat ding deed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |